de teksten zijn echt om jankend je gezicht open te krabben
 de teksten zijn echt om jankend je gezicht open te krabben 

Madvillain is een groep.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey heeft die gast van madvillain nog meer leuke dingen gemaakt

Oke dankjewelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madvillain is een groep.
MF DOOM en Madlib hebben afzonderlijk enorm veel leuke dingen gemaakt, ja. Als groep komt het 2de album als het goed is dit jaar uit.
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Quasimoto - The Unseen
 Ben benieuwd, maar het lijkt me wel erg moeilijk om een opvolger te maken voor zo'n vernieuwend album.
 Ben benieuwd, maar het lijkt me wel erg moeilijk om een opvolger te maken voor zo'n vernieuwend album.

vergeet King Gheedorah -- Take Me To Your Leader en Madlibs productie op Lootpack -- Soundpieces: Da Antidote niet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madvillain is een groep.
MF DOOM en Madlib hebben afzonderlijk enorm veel leuke dingen gemaakt, ja. Als groep komt het 2de album als het goed is dit jaar uit.
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Quasimoto - The Unseen

Born Sinnerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwe Kanye.
En iedereen vindt het geweldig.

Kwam Indigoism ook tegen, vind hem wel nice ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:33 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm die viel me ook tegen. Deze week wel 3 andere releases gehad die ik zeer goed vond:
The Underachievers - Indigoism (Mixtape)
Prodigy & The Alchemist - Albert Einstein
Mr Muthafuckin' Exquire - Kismet
Dit is mss wel mijn track van het jaar so far:

Één van de beste tracks aller tijden.. zo raw!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn favo gedeelte van de veredelde mixtape

kapot heavy iddquote:Op zondag 16 juni 2013 16:32 schreef Megablast het volgende:
[..]
Één van de beste tracks aller tijden.. zo raw!

Erg dope! Beter dan yeezusquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe J Cole?

Live maakt dat niks uit. maar true, sinds stay human heeft hij weinig interessants meer uitgebracht.quote:

Een van mijn favoriete rappers op het moment. Madgibbs komt dit jaar nog uit, als die plaat zijn potentieel waarmaakt zou het een van de beste Hip-Hop albums in de 2000s kunnen worden, serieus. Beide heren hebben zoveel talent, bij Gibbs is het er nog niet echt uitgekomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Vinden jullie van Freddie Gibbs? Vind hem echt heel vet namelijk. Sinds lange tijd niet zoveel naar 1 bepaalde artiest geluisterd.
Beats zijn ook echt goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |