Ja, schandalig hoe zo'n rechstbuiten als Alvez heel de tijd terug gaat met zijn man.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen aanvallende intenties hebben. Totaal geen drang naar voren.
Ik ben haar naam even kwijt maar dat schijnt niet de moeilijkste te zijn inderdaad. Zie je nog vrij regelmatig bij Feyenoord al is ze geen steward meer geloof ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Of dat was een andere hier uit de buurt. Eentje daarvan had een keer de hele basis van de A1 van het voetbalteam gepijpt omdat ze kampioen werden, dat was een weddenschap.
Meest succesvol?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen haten alleen op Barcelona omdat ze de meest succesvolste ploeg zijn en de media daarop fapt.
Probeer mij dan eens uit te leggen waarom Bara al bijna 100 goals heeft gescoord in de Liga BBVAquote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen aanvallende intenties hebben. Totaal geen drang naar voren.
Tering.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Of dat was een andere hier uit de buurt. Eentje daarvan had een keer de hele basis van de A1 van het voetbalteam gepijpt omdat ze kampioen werden, dat was een weddenschap.
Klopt ja. Er is er nog eentje in opleiding, die is net wat jonger en gaat ook die kant op.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben haar naam even kwijt maar dat schijnt niet de moeilijkste te zijn inderdaad. Zie je nog vrij regelmatig bij Feyenoord al is ze geen steward meer geloof ik.
Ik haat op ze omdat ze te veel toneel spelen. Tevens word ik schijtziek van dat getik, geef mij maar een heerlijk perfecte counterquote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen haten alleen op Barcelona omdat ze de meest succesvolste ploeg zijn en de media daarop fapt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meest succesvol?
Als je al die prijzen die ze onterecht door omgekochte scheidsrechters hebben gewonnen dan houden ze amper wat over hoor.
Wat is er nou irritant aan ''getik''? Wat een kutexcuus zeg, kan ik net zo goed het Engelse voetbal veroordelen vanwege het constant hoge ballenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat op ze omdat ze te veel toneel spelen. Tevens word ik schijtziek van dat getik, geef mij maar een heerlijk perfecte counter
Ik zeg niet dat ze nooit scoren. Maar hun eerste intentie is tegenhouden in plaats van zelf te scoren bij andere ploegen is dat meestal anders. Een Real bijvoorbeeld speelt altijd om te winnen en speelt vrijwel altijd met de intentie om zlf te scoren.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer mij dan eens uit te leggen waarom Bara al bijna 100 goals heeft gescoord in de Liga BBVA
Dat getik is vaak kanker saai.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou irritant aan ''getik''? Wat een kutexcuus zeg, kan ik net zo goed het Engelse voetbal veroordelen vanwege het constant hoge ballen
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat op ze omdat ze te veel toneel spelen. Tevens word ik schijtziek van dat getik, geef mij maar een heerlijk perfecte counter
Verklaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze nooit scoren. Maar hun eerste intentie is tegenhouden in plaats van zelf te scoren
wat er irritant aan is? Dat ze 100 miljoen passes nodig moeten hebben om uberhaupt over de middenlijn te komen. En dit is godverdomme mijn mening stijn, wat jij van de engelse competitie vindt mag je zelf weten.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou irritant aan ''getik''? Wat een kutexcuus zeg, kan ik net zo goed het Engelse voetbal veroordelen vanwege het constant hoge ballen
Al een route bedacht om JB te omzeilen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Zit in een meeting met een mongool en Tante Sidonia.
Dat het puur anti-voetbal is. Totaal geen intentie om aan te vallen. Maar als je ervan houdt prima hoor. Ik geef liever de voorkeur aan voetballende ploegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Oh fuck, die was ik vergeten...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Al een route bedacht om JB te omzeilen?
Wat moeten ze dan doen volgens jou.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat er irritant aan is? Dat ze 100 miljoen passes nodig moeten hebben om uberhaupt over de middenlijn te komen. En dit is godverdomme mijn mening stijn, wat jij van de engelse competitie vindt mag je zelf weten.
ZE HEBBEN GODVERDOMME WEL AANVALLENDE INTENTIES, OPEN DIE SLAPPE TERINGOGEN VAN JE EENSquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat het puur anti-voetbal is. Totaal geen intentie om aan te vallen. Maar als je ervan houdt prima hoor. Ik geef liever de voorkeur aan voetballende ploegen.
Italiaanse is best leuk aan het worden trouwens. Voor vermakelijk als Stekelenburg op doel staat, die was voorheen even erg aan het kloten als mulder en watermanquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Duitsland en Engeland zijn de enige competitie's die ik volg buiten de Eredivisie. Spaanse competitie is saai. Italiaanse helemaal.
Het is dodelijke saaiheid, maar dan geperfectioneerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat het puur anti-voetbal is. Totaal geen intentie om aan te vallen. Maar als je ervan houdt prima hoor. Ik geef liever de voorkeur aan voetballende ploegen.
Volgens Sjaak had HMF m opgeruimd. Geloof er niks van.quote:
Italiaanse competitie is leuker dan iedereen denkt. Men blaat gewoon Derksen en co. na.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Italiaanse is best leuk aan het worden trouwens. Voor vermakelijk als Stekelenburg op doel staat, die was voorheen even erg aan het kloten als mulder en waterman
Ben ik met je eens. Real is wel een genot om naar te kijken. Puur om het voetbal dat ze spelen en het bazenteam wat ze hebben. Maar voor de rest is het een grafcompetitie. De Engelse, Duitse en Nederlandse competitie zijn veel leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
Spaans voetbal is sowieso totaal niet interessant.
minder passen en gewoon altijd vooruit voetballen ipv balletje breed en dan weer breed en dan nog even naar xavi en dan nog even naar pujol en dan weer breed en breed en nog een keer passen en wacht, nog een keer passen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen volgens jou.
Hoe dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZE HEBBEN GODVERDOMME WEL AANVALLENDE INTENTIES, OPEN DIE SLAPPE TERINGOGEN VAN JE EENS
Hij treedt gewoon weer op, die latente emopubernicht.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens Sjaak had HMF m opgeruimd. Geloof er niks van.
Klopt, tijden van de 0 houden lijken wel voorbij daar. Vooral met juve die af en toe geweldig speelt. jammer dat die lavezzi niet meer bij napoli speelt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Italiaanse competitie is leuker dan iedereen denkt. Men blaat gewoon Derksen en co. na.
Madridquote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Real is wel een genot om naar te kijken. Puur om het voetbal dat ze spelen en het bazenteam wat ze hebben. Maar voor de rest is het een grafcompetitie. De Engelse, Duitse en Nederlandse competitie zijn veel leuker om naar te kijken.
Meest baggercompetitie ooit is de Jupiler Pro League. Die is zelfs op de radio saai.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Italiaanse competitie is leuker dan iedereen denkt. Men blaat gewoon Derksen en co. na.
22 flikkertjes op het veld en een scheidsrechter die nog slechter is dan de gemiddelde scheids in de eredivisie. Tel daarbij op dat Spaans publiek, uitzonderingen daargelaten, volledig sfeerloos naar zo'n wedstrijd zit te kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Real is wel een genot om naar te kijken. Puur om het voetbal dat ze spelen en het bazenteam wat ze hebben. Maar voor de rest is het een grafcompetitie. De Engelse, Duitse en Nederlandse competitie zijn veel leuker om naar te kijken.
Het is inderdaad geperfectioneerd, ik beweer ook nergens dat het niet razend knap is. Alleen is het wel verdedigend. Mensen die niet zien dat ze totaal geen aanvallende intenties hebben snappen er m.i niet veel van.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dodelijke saaiheid, maar dan geperfectioneerd.
True, Barca zit voor de helft vol met toeristen en bij Real zit Ajax-publiek.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
22 flikkertjes op het veld en een scheidsrechter die nog slechter is dan de gemiddelde scheids in de eredivisie. Tel daarbij op dat Spaans publiek, uitzonderingen daargelaten, volledig sfeerloos naar zo'n wedstrijd zit te kijken.
Dat is al jaren niet meer zo. Maarja, zo'n Derksen kijkt dan n keer in het jaar naar een saaie topper en baseert daar zijn hele mening op. Het is alleen jammer dat er nauwelijks publiek op af komt, maar ik vermaak me vaak wel met de serie A.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, tijden van de 0 houden lijken wel voorbij daar. Vooral met juve die af en toe geweldig speelt. jammer dat die lavezzi niet meer bij napoli speelt.
Veel dagjesmensen bij barcelona he, die willen goals zien. als die niet komen gaan ze vervelend doen en fluiten ze kuipers uitquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
22 flikkertjes op het veld en een scheidsrechter die nog slechter is dan de gemiddelde scheids in de eredivisie. Tel daarbij op dat Spaans publiek, uitzonderingen daargelaten, volledig sfeerloos naar zo'n wedstrijd zit te kijken.
Ik vraag me af of Derksen berhaupt wel eens een wedstrijd ziet, of gewoon zijn redacteuren napraat.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer zo. Maarja, zo'n Derksen kijkt dat n keer in het jaar naar een saaie topper en baseert daar zijn hele mening op. Het is alleen jammer dat er nauwelijks publiek op af komt, maar ik vermaak me vaak wel met de serie A.
Vraag mij zelfs af of die ouwe lul uberhaupt voetbal kijktquote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer zo. Maarja, zo'n Derksen kijkt dan n keer in het jaar naar een saaie topper en baseert daar zijn hele mening op. Het is alleen jammer dat er nauwelijks publiek op af komt, maar ik vermaak me vaak wel met de serie A.
Die stadions.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest baggercompetitie ooit is de Jupiler Pro League. Die is zelfs op de radio saai.
Derksen is er alleen om mensen af te kraken, vervolgens zegt hij dat Genee goedkoop probeert te scoren over de rug van anderen terwijl Derksen dat zelf ook doet.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Derksen berhaupt wel eens een wedstrijd ziet, of gewoon zijn redacteuren napraat.
Als je het zo bekijkt is het eigenlijk een geweldig kut programmaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen is er alleen om mensen af te kraken, vervolgens zegt hij dat Genee goedkoop probeert te scoren over de rug van anderen terwijl Derksen dat zelf ook doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |