Dat wist ik, maar ik denk dat de grotere vraag is of er uberhaupt nog mansen zijn die kriss kross actief hebben meegemaakt hier en op playback feesten hun broek ook achterstevroen aantrokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:49 schreef Megablast het volgende:
Wisten jullie dat Mac Daddy(de donkergekleurde) dood is? Dit jaar nog op 1 mei, waarschijnlijk door overmatig drugsgebruik![]()
Haha ik ben blij dat dat geen blijvende trend is geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik denk dat de grotere vraag is of er uberhaupt nog mansen zijn die kriss kross actief hebben meegemaakt hier en op playback feesten hun broek ook achterstevroen aantrokken.
wel beter dan yeezus, maar unpopular opinion dus ik pas wel op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet beter dan yeezus?moet ik dan een poging gaan wagen?
Yeezus vond ik dan ook echt vreselijk, dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
wel beter dan yeezus, maar unpopular opinion dus ik pas wel op.
Yeezus was okay. Het is wel duidelijk dat hij een betere producer dan rapper is.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Yeezus vond ik dan ook echt vreselijk, dus je bent niet alleen.
Best netjes ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef WD.40 het volgende:
Niet slecht voor een gratis te downloaden album;
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen die hier lullen over old skool die tijd daadwerkelijk hebben meegemaakt, en of die het oldskool ook hebben meegemaakt dat in de tijd van oldskool oldskool genoemd werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |