Ach, je kan vast op de groei kopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef Suikertante het volgende:
Wat een leuke kleertjes Danic!![]()
Maar ik heb zo'n berg en ik heb geen idee hoe snel hij groeit nog.. dus ik mag niet van mezelf.
De Adidasslofjes zijn trouwens van Puma
Ja zeg, fraai is dat.quote:Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike droeg hem vorig jaar nog, valt idd groot! Maar spring, ik moet je teleurstellen want er was iemand voor je per pm. Onder voorbehoud verkocht... Mocht het niet doorgaan dan hoor je t.
Ik ga foto's maken en ze hopelijk zo nog hier neerzetten!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ben al ruim voorzien eigenlijk, maar als er iets leuks tussenzit heb ik wel interesse Danic
okequote:Op woensdag 1 mei 2013 10:40 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ga foto's maken en ze hopelijk zo nog hier neerzetten!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Spees_Eend en moi80, ik duik straks even de stapels in, misschien heb ik wel wat..
Ik heb wel heel veel witte volgens mij in 74/80quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef moi80 het volgende:
Heeft er iemand misschien leuke korte mouwen rompers of mouwloze voor een jongen in maat 80 of 74/80. Kwam er achter dat ik vooral lange mouwen heb liggen, die wat warm zijn met dit weer. Ik zoek ook nog rompers in maat 86.
Goede vraag veel gewoon wit en bij sommige staat wel iets of. De mouwloze zijn sowieso effe wit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef moi80 het volgende:
Ik zoek eigenlijk rompers met iets meer kleur, zijn ze totaal wit of staat er nog iets op?
Ik heb een stapeltje uitgezocht, zal zo even foto's maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef moi80 het volgende:
Ik zoek eigenlijk rompers met iets meer kleur, zijn ze totaal wit of staat er nog iets op?
Fijn, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb een stapeltje uitgezocht, zal zo even foto's maken.
Leuk, ik ga je een pm sturen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
[ afbeelding ]
links van de Hema, maat 74/80, op de witte staat nog een rode ster. Midden maat 80 van de H&M. Rechts 86/92, van Hema(rode, die is er 2 x, en lichtblauwe), en rugrats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |