inb4 ANTIVOETBAL ANTIVOETBALquote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barca is voetballend ook wel aardig hoor.
Nee. Jij ook niet want die speelde tegelijk met Ajax.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet Dortmund - Real in de poulefase gezien?
Stewards hebben gewoon vrijwel niks te vertellen, zoals het hoort. Je moet er alleen voor zorgen dat ze je niet kunnen naaien. Dat andere clubs bang zijn voor die kneuzenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar laten ze het gewoon toe als de Feyenoorders in het uitvak als ze aan die tussenwanden gaan hangen
Sport1.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Jij ook niet want die speelde tegelijk met Ajax.
Zegt niks. Toen was Dortmund in topvorm en Real compleet uit vorm. Dit Dortmund zie ik vrij eenvoudig van Barcelona winnen maar tegen Bayern of Real zie ik het ze niet redden.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet Dortmund - Real in de poulefase gezien?
Grapje zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barca is voetballend ook wel aardig hoor.
Die beveiligers die er tegenwoordig staan zijn nog veel kanslozer.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards hebben gewoon vrijwel niks te vertellen, zoals het hoort. Je moet er alleen voor zorgen dat ze je niet kunnen naaien. Dat andere clubs bang zijn voor die kneuzen
Ach het houdt ze van de straat.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die beveiligers die er tegenwoordig staan zijn nog veel kanslozer.
2 jaar terug was er zo'n blondine in De Kuip, ik dacht bij vakkie W. Die zat bij mij op de middelbare school. Best een lekker wijf, snap niet dat zo iemand als steward bij zo'n vak neer zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die beveiligers die er tegenwoordig staan zijn nog veel kanslozer.
Waarom is het laf verdedigend anti-voetbal?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je daarmee laf verdedigend anti-voetbal bedoelt kan ik er wel inkomen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
dan kijken ze meer naar haar kontje dan dat ze lopen te kankeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 jaar terug was er zo'n blondine in De Kuip, ik dacht bij vakkie W. Die zat bij mij op de middelbare school. Best een lekker wijf, snap niet dat zo iemand als steward bij zo'n vak neer zetten.
Je hebt gewoon helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die ook op die kalender staat?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 jaar terug was er zo'n blondine in De Kuip, ik dacht bij vakkie W. Die zat bij mij op de middelbare school. Best een lekker wijf, snap niet dat zo iemand als steward bij zo'n vak neer zetten.
welk kontje in zo'n uber lange jas en broek?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan kijken ze meer naar haar kontje dan dat ze lopen te kankeren.
Omdat ze totaal geen aanvallende intenties hebben. Totaal geen drang naar voren.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is het laf verdedigend anti-voetbal?
jaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen haten alleen op Barcelona omdat ze de meest succesvolste ploeg zijn en de media daarop fapt.
ojah dat klopt :").quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
welk kontje in zo'n uber lange jas en broek?
Ja, volgens mij wel. Of dat was een andere hier uit de buurt. Eentje daarvan had een keer de hele basis van de A1 van het voetbalteam gepijpt omdat ze kampioen werden, dat was een weddenschap.quote:
Bestaat daar geen topic over ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen aanvallende intenties hebben. Totaal geen drang naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |