Daar laten ze het gewoon toe als de Feyenoorders in het uitvak als ze aan die tussenwanden gaan hangenquote:
Utreg.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké man. Voor welke club ben je?
Tering wat kansloos.quote:
Vrij snel. Halve finale worden ze twee keer keihard ingemaakt. Ook leuk.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker man. Met vlokken of hagelslag uiteraard.
dat dan weer niet, zoete meukquote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
heb me gister wel vermaakt door barca - psg livetopic door te lezen
inzanity
Ik hoop op een Duitse finale, jij?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tering wat kansloos.
Roda
[..]
Vrij snel. Halve finale worden ze twee keer keihard ingemaakt. Ook leuk.
Jam niet. Soms heb ik wel eens een gekke fase dat ik het op salami of plakjes belegworst smeer.quote:
Bayern Real hoop ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op een Duitse finale, jij?
hahaha wtfquote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jam niet. Soms heb ik wel eens een gekke fase dat ik het op salami of plakjes belegworst smeer.
hahaha wtf eet jij mattiequote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jam niet. Soms heb ik wel eens een gekke fase dat ik het op salami of plakjes belegworst smeer.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Real gaat sowieso finale halen. En die mogen hem ook wel winnen gun ik het verreweg het meest. Al zou ik Dortmund en Bayern ook totaal niet erg vinden. Zijn tenminste drie voetballende sportieve ploegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op een Duitse finale, jij?
Die hebben al alle moeite met malaga?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dortmund - Real lijkt me wel interessant, ik weet zeker dat Dortmund die pot zal winnen.
Die combinatie is heeeeeeeerlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet Dortmund - Real in de poulefase gezien?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben al alle moeite met malaga?
Barca is voetballend ook wel aardig hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, Real gaat sowieso finale halen. En die mogen hem ook wel winnen gun ik het verreweg het meest. Al zou ik Dortmund en Bayern ook totaal niet erg vinden. Zijn tenminste drie voetballende sportieve ploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |