Het is gewoon onverwoestbare troepquote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Oncomfortabele troep. Had al lang op de schroothoop moeten liggen.
of er een conducteur is of een vliegende brigade komt mede door de concessie-eisen die gesteld wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef Viezze het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat de NS dat prima kan doen (zonder conducteur), want als concurrenten (en ik bedoel hiermee concurrenten op een concessie inschrijving, want anders kan je niet vergelijken) het doen mogen zij dat ook. Het hele punt slaat dus eigenlijk nergens op.
Nog opvallender is dat je het ook elders in het land weer vaker ziet sinds DRGL 2013, zoals in Utrecht (Utrecht - Baarn als Sprinter).quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Viezze het volgende:
Ik was dinsdag in Eindhoven, schrok ervan hoeveel van dat schroot er nog rond reed
Direct afkloppen, maar het is voor mij lang geleden dat ik er in zat (toen was het nog mooi weer, en dus snikheet).quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Nog opvallender is dat je het ook elders in het land weer vaker ziet sinds DRGL 2013, zoals in Utrecht (Utrecht - Baarn als Sprinter).
Nog een klein jaartje volhouden jongens.
nee. Vooral De Rouwe bleef er flink op drukken en kreeg de rest hierin mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Viezze het volgende:
Ja, dus het is een waardeloos argument van de NS. Maar als ik het goed begreep trapten ze er niet in.
Haha tofquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Direct afkloppen, maar het is voor mij lang geleden dat ik er in zat (toen was het nog mooi weer, en dus snikheet).
In Eindhoven kwam die van de vechtdallijn voorbij. Toch raar, provincie Overijssel/Drenthe op de zijkant in Brabant
Ja, die rijden gewoon in omloop in de dienstregeling - buiten die provinciesquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Direct afkloppen, maar het is voor mij lang geleden dat ik er in zat (toen was het nog mooi weer, en dus snikheet).
In Eindhoven kwam die van de vechtdallijn voorbij. Toch raar, provincie Overijssel/Drenthe op de zijkant in Brabant
Jullie?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha tofDie zijn dus naar jullie toegegaan.
mja, het is afwachten. Ze blaffen nu wel, maar het is de vraag of ze ook echt door gaan pakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef James1988 het volgende:
Het is goed om te zien dat er eindelijk eens wat politici lijken te zijn die niet meer alle lulkoek van NS als zoete koek slikken.
naar ik begrepen heb zou het eind dit jaar afgelopen moeten zijn met de V'tjesquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ja, die rijden gewoon in omloop in de dienstregeling - buiten die provincies. Die bestickering ziet er ook vrij belabberd uit, maar NS neemt de moeite niet meer dat er vanaf te halen.
Plan V ziet er trouwens sowieso gemiddeld vies uit (en dan bedoel ik de buitenkant). Het lijkt net alsof ze veel minder vaak door de wasstraat gaan dan het overige materieel.
Heb geen zin in de zomer, dan is Plan V op z'n ergst
Beter was die meuk daar gebleven. Of beter: geslooptquote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha tofDie zijn dus naar jullie toegegaan.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
naar ik begrepen heb zou het eind dit jaar afgelopen moeten zijn met de V'tjes
Dat weet ik, maar helaas zit daar nog een zomer tussen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
naar ik begrepen heb zou het eind dit jaar afgelopen moeten zijn met de V'tjes
Ik kom uit Groningen, was een dagje in Eindhoven.quote:
Ik wil ze best persoonlijk een handje helpenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof het toeval is!
niet te vroeg juichen, want het kan ook zomaar weer van stal gehaald wordenquote:
Ja. Daar zie ik ze inderdaad toe in staat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen, want het kan ook zomaar weer van stal gehaald worden
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen, want het kan ook zomaar weer van stal gehaald worden
Ach, als back-up is het niet zo'n probleem, beter dan een uitgevallen trein.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Daar zie ik ze inderdaad toe in staat.
Alles om de reizigert de auto in te jagen...
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter was die meuk daar gebleven. Of beter: gesloopt...
Niet alleen een mooie kleurstelling. Taurussen staan toch ook wel in mijn e-loc top 10. Ik kan alleen niet besluiten of ze boven of onder de 103 staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Kapsch is een Oostenrijks bedrijf dat groot is in de telecommunicatiemarkt. Het bedrijf levert o.a. kentekenherkenning, oplossingen voor tolwegen (zoals het Franse Liber-T), GSM-R, ERTMS, en verschillende zakelijke oplossingen. Bron foto: Facebook ÖBB
Mooie livrei
Dat weet ik zonet nog niet. Ik heb persoonlijk wel al eens gezeik gehad omdat ze zo'n kuttrein ertussen hadden gepropt waar ik alleen nog in kon als ik mezelf tegen een raam aan drukte en daar doe ik niet aan. Dus geld terug bij vertraging -> gezeik want de trein reed toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
[..]
Ach, als back-up is het niet zo'n probleem, beter dan een uitgevallen trein.
Het probleem is alleen dat ze de lulkoek van de Hettinga en consorten als zoete koek blijven slikken. Ook daar is een kritische houding nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef James1988 het volgende:
Het is goed om te zien dat er eindelijk eens wat politici lijken te zijn die niet meer alle lulkoek van NS als zoete koek slikken.
Dank voor het delen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:28 schreef greavy het volgende:
Er komen weer Blokker-kaarten aan. Geldig van 15 april t/m 23 juni 2013. De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig. Prijs 17 euro. Meer info: Blokker.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |