onder zn andere naam heeft hij ook wel andere toffe nummersquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:27 schreef Kerftminister het volgende:
Sir Menelik is echt een monster, maar kan zijn album niet in goede kwaliteit vinden. Iemand die kan helpen?
Beide nogal matigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
Oja recente albums:
Demigodz - KILLmatic
R.A. the Rugged Man - Legends Never Die
Ach, er word over het algemeen niet eens op kayne gereageerd hier, ik wist niet eens dat er een nieuw album in de wacht stond eilk...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Trollscience het volgende:
dat hier nog geen shitstorm is zeg
yeezus lekte
't Interesseert me niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Trollscience het volgende:
yeezus lekte
Kanye Westquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Trollscience het volgende:
yeezus lekte
Nee hoor, maar sindsdien is hij aantoonbaar andere muziek gaan maken, die ik niet aantrekkelijk vindquote:
Net zo als Will.I.Am nadat Fergie bij de Black Eyed Peas geintroduceerd werd, Behind the front en bridging the gap zijn nog steeds albums die ik zo nu en dan luister.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, maar sindsdien is hij aantoonbaar andere muziek gaan maken, die ik niet aantrekkelijk vind.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net zo als Will.I.Am nadat Fergie bij de Black Eyed Peas geintroduceerd werd, Behind the front en bridging the gap zijn nog steeds albums die ik zo nu en dan luister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |