Ja, schandalig hoe zo'n rechstbuiten als Alvez heel de tijd terug gaat met zijn man.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen aanvallende intenties hebben. Totaal geen drang naar voren.
Ik ben haar naam even kwijt maar dat schijnt niet de moeilijkste te zijn inderdaad. Zie je nog vrij regelmatig bij Feyenoord al is ze geen steward meer geloof ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Of dat was een andere hier uit de buurt. Eentje daarvan had een keer de hele basis van de A1 van het voetbalteam gepijpt omdat ze kampioen werden, dat was een weddenschap.
Meest succesvol?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen haten alleen op Barcelona omdat ze de meest succesvolste ploeg zijn en de media daarop fapt.
Probeer mij dan eens uit te leggen waarom Bara al bijna 100 goals heeft gescoord in de Liga BBVAquote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen aanvallende intenties hebben. Totaal geen drang naar voren.
Tering.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Of dat was een andere hier uit de buurt. Eentje daarvan had een keer de hele basis van de A1 van het voetbalteam gepijpt omdat ze kampioen werden, dat was een weddenschap.
Klopt ja. Er is er nog eentje in opleiding, die is net wat jonger en gaat ook die kant op.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben haar naam even kwijt maar dat schijnt niet de moeilijkste te zijn inderdaad. Zie je nog vrij regelmatig bij Feyenoord al is ze geen steward meer geloof ik.
Ik haat op ze omdat ze te veel toneel spelen. Tevens word ik schijtziek van dat getik, geef mij maar een heerlijk perfecte counterquote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen haten alleen op Barcelona omdat ze de meest succesvolste ploeg zijn en de media daarop fapt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meest succesvol?
Als je al die prijzen die ze onterecht door omgekochte scheidsrechters hebben gewonnen dan houden ze amper wat over hoor.
Wat is er nou irritant aan ''getik''? Wat een kutexcuus zeg, kan ik net zo goed het Engelse voetbal veroordelen vanwege het constant hoge ballenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat op ze omdat ze te veel toneel spelen. Tevens word ik schijtziek van dat getik, geef mij maar een heerlijk perfecte counter
Ik zeg niet dat ze nooit scoren. Maar hun eerste intentie is tegenhouden in plaats van zelf te scoren bij andere ploegen is dat meestal anders. Een Real bijvoorbeeld speelt altijd om te winnen en speelt vrijwel altijd met de intentie om zlf te scoren.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer mij dan eens uit te leggen waarom Bara al bijna 100 goals heeft gescoord in de Liga BBVA
Dat getik is vaak kanker saai.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou irritant aan ''getik''? Wat een kutexcuus zeg, kan ik net zo goed het Engelse voetbal veroordelen vanwege het constant hoge ballen
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat op ze omdat ze te veel toneel spelen. Tevens word ik schijtziek van dat getik, geef mij maar een heerlijk perfecte counter
Verklaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze nooit scoren. Maar hun eerste intentie is tegenhouden in plaats van zelf te scoren
wat er irritant aan is? Dat ze 100 miljoen passes nodig moeten hebben om uberhaupt over de middenlijn te komen. En dit is godverdomme mijn mening stijn, wat jij van de engelse competitie vindt mag je zelf weten.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou irritant aan ''getik''? Wat een kutexcuus zeg, kan ik net zo goed het Engelse voetbal veroordelen vanwege het constant hoge ballen
Al een route bedacht om JB te omzeilen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Zit in een meeting met een mongool en Tante Sidonia.
Dat het puur anti-voetbal is. Totaal geen intentie om aan te vallen. Maar als je ervan houdt prima hoor. Ik geef liever de voorkeur aan voetballende ploegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Oh fuck, die was ik vergeten...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Al een route bedacht om JB te omzeilen?
Wat moeten ze dan doen volgens jou.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat er irritant aan is? Dat ze 100 miljoen passes nodig moeten hebben om uberhaupt over de middenlijn te komen. En dit is godverdomme mijn mening stijn, wat jij van de engelse competitie vindt mag je zelf weten.
ZE HEBBEN GODVERDOMME WEL AANVALLENDE INTENTIES, OPEN DIE SLAPPE TERINGOGEN VAN JE EENSquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat het puur anti-voetbal is. Totaal geen intentie om aan te vallen. Maar als je ervan houdt prima hoor. Ik geef liever de voorkeur aan voetballende ploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |