Boeiend man.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Steven had je wel de garantie dat er gezelligheid was en 10 topics minimaal op een dag doorheen vologen
Ik vind het een kutuser, en als ik mensen een kutuser vind, blijft dat voor eeuwig. Al maak ik voor sommige mensen een uitzondering.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho vanwaar altijd die opstandigheid t.o.v JR?
Wij gaan gewoon weer goed met elkaar omquote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een kutuser, en als ik mensen een kutuser vind, blijft dat voor eeuwig. Al maak ik voor sommige mensen een uitzondering.
hoezoquote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een kutuser, en als ik mensen een kutuser vind, blijft dat voor eeuwig. Al maak ik voor sommige mensen een uitzondering.
Nee. Daarom is het her en der ook wat mis gegaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist jij op je 14e al wat je wilde worden?
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een held.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben de meeste mensen wel denk ik en zul je altijd blijven houden, gewoon omdat je nog zoveel kan veranderen na je 18e.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Uiteindelijk goed terecht gekomen, maar als ik het nog eens moest doen, had ik wat anders gekozen en die opleiding wel afgemaakt.
Hopelijk geeft die vampier van hem een mooie taart cadeau.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat hebben de meeste mensen wel denk ik en zul je altijd blijven houden, gewoon omdat je nog zoveel kan veranderen na je 18e.
Jochie tochquote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zin om je verrot te schelden maar ik spaar je.
Stinho heeft Davy ingeruild voor JR als aartsvijand.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat gaan jôh.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinho heeft Davy ingeruild voor JR als aartsvijand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |