Lange mouwen romper eronder en een dunne leggingquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. En daar zat hem gelijk mijn probleem. Hij heeft 'm vorig jaar zomer aangehad en daarna vond ik hem en te licht en te dun, want gewoon katoen, om aan te trekken. En nu de zon eindelijk weer door komt is de romp te kort.
Hij verzocht me vriendelijk hem direct weer uit te trekken bij hem
Ik heb wel interesse maar ligt er een beetje aan waar het opgehaald kan worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:52 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een little tikes wip en een little tikes schildpad zandbak over, mogen afgehaald worden tegen een leuk kadootje voor Isa.
wip
zandbak
Ik ga naar eigen foto's zoeken straks
Ik vond ook nog een waterbaan, zo'n blauw bouwpakket met pompje enzo.
Verder nog een Puky driewieler met duwstang en kiepbakje in zeer goede staat, een 16 inch Alpina meisjesfiets met zijwieltjes in gebruikte staat en een 20 inch Alpina meisjesfiets in goede staat die ook uit de garage weg mogen.
Ik zit natuurlijk wel in een vreselijke uithoek, in Maastricht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse maar ligt er een beetje aan waar het opgehaald kan worden.
Dat is wel een beetje heel erg uit de richting dus sla even over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk wel in een vreselijke uithoek, in Maastricht.
Ik heb interesse in het meisje fietsje en de drie wieler.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:52 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een little tikes wip en een little tikes schildpad zandbak over, mogen afgehaald worden tegen een leuk kadootje voor Isa.
wip
zandbak
Ik ga naar eigen foto's zoeken straks
Ik vond ook nog een waterbaan, zo'n blauw bouwpakket met pompje enzo.
Verder nog een Puky driewieler met duwstang en kiepbakje in zeer goede staat, een 16 inch Alpina meisjesfiets met zijwieltjes in gebruikte staat en een 20 inch Alpina meisjesfiets in goede staat die ook uit de garage weg mogen.
ik zie nu dat mijn post misschien niet geheel duidelijk zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb interesse in het meisje fietsje en de drie wieler.
Maastricht moet wel te doen zijn. Kyara ik kan het voor je meenemen naar omg Eindhoven scheelt dat?
Ligt aan je prijs. De 3wieler is voor bij mijn ouders nl.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik zie nu dat mijn post misschien niet geheel duidelijk zou kunnen zijnde wip en zandbak mogen weg tegen een kleinigheidje. De fietsen willen we graag verkopen, maar uiteraard niet tegen de hoofdprijs. Gewoon een beetje marktconform, al heb ik nog niet echt gekeken wat ze op marktplaats doen.
In overlegquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ligt aan je prijs. De 3wieler is voor bij mijn ouders nl.
keep me posted. Als jullie er uit komen kan ik kijken of ik iets met FR kan regelen voor de zandbak en wip als die er dan nog zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In overleg
Ik ga vanmiddag foto's maken in elk geval.
Je hebt pm!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef octopussy het volgende:
Danic, ik heb deze jasjes voor je:
links is Lindex maat 56, rechts is maat 62 (ik geloof van Name it) en is reversible.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. En daar zat hem gelijk mijn probleem. Hij heeft 'm vorig jaar zomer aangehad en daarna vond ik hem en te licht en te dun, want gewoon katoen, om aan te trekken. En nu de zon eindelijk weer door komt is de romp te kort.
Hij verzocht me vriendelijk hem direct weer uit te trekken bij hem
Ja en eventueel ook jurkjes en truitjes enzo.quote:
Ik woon in maastricht en zou kei graag die wip van je overnemen en eventueel het fietsje (16 inch) als je daar een foto van hebt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk wel in een vreselijke uithoek, in Maastricht.
Thx !quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Xanteh het volgende:
Leuk spul KZJammer dat mijn dame geen 62/68 meer past
quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand misschien nog leuke puzzels liggen? 24 stukjes of meer?
Ik heb er teveel en in unisex kleuren dus als je nog niet voorzien bent in echte meisjes kleuren wil ik best een foto makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:03 schreef Saffier het volgende:
Gezocht: een paar rompers 98/104 korte mouw...
NTS heeft nog een paar aapies te koop, ik heb al 1 paar voor de mijne gereserveerd, amar ze had er meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zoek aapies uni-seks kleur maat s. Of weet iemand een link waar voordelig te kopen? Ik kan mij herinnere via fok ooit een link gehad te hebben en daar heb ik toen 2 paar voor Ean gekocht. baby 2.0 wil ik ze ook graag geven
Dank je vraag ik het haar even.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
NTS heeft nog een paar aapies te koop, ik heb al 1 paar voor de mijne gereserveerd, amar ze had er meer
Ik heb ook nog...quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:03 schreef Saffier het volgende:
Gezocht: een paar rompers 98/104 korte mouw...
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:00 schreef laziness het volgende:
Ik heb deze berg rompers over. ¤0,75 per stuk of een leuk pakketprijsje.
Ja... Weet ik eigenlijk niet!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:52 schreef Fannetje het volgende:
Waarom ga je niet alvast over op setjes ondergoed, Saffier?
Wat wil je voor een pakketje van de boden-broek, pyjama en sokjes? Zou dat in een envelop passen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:00 schreef laziness het volgende:
Trui ¤2,50 maat 92. Broek, maat 86 is van Boden en echt goede staat dus daar wil ik graag ¤7,50 voor hebben.
[ link | afbeelding ]
Rompers maat 86/92
[ link | afbeelding ]
Pyjama maat 86/92, Hemdjes maat 92 en 86 en wat enkelsokjes maat 21/23
[ link | afbeelding ]
Maat 92
[ link | afbeelding ]
Maat 86/92
[ link | afbeelding ]
Maat 86
[ link | afbeelding ]
Ah je hebt het pakketje ontvangen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Medela Swing te koop! Je krijgt er VBN folders en een boek bij!
Ik zat te denken aan 50 ex.
[ afbeelding ]
mag ik de rompertjes en shirtjes overnemen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:00 schreef laziness het volgende:
Trui ¤2,50 maat 92. Broek, maat 86 is van Boden en echt goede staat dus daar wil ik graag ¤7,50 voor hebben.
[ link | afbeelding ]
Rompers maat 86/92
[ link | afbeelding ]
Pyjama maat 86/92, Hemdjes maat 92 en 86 en wat enkelsokjes maat 21/23
[ link | afbeelding ]
Maat 92
[ link | afbeelding ]
Maat 86/92
[ link | afbeelding ]
Maat 86
[ link | afbeelding ]
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef Rottdog het volgende:
Asy ik heb wel belang bij dat shirtje en jasje van lief!
Ik denk vrees ik Marjo... Ik heb iig 6 spaghettibandjes rompers van de Zeeman. Die passen mijn E al niet netjes meer. 1 ervan is gedragen, de rest alleen gewassen. Daarnaast heb ik van bitterend een stapel mouwloze rompers van de Hema overgenomen in 74/80 maar als ze geen stretch zijn passen ze hier niet meerquote:Op woensdag 24 april 2013 08:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft er iemand nog mouwloze rompers of rompers met spaghettibandjes maat 74/80?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef laziness het volgende:
Oh en dit pakje was toch eigenlijk al te klein toen ik het kocht dus 1x gedragen en gewassen.
Ik wil er graag ¤7,50 voor hebben. Maat 92 ongeveer.
[ link | afbeelding ]
Heb je ze alle 3 nog?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef laziness het volgende:
Slechte telefoonfoto. In het echt felrood.
Moonkids maat 92. Nog in nieuwstaat.
[ link | afbeelding ]
Baba babywear. Nauwelijks gedragen. Maat 86/92. Valt ongeveer als 92. De pijpen kunnen bij O. zelfs nog net maar de romp is te kort.
[ link | afbeelding ]
Maak is ff een foto dan hihi misschien kan het dan in 1.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd.
Ik heb nog een aantal zaken liggen die ik op de foto moet zetten, allemaal maat 68.
In elk geval 2 longsleeves van imps&elfs en nog een zgan longsleeve van Lief! (grijs met blauwe mouwen).
Allemaal maat 68:quote:Op woensdag 24 april 2013 18:09 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Maak is ff een foto dan hihi misschien kan het dan in 1.
Prima, past allemaal in 1 envelop (en hopelijk ook door de brievenbusquote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Rottdog het volgende:
Die stoer, imps en noppies blousjes heb ik ook belang bij.
Graag!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog een stapel 74/80, daar zal ook vast wel wat met spaghetti bandjes tussen zitten. Ik zal even kijken.
Ik heb er ook nog wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dus...mijn spaghettibandjes/mouwloze rompers gaan naar Marjolijntje maar ik heb ze ook nog nodig! Wie heeft er in de aanbieding:
Rompers spaghettibandjes/mouwloos stretch Hema maat 74/80 óf
Rompers spaghettibandjes/mouwloos ander merk maat 80?
Heb je een dm gestuurdquote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef ymme het volgende:
Wij krijgen een zoon.
Dus kom maar op met die maatjes 56/62 etc
Oke, thanks. Da's nog wel erg op de groei voor Tirza! Die zit nu in maat 25.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef bodpa09 het volgende:
Birckenstocks maat 31. Ik zal zo foto's maken.
134 wel interesse in qua bovenkleding. 122 van broek/rok/legging.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:12 schreef bodpa09 het volgende:
ik heb van een vriendin een hele lading meisjeskleding gekregen 116-134. Jurken, leggings, rokjes, polo's, schoenen, zomerjas etc. Merken als Barbara Farber, Benneton, Hema, Birkenstock, Name it. Is daar interesse in?
F5'tquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef bodpa09 het volgende:
Birckenstocks maat 31. Ik zal zo foto's maken.
Ja, ik!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:12 schreef bodpa09 het volgende:
ik heb van een vriendin een hele lading meisjeskleding gekregen 116-134. Jurken, leggings, rokjes, polo's, schoenen, zomerjas etc. Merken als Barbara Farber, Benneton, Hema, Birkenstock, Name it. Is daar interesse in?
Ik zal ff kijken hier. Jen heeft 3 paar volgens mij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:27 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oke, thanks. Da's nog wel erg op de groei voor Tirza! Die zit nu in maat 25.
wat voor kleuren heb je tico?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken hier. Jen heeft 3 paar volgens mij.
Edit ik heb maat 27 over.
Zilver. Zonder ding tussen de tenen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:55 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
wat voor kleuren heb je tico?
ik moet Tirza's voeten eens meten, misschien heeft ze intussen wel maat 26en zit ik 'r maar steeds in te kleine schoenen te proppen.
Die met een gespje om de enkel en een gespje vooraan dan neem ik aan. Die zoek ik nl. Tirza is nog niet toe aan tussen-de-tenen- schoentjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zilver. Zonder ding tussen de tenen.
Die ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:58 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die met een gespje om de enkel en een gespje vooraan dan neem ik aan. Die zoek ik nl. Tirza is nog niet toe aan tussen-de-tenen- schoentjes.
Hm, ik heb net haar voeten gemeten en volgens diverse tabellen kom ik niet verder dan maat 24quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |