Live maakt dat niks uit. maar true, sinds stay human heeft hij weinig interessants meer uitgebracht.quote:
Een van mijn favoriete rappers op het moment. Madgibbs komt dit jaar nog uit, als die plaat zijn potentieel waarmaakt zou het een van de beste Hip-Hop albums in de 2000s kunnen worden, serieus. Beide heren hebben zoveel talent, bij Gibbs is het er nog niet echt uitgekomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Vinden jullie van Freddie Gibbs? Vind hem echt heel vet namelijk. Sinds lange tijd niet zoveel naar 1 bepaalde artiest geluisterd.
Beats zijn ook echt goed
gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef methodmich het volgende:
De hiphopliefhebbers hier moeten er toch zeker in slagen om deel te nemen aan de dagopdracht in dit topic: MUZ / Top5 van de dag #41
Oftewel, noem daar je 5 favoriete albums van Wu-Tang Clan of soloalbums van de Clan-leden.
Ja Madgibbs moet echt briljant worden! Vind Shame ook echt een vette plaat.Kan ook echt niet wachten!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete rappers op het moment. Madgibbs komt dit jaar nog uit, als die plaat zijn potentieel waarmaakt zou het een van de beste Hip-Hop albums in de 2000s kunnen worden, serieus. Beide heren hebben zoveel talent, bij Gibbs is het er nog niet echt uitgekomen.
Mja Deltron Event II heeft een releasedatum, ik kan echt niet wachten daarop, toch doe ik het al 5 jaar.
Nice!quote:
Wow, die tweede beat is hemels mja wat verwacht je anders van Madlib. Lyrics zijn mij net iets te ''thug'', maar dat is alleen dat nummer. Ben zeker benieuwd naar zijn andere tracks. Thxquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Vinden jullie van Freddie Gibbs? Vind hem echt heel vet namelijk. Sinds lange tijd niet zoveel naar 1 bepaalde artiest geluisterd.
Beats zijn ook echt goed
quote:
Precies.quote:
korte samenvatting.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Megablast het volgende:
[..]
Precies.![]()
I used to love H.E.R is en blijft een klassieker. Er zit altijd zoveel betekenis achter zijn woorden, bijna onmogelijk om alles te begrijpen zonder research te doen. Duurde ook een eeuwigheid voordat ik er achter kwam dat hij het over Hip Hop had in plaats van een random vrouw(zegt hij ook letterlijk in de laatste zin).
Dat wist ik, maar ik denk dat de grotere vraag is of er uberhaupt nog mansen zijn die kriss kross actief hebben meegemaakt hier en op playback feesten hun broek ook achterstevroen aantrokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:49 schreef Megablast het volgende:
Wisten jullie dat Mac Daddy(de donkergekleurde) dood is? Dit jaar nog op 1 mei, waarschijnlijk door overmatig drugsgebruik![]()
Haha ik ben blij dat dat geen blijvende trend is geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik denk dat de grotere vraag is of er uberhaupt nog mansen zijn die kriss kross actief hebben meegemaakt hier en op playback feesten hun broek ook achterstevroen aantrokken.
wel beter dan yeezus, maar unpopular opinion dus ik pas wel op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet beter dan yeezus?moet ik dan een poging gaan wagen?
Yeezus vond ik dan ook echt vreselijk, dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
wel beter dan yeezus, maar unpopular opinion dus ik pas wel op.
Yeezus was okay. Het is wel duidelijk dat hij een betere producer dan rapper is.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Yeezus vond ik dan ook echt vreselijk, dus je bent niet alleen.
Best netjes ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef WD.40 het volgende:
Niet slecht voor een gratis te downloaden album;
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen die hier lullen over old skool die tijd daadwerkelijk hebben meegemaakt, en of die het oldskool ook hebben meegemaakt dat in de tijd van oldskool oldskool genoemd werd.quote:
Dan nog, maakt het niks uit, zonder hiphop had ik 'oude lullen' muziek als soul,funk of jazz, nooit zover ontdekt als ik dat nu wel gedaan heb. Ben nooit zo moeilijk geweest met muziek eilk, afgezien van bepaalde vormen van Nederlandstalige dan wel elektronische muziek kan ik alles wel hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen die hier lullen over old skool die tijd daadwerkelijk hebben meegemaakt, en of die het oldskool ook hebben meegemaakt dat in de tijd van oldskool oldskool genoemd werd.
Mijn allereerste single die ik ooit kocht was the Message van Grandmaster Flash, Ik heb Melle Mel met de paplepel ingegoten gekregen, De eerste cd die ik ooit kocht was It Takes a Nation of Millions to hold us back. Echt, het is niet gek mij in het hip hop topic te zien.
Dat heb ik ook. Ben niet genregebonden. Een nummer vind ik leuk, of niet. Echte hiphop blijft wel mijn zwak trouwens en PE lijkt nog steeds beter te worden. Samenwerking met Brother Ali is ook top imo. Die gast heeft wel wat skillz zeg... Hier doet-ie de five fingers of death freestyle challenge beter dan alle anderen die ik gehoord heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan nog, maakt het niks uit, zonder hiphop had ik 'oude lullen' muziek als soul,funk of jazz, nooit zover ontdekt als ik dat nu wel gedaan heb. Ben nooit zo moeilijk geweest met muziek eilk, afgezien van bepaalde vormen van Nederlandstalige dan wel elektronische muziek kan ik alles wel hebben.
ah vet, jammer dat het niet in de buurt bij mij isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:05 schreef N-E-R-D het volgende:
Vanavond The Pharcyde in Bird in rotterdam, het is dat ik ziek ben anders was ik waarschijnlijk wel gegaan.
Zonder rap zou het niet eens hiphop zijn in dit specifieke geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef Megablast het volgende:
Als je de rap negeert dan is dit nummer tof!![]()
Beste Hip-Hop album ooit.quote:
Ach ja, 't kan altijd beter idd maar dan nog valt er niets te klagen. Toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 06:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat aardig goed met mij, alhoewel het financieelaltijd beter kan
en hoe is het met jou?
Ik heb tegenwoordig minder geld uit te geven(eigen huis) en aangezien ik weer volle dagen werk, moet ik eerlijk zeggen dat ik de scene wat minder goed in de gaten houd als voorheen, daarbij heb ik nog zoveel dingen liggen die ik indertijd zelfs nauwelijks geluisterd heb dat ik nog wel even vooruit kan met die waarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach ja, 't kan altijd beter idd maar dan nog valt er niets te klagen. Toch?
Nog tips voor vette nieuwe dingen?
als je kekke headphones hebt is deze van latyrx beter.quote:
Ik vind die Looking Over A City lekker grimmig.. onheilspellend, die samplesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je kekke headphones hebt is deze van latyrx beter.
Werkelijk de sickest 5 Fingers of Death....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:17 schreef Danny het volgende:
Ben ergens in '89 ofzo nog naar Public Enemy geweest trouwens in Ahoy. Kwam binnen en daar stond een dj wat vette beats aan elkaar te knopen terwijl een berg gangsta achtige negers daarop losgingen op de vloer. Die stopten daarmee toen ik binnen kwam
Whitey met m'n brilletje bij PE. Geweldig. Was wel een van de weinigen daar die alle teksten kende trouwens, dus kreeg nog wat respect na afloop ook. Wat mooi was want toen ik binnen kwam dacht ik dat dit concert het laatste zou zijn dat ik ooit mee zou maken
[..]
Dat heb ik ook. Ben niet genregebonden. Een nummer vind ik leuk, of niet. Echte hiphop blijft wel mijn zwak trouwens en PE lijkt nog steeds beter te worden. Samenwerking met Brother Ali is ook top imo. Die gast heeft wel wat skillz zeg... Hier doet-ie de five fingers of death freestyle challenge beter dan alle anderen die ik gehoord heb.
Bij 5 Fingers Of Death denk ik toch altijd als eerste aan de legendarische DJ Rob Hannahquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:31 schreef J-Lecroux het volgende:
[..]
Werkelijk de sickest 5 Fingers of Death....![]()
Wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |