Deze is fucking chill, give me moar.quote:
Zou ik graag doen, maar ik kan mn eigen origineel even niet zo snel vinden.quote:
De torrent is extreem traagquote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou ik graag doen, maar ik kan mn eigen origineel even niet zo snel vinden.
zoek iig op soundbombing 2
Van dezelfde mixtape:quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Van dezelfde mixtape:
![]()
![]()
Geen grote fan van Pharaoh, maar dayum.
dikquote:
Soundbombing 2 is van begin tot eind dik, zelfs de twee a drie 'mindere' tracks zijn dik als je ze op de solo albums van desbetreffende acts hoort.quote:
Ik herkende die track van pharoahe, verder kende ik deze tape niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Soundbombing 2 is van begin tot eind dik, zelfs de twee a drie 'mindere' tracks zijn dik als je ze op de solo albums van desbetreffende acts hoort.
Het is zelfs een van de weinige platen waar ik geen problemen heb met Eminem.
Killer Mike - R.A.P. Music, The Roots - How I Got Over , The Roots - undun en The Doppelgangaz - Hark ken je wel??quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zal even mijn favorieten van de laatste jaren geven:
2013:
Inspectah Deck + 7L & Esoteric - Czarface
2012:
Captain Murphy - Duality (Gratis download)
2011:
Big K.R.I.T. - Returnof4eva (Gratis album, van zijn site te halen.)
2010:
Curren$y - Pilot Talk
Curren$y - Pilot Talk 2
Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
2008:
Black Milk - Tronic
The Roots - Rising Down
Ergens te downloaden in goede kwaliteit?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:01 schreef dekloonvanzuen het volgende:
een of ander muzikaal genie heeft 2pac & Nas' Thug mansion gemixt met een beat van Nomak en het resultaat is sick!!
http://www.dailymotion.co(...)s_music#.UasJukCGHBc
ik heb al veel gezocht, maar dit is de enige link die ik kan vinden. Ik heb de clip omgezet in mp3 werkt het?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ergens te downloaden in goede kwaliteit?
Welk album?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:27 schreef Kerftminister het volgende:
Sir Menelik is echt een monster, maar kan zijn album niet in goede kwaliteit vinden. Iemand die kan helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |