JR verlaagt zich niet tot het niveau van Stinho, dat deed Davy wel. Dus ik vind het wel fijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinho heeft Davy ingeruild voor JR als aartsvijand.
Jij hebt nooit ruzie's. Wat een voorbeelduserquote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JR verlaagt zich niet tot het niveau van Stinho, dat deed Davy wel. Dus ik vind het wel fijn.
Dat kan ik ook hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JR verlaagt zich niet tot het niveau van Stinho, dat deed Davy wel. Dus ik vind het wel fijn.
Vroeger met Happelquote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt nooit ruzie's. Wat een voorbeelduser
Niet doen.quote:
Ik al een paar keer hierzoquote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt nooit ruzie's. Wat een voorbeelduser
Alleen als ik zin heb.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vroeger met Happel![]()
[..]
Niet doen.
goed planquote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
Zondag de BBQ eindelijk weer uit de schuur halen. Lekker man.
Afgelopen zondag voor het eerst geBBQ'ed. Weber.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
Zondag de BBQ eindelijk weer uit de schuur halen. Lekker man.
Mensen die dachten dat je een kloon van mij wasquote:
NSBeer.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, ik heb Contador_the_best een permban aangenaaid![]()
![]()
Wat een held was dat
Met zo'n usernaam verdien je dat ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Wat een held was dat
DP denkt dat ik een kloon ben van j0rdiii. En misschien redden alleen die tekeningen mequote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat je een kloon van mij was. Door die tekeningen gelijk meer credits bij iedereen. Bij mij gelijk al
*Slijm-modus off*
Van die kankerirritante reclame op de radio.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgelopen zondag voor het eerst geBBQ'ed. Weber.
Ik mis hem wel, met zijn Lodeirofap. En die Colonel-Ghadaffi was ook een goede user.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Wat een held was dat
Welke?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die kankerirritante reclame op de radio.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis hem wel, met zijn Lodeirofap. En die Colonel-Ghadaffi was ook een goede user.
Ik ken hem niet. Maar als hij het verdiende vanwege zijn opstelling dan is je naaiactie valide.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij verdiende het, met zijn kutopstelling.
Lodeiroquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis hem wel, met zijn Lodeirofap. En die Colonel-Ghadaffi was ook een goede user.
Dat was het zeker. Vraag maar aan ooggetuige J0rdiiii.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Maar als hij het verdiende vanwege zijn opstelling dan is je naaiactie valide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |