quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja je moet het aan mij afdoken
gr gr
capuchon_jongen
quote:
U heeft aangegeven:quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja dan komen ze niet over de 200 heen hoor
Daarom meer afstand houden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach 't overkomt de beste, ik reed laatst achter een auto aan die iets voorbij een stoplicht remde waardoor ik iets voor het stoplicht ook moest remmen en dus door rood reed. Bij één van de weinige locaties in mijn stadje met een rood licht flitspaal.. 220......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q.E.D.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Motorfiets is een fabel. Ben met me scooter gewoon geflitst.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:11 schreef Der_Profi het volgende:
Beter geflitst door een paal, dan gepaald in een flits.Dat was een kutgrap van jewelste, beste heer ProfiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef spierbal het volgende:
[..]
Die zat voorin sjakie denk je dat ik een flinstone ben ofzo.
Dit is dan ook een kuttopicquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was een kutgrap van jewelste, beste heer Profi
Lol. Je komt heel dom over nu hoor. Er staan er genoeg voor het stoplicht, die dus de achterkant fotograferenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:28 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Heb jij een kentekenplaat voor op je scooter zitten dan?
Het ging in het topic over iemand die van voren geflitst is, en vervolgens kom jij zeggen dat dat voor motoren een fabeltje is. Dus wie komt er nou dom over?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol. Je komt heel dom over nu hoor. Er staan er genoeg voor het stoplicht, die dus de achterkant fotograferen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |