Dan nog, maakt het niks uit, zonder hiphop had ik 'oude lullen' muziek als soul,funk of jazz, nooit zover ontdekt als ik dat nu wel gedaan heb. Ben nooit zo moeilijk geweest met muziek eilk, afgezien van bepaalde vormen van Nederlandstalige dan wel elektronische muziek kan ik alles wel hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen die hier lullen over old skool die tijd daadwerkelijk hebben meegemaakt, en of die het oldskool ook hebben meegemaakt dat in de tijd van oldskool oldskool genoemd werd.
Mijn allereerste single die ik ooit kocht was the Message van Grandmaster Flash, Ik heb Melle Mel met de paplepel ingegoten gekregen, De eerste cd die ik ooit kocht was It Takes a Nation of Millions to hold us back. Echt, het is niet gek mij in het hip hop topic te zien.
Dat heb ik ook. Ben niet genregebonden. Een nummer vind ik leuk, of niet. Echte hiphop blijft wel mijn zwak trouwens en PE lijkt nog steeds beter te worden. Samenwerking met Brother Ali is ook top imo. Die gast heeft wel wat skillz zeg... Hier doet-ie de five fingers of death freestyle challenge beter dan alle anderen die ik gehoord heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan nog, maakt het niks uit, zonder hiphop had ik 'oude lullen' muziek als soul,funk of jazz, nooit zover ontdekt als ik dat nu wel gedaan heb. Ben nooit zo moeilijk geweest met muziek eilk, afgezien van bepaalde vormen van Nederlandstalige dan wel elektronische muziek kan ik alles wel hebben.
ah vet, jammer dat het niet in de buurt bij mij isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:05 schreef N-E-R-D het volgende:
Vanavond The Pharcyde in Bird in rotterdam, het is dat ik ziek ben anders was ik waarschijnlijk wel gegaan.
Zonder rap zou het niet eens hiphop zijn in dit specifieke geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef Megablast het volgende:
Als je de rap negeert dan is dit nummer tof!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |