Flitsen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Confetti het volgende:
Wat de neuk doen flitspalen op een boerenweg?
Heb jij een nummerplaat voorop je tweewieler?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Travel.het volgende:
[..]
Motorfiets is een fabel. Ben met me scooter gewoon geflitst.
Waarom moest ik hierom gniffelen?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:51 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Het zou pas grappig zijn als je iemand anders in je auto ziet zitten.
Nee, toch een bekeuring thuis gehad. Dus zo een paal kan je wel flitsen. Dat TS rechts in zijn ogen is geflitst neem ik niet zo serieus.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef FF het volgende:
[..]
Heb jij een nummerplaat voorop je tweewieler?
Dat is de rechtsongelijkheid.
Alleen vierwielers hebben een nummerplaat aan de voorkant.
er is een weg tussen boskoop en bodegraven/gouda ergens waar er letterlijk 3 achter elkaar staanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Confetti het volgende:
Wat de neuk doen flitspalen op een boerenweg?
het is wat. Ga je ook motorrijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef FF het volgende:
[..]
Heb jij een nummerplaat voorop je tweewieler?
Dat is de rechtsongelijkheid.
Alleen vierwielers hebben een nummerplaat aan de voorkant.
Ik heb eens begrepen dat er inmiddels ook politiekorpsen zijn, die nu een vergoeding vragen voor het opzoeken/opsturen van foto's e.d. naar aanleiding van WOB-verzoeken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is alweer enige tijd geleden maar toen niet. Geloof dat je gewoon in recht staat om dat te doen ter controle. Overigens krijg je gewoon een paar goedkope printjes, misschien dat het tegenwoordig ook digitaal kan maar dat weet ik niet.
Je ziet het overigens niet heel goed hoor, zeker je gezicht niet maar desondanks vond ik het wel grappig.
20 te hard? Ga maar eerder uit van 200+quote:
Pleur op joh met je 200 hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
20 te hard? Ga maar eerder uit van 200+
Mijn laatste van 14 km/h te hard was 143 euro meen ik.
Wel leuk hoor, flitskasten die je van voren pakken. Beetje gas erbij, even zwaaien naar het vogeltje en verder
Zoek maar op die bedragen. En ga maar vast sparen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Pleur op joh met je 200 haha
Tering boerendorp zeg sjeuzus, maarja alsnog mijn fout, om de zoveel meter stond er 50 km/h kwam ik alleen te laat achter
Ja dan komen ze niet over de 200 heen hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zoek maar op die bedragen. En ga maar vast sparen.
Was ook maar een gokje. Je had gelijk, hij is iets lager. Als hij echt voor 20 te hard komt krijg je feit VF020 en dat kost inclusief administratie ¤172quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja dan komen ze niet over de 200 heen hoor
Ja ik reed 70, daarvoor al iets op mijn rem kunnen trappen en nog iets correctie eraf, maar hopelijk was het allemaal maar een illusie ghehequote:Op vrijdag 12 april 2013 01:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was ook maar een gokje. Je had gelijk, hij is iets lager. Als hij echt voor 20 te hard komt krijg je feit VF020 en dat kost inclusief administratie ¤172
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hallo
wegdek
auto's flitst
geflitst
benaderde
dat
te
financiële
mezelf
Geen dank.