Waarom? Zij werkt toch ook? Of is er veel verschil in inkomen, of de manier waarop jullie met geld omgaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Ik heb vaak het gevoel dat ik er financieel alleen voor sta, dat ik aan de toekomst en het huis moet denken.
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef mootie het volgende:
En voor het kind zorgen telt niet als 'inbreng'?
Ik vind het trouwens apart, er zo mee bezig zijn dat beiden evenveel 'inbrengen'. Jullie zijn toch geen bedrijf.
Ze werken beide toch 4 dagen, heb je al 2 van de 5 dagen opgevangen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Wil je het kind dan 5 dagen per week bij de opvang dumpen?
Niet als financiele inbreng, voor mijn gevoel. Maar daar heb je misschien wel gelijk in; er zijn wel meer manieren om bij te dragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef mootie het volgende:
Deze snap ik even niet? Waarop afrekenen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef BasEnAad het volgende:
Als jullie samen een toekomst hebben volgens jou, waarom moet het dan wel zo zijn dat jullie allebei apart overal op afgerekend worden?
Ohja daar heb ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef peasant het volgende:
[..]
Ze werken beide toch 4 dagen, heb je al 2 van de 5 dagen opgevangen.
Zo had ik het in mijn hoofd, maar eega ziet dat dus anders; die wil 2 dg. op het KDV.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef peasant het volgende:
Ze werken beide toch 4 dagen, heb je al 2 van de 5 dagen opgevangen.
Vraag mij vooral af waarom het vermeld wordt. Want het zou eigenlijk niet ter zaken moeten doen nu in een topic over wel/niet minder gaan werken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Verder vind ik dat 'energie steken' in een relatie ook wel erg negatief klinken, het klinkt haast als een kwelling om de relatie in stand te houden.
dit, en dan ga jij toch een dag meer werken , zoals bijna iedereen 5 dagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat je vriendin gewoon lekker minder werken waar maak je je druk om.
Kan ze mooi wat meer huishoudelijke taken doen, dat compenseert dan vanzelf toch?
Verder vind ik dat 'energie steken' in een relatie ook wel erg negatief klinken, het klinkt haast als een kwelling om de relatie in stand te houden.
Dat je zo gaat bijhouden wat ieder bijdraagt aan het huishouden getuigt niet van veel vertrouwen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet? Waarop afrekenen?
Is vaak ook wel handig als dergelijke zaken besproken worden voordat er aan een kind begonnen wordt..quote:
OK, jij vind dat ik het erg scherp speel. Goeie opmerking.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef BasEnAad het volgende:
Als je vrienden nou alleen maar op de bank zat en jou het huishouden liet doen en het geld verdienen, dan is het een andere verhaal.
Dit was besproken; het zou 3 dagen KDV worden, maar zij wijzigt de afspraak.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Is vaak ook wel handig als dergelijke zaken besproken worden voordat er aan een kind begonnen wordt..
Misschien moet je in je hoofd je niet zo focussen op zuiver de financiële inbreng, ze gaat nu een andere inbreng geven die niet direct meetbaar is.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Niet als financiele inbreng, voor mijn gevoel. Maar daar heb je misschien wel gelijk in; er zijn wel meer manieren om bij te dragen.
[..]
Deze snap ik even niet? Waarop afrekenen?
Dat zou kunnen. Ik vind het overigens wel terecht dat je vindt dat je aangeeft dat je liever hebt dat je zulke zaken eerst overlegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
OK, jij vind dat ik het erg scherp speel. Goeie opmerking.
Het is niet zozeer het geld, maar meer dat ik teleurgesteld ben. Zij neemt te veel vrijheid in haar keuzen, vind ik. Ik kan toch ook zeggen: hoppa ik ga minder werken. Ik vind dat je samen de verantwoordelijkheid draagt voor een huishouden dat financieel er gezond voor staat. En ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta, als ze zulke opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom draait alles om geld? Ik snap het serieus niet
Wat je besproken hebt kan je wijzigen, waarom zou je je kind 3 dagen naar de KDV willen doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Dit was besproken; het zou 3 dagen KDV worden, maar zij wijzigt de afspraak.
Dat is inderdaad waar, bedankt voor dat perspectief.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef trovey het volgende:
Misschien moet je in je hoofd je niet zo focussen op zuiver de financiële inbreng, ze gaat nu een andere inbreng geven die niet direct meetbaar is.
Vertel het haar.. dat jij ook minder wilt gaan werken. kijken wat er dan uit komtquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Het is niet zozeer het geld, maar meer dat ik teleurgesteld ben. Zij neemt te veel vrijheid in haar keuzen, vind ik. Ik kan toch ook zeggen: hoppa ik ga minder werken. Ik vind dat je samen de verantwoordelijkheid draagt voor een huishouden dat financieel er gezond voor staat. En ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta, als ze zulke opmerkingen maakt.
Hoe durft ze. Ze wil een dag meer met haar kind doorbrengen, de bitch.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
En ik vind dat je net doet alsof je relatie een bedrijf is.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het geld, maar meer dat ik teleurgesteld ben. Zij neemt te veel vrijheid in haar keuzen, vind ik. Ik kan toch ook zeggen: hoppa ik ga minder werken. Ik vind dat je samen de verantwoordelijkheid draagt voor een huishouden dat financieel er gezond voor staat. En ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta, als ze zulke opmerkingen maakt.
Zou je dat andersom ook zo stellen als hij een dag minder wou werken en een dag meer met zijn kind wou doorbrengen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe durft ze. Ze wil een dag meer met haar kind doorbrengen, de bitch.
Ik begrijp dat jullie deze afspraken niet notarieel hebben laten vastleggen? Dom.
Ze zitten in een relatie. Even overleggen voordat je komt aanzetten met "ik ga minder werken.punt"quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie deze afspraken niet notarieel hebben laten vastleggen? Dom.
Is precies wat ik ook dacht. Je woont toch samen? Dus je deelt samen de zorgen en de kosten maar dat betekent niet dat iedereen evenveel financieel moet bijdragen. Andere niet financiele bijdragen (zoals het kind liefdevol en met aandacht opvoeden in plaats van in een creche te lozen) zijn minstens zo belangrijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het trouwens apart, er zo mee bezig zijn dat beiden evenveel 'inbrengen'. Jullie zijn toch geen bedrijf.
Verder zou ik door de notaris laten vastleggen dat TS' vriendin minimaal 8 uren extra per week bezig is met het verschonen van luiers en andere opvoedkundige taken om het verlies aan arbeid te kunnen compenserenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En je denkt dat je vriendin dat niet heeft? Blijkbaar is zij de enige in de relatie die denkt aan het welzijn van het kind in plaats van de financien.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
troll much?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Verder zou ik door de notaris laten vastleggen dat TS' vriendin minimaal 8 uren extra per week bezig is met het verschonen van luiers en andere opvoedkundige taken om het verlies aan arbeid te kunnen compenseren
Van een moeder vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat ze minder wil werken. Als een vader dat ook wil prima, maar hoe ouderwets het ook mag klinken, de moeder is toch de primary caretaker.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zou je dat andersom ook zo stellen als hij een dag minder wou werken en een dag meer met zijn kind wou doorbrengen?
\quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een moeder vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat ze minder wil werken. Als een vader dat ook wil prima, maar hoe ouderwets het ook mag klinken, de moeder is toch de primary caretaker.
Het gaat TS overigens om het financiële aspect, ik heb niet de indruk dat hij nou zo graag een dagje papa wil spelen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een moeder vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat ze minder wil werken. Als een vader dat ook wil prima, maar hoe ouderwets het ook mag klinken, de moeder is toch de primary caretaker.
Het gaat TS overigens om het financiële aspect, ik heb niet de indruk dat hij nou zo graag een dagje papa wil spelen.
Ja tuurlijk, maar dat je dan gaat jengelen over het evenwicht in financiële inbreng, dat vind ik eng.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zitten in een relatie. Even overleggen voordat je komt aanzetten met "ik ga minder werken.punt"
is dan wel zo vriendelijk / gewenst.
Het heeft toch consequenties voor beiden/het gezin.
Bullshit, het gaat hem toch om het geld?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
\
Ik vind dat alles behalve vanzelfsprekend en klaarblijkelijk ziet TS dat ook zo.
Natuurlijk, schijnbaar heeft hij wel verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Bullshit, het gaat hem toch om het geld?
Volgens mij valt dat nog wel mee. Maar eerder dat doordat die vriendin het niet overlegd.. dat TS dus automatisch maar de kostdrager moet zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Bullshit, het gaat hem toch om het geld?
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef kovenant het volgende:
als mijn vriendin ooit zwanger word hoeft ze het niet eens te melden minder te werken ik zou dat eerder eisen.
Ik vind het ook eng dat de rol van de vader gebagatelliseerd wordt en gereduceerd wordt tot kostwinner.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat je dan gaat jengelen over het evenwicht in financiële inbreng, dat vind ik eng.
Zonder zaad kan de vrouw niet eens zwanger raken, dus net doen of de man in deze volstrekt onbelangrijk is is hilarisch.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Sowieso heeft de natuur er voor gezorgd dat de man en vrouw niet gelijk zijn, als het gaat om kinderen krijgen, alleen de vrouw kan zwanger worden en produceert feitelijk het hele kind.
Eigenlijk volkomen logisch dat de vrouw na de zwangerschap minder gaat werken (al dan niet tijdelijk), het lijkt me flink zwaar zo'n kind krijgen en baren.
Dan ga ik liever een dagje extra naar het kantoor.
plus vrouwen vinden het lekker om zwanger te zijn, lekker zweven op een roze wolk etc... net drugsquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zonder zaad kan de vrouw niet eens zwanger raken, dus net doen of de man in deze volstrekt onbelangrijk is is hilarisch.
Ja de man levert alleen het zaadje, ik zeg toch niet dat de man geen inbreng heeft? Maar het is nogal een verschil, een zaadje lozen als je klaar komt tegenover 9 maanden een baby in je buik hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zonder zaad kan de vrouw niet eens zwanger raken, dus net doen of de man in deze volstrekt onbelangrijk is is hilarisch.
Blijkbaar zit het financieel wel goed, dus dat is geen issue.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk, schijnbaar heeft hij wel verantwoordelijkheidsgevoel.
Hij had ook kunnen reageren: Je hoeft niet minder te gaan werken, want ik had besloten mijn baan op te zeggen en volledig voor het kind te zorgen.
Volgens mij is dit helemaal geen issue voor TS.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng dat de rol van de vader gebagatelliseerd wordt en gereduceerd wordt tot kostwinner.
Je verwoordt heel mooi hoe ik het voel. Ze had het niet uitgerekend, ze is eigenlijk zelden met geld bezig. Zij stelt haar maandelijkse uitgaven simpelweg bij aan wat ze verdient, heel eenvoudig. Dus op haar manier is ze financieel wel goed bezig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
Want, door het zo te brengen zoals zij doet beslist ze eigenlijk dat ZIJ 1 dag meer thuis blijft en JIJ dus als gevolg (waarschijnlijk) geen 1 dag minder meer kunt gaan werken
Maar, even los van hoe ze het bracht, wat vind jij van haar idee/plan om een dag minder te werken an sich?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Je verwoordt heel mooi hoe ik het voel. Ze had het niet uitgerekend, ze is eigenlijk zelden met geld bezig. Zij stelt haar maandelijkse uitgaven simpelweg bij aan wat ze verdient, heel eenvoudig. Dus op haar manier is ze financieel wel goed bezig.
En ik snap de andere opmerkingen ook wel hoor. In mijn leven heb ik regelmatig de opmerking gekregen dat ik wel erg bovenop het financiele aspect van het leven zit. En hier nu ook weer, dus dat is een goede reminder dat het ook moet gaan om andere dingen.
het word tijd dat de rollen omdraaienquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
Wat een waardeloze vent die zijn vrouw laat werken. Kan je niet in haar onderhoud voorzien sloeber?
Wat ben je een domme lul. is alleen maar goed dat de moeder thuis voor haar kind zorgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Ga jij lekker bij dat krijsende kind zitten dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
het word tijd dat de rollen omdraaien
ja togquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga jij lekker bij dat krijsende kind zitten dan.
Eigenlijk zouden mannen ook zonder oeverloos overleg moeten kunnen bepalen om die strakke/geile stagiaire te neuken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar zit het financieel wel goed, dus dat is geen issue.
En je snapt zelf ook wel dat vrouwen toch eerder minder gaan werken om voor de kinderen te gaan zorgen dan mannen.
Eigenlijk vind ik ook dat vrouwen dat prima alleen kunnen beslissen, zonder oeverloos overleg. Als het financieel haalbaar is moet een vrouw gewoon kunnen zeggen: schat, ik heb er nog eens over nagedacht en ik wil toch graag 2 dagen bij de baby zijn.
Ik zie serieus geen probleem.
Klopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
Wat een waardeloze vent die zijn vrouw laat werken. Kan je niet in haar onderhoud voorzien sloeber?
Ze heeft dat niet doorgerekend, ze gaat op haar gevoel af.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef mootie het volgende:Blijkbaar zit het financieel wel goed, dus dat is geen issue.
Aparte vergelijking.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mannen ook zonder oeverloos overleg moeten kunnen bepalen om die strakke/geile stagiaire te neuken.
hou het gewoon op 180 vrije dagen = 4 jaar 3daagse werkweek. na die 4 jaar eis jij jouw deel opquote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Ze heeft dat niet doorgerekend, ze gaat op haar gevoel af.
Daarentegen; ik ben het met je eens dat er zeker die ruimte moet zijn.
Nee hoor.quote:
Vrouwen zijn niet gemaakt om te rekenen. Die werpen je nageslacht en passen daarop.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Ze heeft dat niet doorgerekend, ze gaat op haar gevoel af.
Daarentegen; ik ben het met je eens dat er zeker die ruimte moet zijn.
LOL eindelijk iemand die mij begrijpt! Ik kwam pas een oude date tegen, maar dat is een ander verhaal :-Pquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Eigenlijk zouden mannen ook zonder oeverloos overleg moeten kunnen bepalen om die strakke/geile stagiaire te neuken.
Beetje slechte vergelijking is het wel idd, al ben ik het wel met Cracka eens dat je zulke beslissingen in gezamelijk overleg maakt, aangezien het invloed heeft op het huishouden niet alleen op haar zelf.quote:
Daar vergis je je in. Vriendin was verrast dat ik meer van de hele gang rond de zwangerschap/geboorte af wist dan zij.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
TO denkt wss dat je kind een zo uitgepoept hebt.
Jawel, hebben we het over gehad. Kind zou 3 dagen naar KDV gaan, ik een dag doordeweeks en zij een dag doordeweeks.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat jullie het daar niet over gehad hebben voor de zwangerschap. Al was hij misschien niet geplant, je hebt toch weleens zulke gesprekken met je partner?
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan had het overlegd moeten worden en zou er waarschijnlijk gesteld worden dat die extra dag dat hij voor het kind zorgt hij geen reet uitvoert.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Behalve dat, draai het eens om.
Wat nou als de toekomstige vader op een dag tegen z'n vrouw zegt: schat, ik ga een dag minder in de week werken om voor het kind te zorgen, heb het al doorgerekend, dus neem aan dat je er geen problemen mee hebt.
Ik vraag me af hoeveel vrouwen dan zouden reageren met: Is prima joh, geen probleem!
Daar zit wat in. Ik merk ook dat ze ongelofelijk huiselijk is geworden, gaat veel minder weg, zit thuis een beetje op haar buik te wrijven :-) Maakt opmerkingen zoals "wat wonen we hier geweldig".quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef beerten het volgende:
Als ik het goed lees ben je vooral gepikeerd over de woordkeuze van je meisie. Vraag je af wat de inhoud is van de boodschap, val niet over de vorm.
Haha, bedankt voor het relativeren!quote:Het moment dat je je zoon/dochter ziet snap jij niet dat je dit topic ooit hebt geopend. maar daar kom je vanzelf achter.
Hoezo blijkbaar? Als je vreten hebt zit het financieel goed? Als je rijk bent kun je het kind naar een goede priveschool sturen en in een hogere contreien op laten groeien. Dat zit er nu niet in.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar zit het financieel wel goed, dus dat is geen issue.
Eh ja omdat we uit een cultuur komen waar vrouwen toch waardeloos in al het andere waren, maar dat is al een tijdje niet meer zo.quote:En je snapt zelf ook wel dat vrouwen toch eerder minder gaan werken om voor de kinderen te gaan zorgen dan mannen.
Wat Cracka-ass zegt, als we naar traditionele rolpatronen van de hulpeloze zorgzame vrouw en de regelende baas gaan, dan kan die man ook wel z'n maitresse te neuken.quote:Eigenlijk vind ik ook dat vrouwen dat prima alleen kunnen beslissen, zonder oeverloos overleg. Als het financieel haalbaar is moet een vrouw gewoon kunnen zeggen: schat, ik heb er nog eens over nagedacht en ik wil toch graag 2 dagen bij de baby zijn.
Dit is onacceptabel, immers een man kan niet voor kinderen zorgen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Behalve dat, draai het eens om.
Wat nou als de toekomstige vader op een dag tegen z'n vrouw zegt: schat, ik ga een dag minder in de week werken om voor het kind te zorgen, heb het al doorgerekend, dus neem aan dat je er geen problemen mee hebt.
Ik vraag me af hoeveel vrouwen dan zouden reageren met: Is prima joh, geen probleem!
Bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit is onacceptabel, immers een man kan niet voor kinderen zorgen.
Vrouwen verstaan onder voor de kinderen zorgen tevens:
- boodschappen doen
- wassen
- koken
- strijken
- huis poetsen
- etc.
Als mannen een dag voor de kinderen zorgen:
- met een biertje op de bank zitten.
En in de situatie dat een vrouw bijvoorbeeld een management positie heeft op landelijke/europese/wereldwijde schaal en de man bijvoorbeeld docent is op een basisschool en het grootste deel van het huishouden doet.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
- boodschappen doen
- wassen
- koken
- strijken
- huis poetsen
- etc.
Als het financieel goed zit is er geen issue.quote:
Ik lees wat hoger in dit topic dat de vrouw de "primary caretaker" is, dat betekent dus huis verkopen, vrouw op de bank en manlief 5 dagen voor de klas.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En in de situatie dat een vrouw bijvoorbeeld een management positie heeft op landelijke/europese/wereldwijde schaal en de man bijvoorbeeld docent is op een basisschool en het grootste deel van het huishouden doet.
Wat dan als de vrouw zwanger wordt?
Dan ben je een hoer. Een stagair doet het voor de carrierequote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het financieel goed zit is er geen issue.
Dit komt niet voor.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En in de situatie dat een vrouw bijvoorbeeld een management positie heeft op landelijke/europese/wereldwijde schaal en de man bijvoorbeeld docent is op een basisschool en het grootste deel van het huishouden doet.
Wat dan als de vrouw zwanger wordt?
Eh ja omdat die mannen incidenteel voor de kinderen zorgen, het heeft geen zin om een gewassen was te gaan wassen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
- boodschappen doen
- wassen
- koken
- strijken
- huis poetsen
- etc.
Oh ik ken wel zulke voorbeelden.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit komt niet voor.
Een succesvolle vrouw met een hoge managementpositie zal nooit een relatie aanknopen met een lullig basisschool leraartje (geen docent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |