Helaasch, wat ik leuk vind is nog maatje verzuip voor Zoëquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:27 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb het maar even in een album gezet, maten staan door elkaar;
https://picasaweb.google.(...)v1sRgCLXm4JDK57fjsAE
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Helaasch, wat ik leuk vind is nog maatje verzuip voor Zoë Tirza
oke!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef Elmo76 het volgende:
Becky, ik wil graag het boekje van Claudia de Breij!
Laziness, ik had het al eerder gevraagd maar is dit pakje er nog?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef laziness het volgende:
Oh en dit pakje was toch eigenlijk al te klein toen ik het kocht dus 1x gedragen en gewassen.
Ik wil er graag ¤7,50 voor hebben. Maat 92 ongeveer.
[ link | afbeelding ]
Er stond niet bij welk pakjequote:Op zaterdag 27 april 2013 07:04 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Laziness, ik had het al eerder gevraagd maar is dit pakje er nog?
Hij is echt heel fijn. Maar ik heb hem uiteindelijk niet veel gebruikt omdat ik voortijdig met de borstvoeding gestopt ben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:01 schreef GotC het volgende:
Hmm, ik ben even aan de twijfel over de kolf van Becky. Even inlezen maar
Oh, sorry ik dacht je maar alleen dat te koop had. Ik vond het zo leuk pakje voor mijn neefje :-)quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Er stond niet bij welk pakje![]()
Maar nee het is gereserveerd, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door kleinzusje op 27-04-2013 14:58:31 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
wat vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb nog aapies deze http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/93 zool 10,5 (= s denk ik?) Geert past ze helaas niet..
Hij is idd echt geweldig! O. droeg hem wel toen ze maat 86/92 had.. (officieel is het zelfs een maat 98 jasje maar hij valt klein)quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef innepin het volgende:
Oh Lamb dat zomerjasje vind ik zo leuk <3 maar muppet zit net in mt 80...
Nog geen mensen die zomerschoentjes mt 25 hebben (meisje), of leuke (zomer)kleertjes in maat 104? Incl. maillots/leggings?
Wat wil je voor die aqua tekenmat hebben?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:54 schreef happy78 het volgende:
Zijn er nog mensen op zoek naar zwangerschapskleding?
Dan heb ik het een en ander in de aanbieding.
Hieronder mijn link naar marktplaats.
Ik heb ook nog wat speelgoed erop staan!
Wie weet kan ik er iemand blij mee maken
http://www.marktplaats.nl/verkopers/167704.html
gr
Voor 5 euro mag ie de deur uit!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat wil je voor die aqua tekenmat hebben?
Als iemand wat wil overnemen, dan kan ik dit eventueel aan Lamb meegeven, zodat zij het weer kan afgeven! Misschien kan dit handig zijn voor iemand!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:54 schreef happy78 het volgende:
Zijn er nog mensen op zoek naar zwangerschapskleding?
Dan heb ik het een en ander in de aanbieding.
Hieronder mijn link naar marktplaats.
Ik heb ook nog wat speelgoed erop staan!
Wie weet kan ik er iemand blij mee maken
http://www.marktplaats.nl/verkopers/167704.html
gr
Ik zou wel eea moeten hebben. Kijk morgen even als het er van komt (Noah isziek en enorm aan het mama-plakken)quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef kaatjejannie het volgende:
iemand nog zomerspul maat 74 voor een jongetje? Jumpsuits met korte mouw van gmk bijvoorbeeld?
Ook is Sofie dr kast leegZomerspul 98/104 (broekjes 98) Heeft iemand dat voor dr?
Mooi hè?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:15 schreef bitterend het volgende:
Octo je Oscha is prachtigik zou het bijna kopen om alleen naar te kijken
Jongensmama met enorme voorraad meldt zich: maatje 74quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef kaatjejannie het volgende:
iemand nog zomerspul maat 74 voor een jongetje? Jumpsuits met korte mouw van gmk bijvoorbeeld?
Ook is Sofie dr kast leegZomerspul 98/104 (broekjes 98) Heeft iemand dat voor dr?
Interesse wel, een excuus niet.quote:Op zondag 28 april 2013 11:58 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mooi hè?![]()
Maar niemand heeft interesse kennelijk.
Misschien ga ik ze ook maar op marktplaats zetten.
Je hebt bericht!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef Lamb29 het volgende:
Zo... veel verkocht, maar nog steeds een aardige stapel liggen!
Weer even alles in t album opgeruimd en ook nieuwe dingen toegevoegd!
Van alles in maat 86 tot en met 98/104
Met o.a:
[ afbeelding ]
7 spijkerbroeken maat 92
[ afbeelding ]
16 rompers maat 98/104 met lange mouwen.. en ook 4 geschikt voor een jongen
[ afbeelding ]
Leuke shirtjes..
Links is officieel 98/104 en dus dan als tuniekje.. Maar O. droeg ze beide met 86/92 als hemdje/shirtje
[ afbeelding ]
Hemdjes maat 92
[ afbeelding ]
Zomerjasje maat 92
Meh, volgens mij moet je dan een bepaalde postcount hebben om mee te mogen doen. Misschien ga ik dat nog doen als ik ze echt niet verkoop. Ik zag op FB ook iets van een doekenmarkt voorbij komen.quote:
klopt, maar op fb zijn echt paupers.. die zeer laag bieden. op D&V moet je 30 posts hebben wil je m te koop zetten.quote:Op zondag 28 april 2013 13:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Meh, volgens mij moet je dan een bepaalde postcount hebben om mee te mogen doen. Misschien ga ik dat nog doen als ik ze echt niet verkoop. Ik zag op FB ook iets van een doekenmarkt voorbij komen.
Is goed morgen even via de pm? Lig al te bedde...quote:Op zondag 28 april 2013 09:51 schreef Rottdog het volgende:
Becky ik heb wel belang bij die 5 rompertjes.
Tering. Ik weet meteen weer waarom ik de 30 posts niet haal. Rigide geneuzel.quote:Op zondag 28 april 2013 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt, maar op fb zijn echt paupers.. die zeer laag bieden. op D&V moet je 30 posts hebben wil je m te koop zetten.
Ik zou t zo voor je doen, maar de vorige keer kreeg ik een ban omdat ik de doek zelf niet in bezit had
Je ziet voor je waar ze hun studentenkamertjes later mee vol gaan stouwenquote:Op maandag 29 april 2013 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zat echt met kromme tenen toen ik las dat een aantal moeders hun kinderen thuis ontbijt gaven omdat ze vonden dat het koningsspelenontbijt (gratis aangeboden op school) niet gezond was
(lees: chocoladepasta, jam, chocolademelk)
echt, voor 1x.. Elin leeft zelfs op chocopasta
sorryquote:
past Lente die nog joh? maat 104?quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef -Spring het volgende:
Oh Karin, mag ik de jurkjes van foto 1 en 6?
gemist.... jammer jammer....quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef Lamb29 het volgende:
Spring is net weer klaar?! Volgens mij heeft ze net een hele kast verkocht
Jurken vaak nog wel. En h&m valt sowieso vrij groot, dus ik durf het wel aanquote:Op maandag 29 april 2013 19:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
past Lente die nog joh? maat 104?
en wanneer heb jij weer es wat leuks in de aanbieding voor mijn mini 2.0
hij is wel echt leuk!quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jurken vaak nog wel. En h&m valt sowieso vrij groot, dus ik durf het wel aan
En ik ben net klaar inderdaad.
Ach, je kan vast op de groei kopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef Suikertante het volgende:
Wat een leuke kleertjes Danic!![]()
Maar ik heb zo'n berg en ik heb geen idee hoe snel hij groeit nog.. dus ik mag niet van mezelf.
De Adidasslofjes zijn trouwens van Puma
Ja zeg, fraai is dat.quote:Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike droeg hem vorig jaar nog, valt idd groot! Maar spring, ik moet je teleurstellen want er was iemand voor je per pm. Onder voorbehoud verkocht... Mocht het niet doorgaan dan hoor je t.
Ik ga foto's maken en ze hopelijk zo nog hier neerzetten!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ben al ruim voorzien eigenlijk, maar als er iets leuks tussenzit heb ik wel interesse Danic
okequote:Op woensdag 1 mei 2013 10:40 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ga foto's maken en ze hopelijk zo nog hier neerzetten!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Spees_Eend en moi80, ik duik straks even de stapels in, misschien heb ik wel wat..
Ik heb wel heel veel witte volgens mij in 74/80quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef moi80 het volgende:
Heeft er iemand misschien leuke korte mouwen rompers of mouwloze voor een jongen in maat 80 of 74/80. Kwam er achter dat ik vooral lange mouwen heb liggen, die wat warm zijn met dit weer. Ik zoek ook nog rompers in maat 86.
Goede vraag veel gewoon wit en bij sommige staat wel iets of. De mouwloze zijn sowieso effe wit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef moi80 het volgende:
Ik zoek eigenlijk rompers met iets meer kleur, zijn ze totaal wit of staat er nog iets op?
Ik heb een stapeltje uitgezocht, zal zo even foto's maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef moi80 het volgende:
Ik zoek eigenlijk rompers met iets meer kleur, zijn ze totaal wit of staat er nog iets op?
Fijn, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb een stapeltje uitgezocht, zal zo even foto's maken.
Leuk, ik ga je een pm sturen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
[ afbeelding ]
links van de Hema, maat 74/80, op de witte staat nog een rode ster. Midden maat 80 van de H&M. Rechts 86/92, van Hema(rode, die is er 2 x, en lichtblauwe), en rugrats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |