Doet het bij mij gewoonquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Is de NS website bij jullie ook dood?
Het kan trouwens niet, op tijd rijdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef b2py het volgende:
Het kan trouwens wel, informeren:
[ afbeelding ]
Ding was paar minuutjes te laat, mierenneuker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kan trouwens niet, op tijd rijden
SNCF communiceren alles onder Elipsos, meer weet ik ook niet ...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar is dit wel echt een ellipsos in het kader van "hoteltrein", er is toch niks hotels aan als ie overdags rijd?
Ik vind het wel leuk om te zien, maar HKX heeft continu andere wagengarnituur. De ene keer rijden ze met Taurus-ALEX Dubbeldeksrijtuig-Taurus, en de andere keer met Taurus-3x enkeldeks en nu hier mee. Soms zelfs met een Desiroquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:31 schreef b2py het volgende:
Het is ook nooit goed hè voor die spotters
VIRM ICM weet ik wat is allemaal eenheidsworst.
Rijdt er een gevarieerde trein is het weer niet goed. Jeez. Hobbyisten/spotters.
dat is het mooie. Je kunt nooit iedereen tevreden stellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:31 schreef b2py het volgende:
Het is ook nooit goed hè voor die spotters
VIRM ICM weet ik wat is allemaal eenheidsworst.
Rijdt er een gevarieerde trein is het weer niet goed. Jeez. Hobbyisten/spotters.
Wel met zijn allen in het spoor klimmen voor de mooiste foto's De hoogste ladders en statieven worden van stal gehaald om maar een 'mooier' plaatje dan een ander te hebben. De haat jegens anderen zoals bijvoorbeeld eind vorig jaar bij een besloten line-up ergens in het zuiden was echt tot ver in Noord-Holland te voelen. Volgens mij is het treinhobbyisme de gene met de meeste haat en nijd jegens elkander.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is het mooie. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen
Ik neuk niksquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Ding was paar minuutjes te laat, mierenneuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ook bij andere hobby's schijnt het soms flink uit de hand te kunnen lopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel met zijn allen in het spoor klimmen voor de mooiste foto's De hoogste ladders en statieven worden van stal gehaald om maar een 'mooier' plaatje dan een ander te hebben. De haat jegens anderen zoals bijvoorbeeld eind vorig jaar bij een besloten line-up ergens in het zuiden was echt tot ver in Noord-Holland te voelen. Volgens mij is het treinhobbyisme de gene met de meeste haat en nijd jegens elkander.
Heb jij al gekeken vor die ellipsos met de update die vandaag is utgebracht of moet ik zelluf dat ding opstarten?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neuk niksEn dat ierland verhaal dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan in HAFAS (online), sncf en Elipsos.com nog steeds niks vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heb jij al gekeken vor die ellipsos met de update die vandaag is utgebracht of moet ik zelluf dat ding opstarten?
En toch is het antwoord zo simpelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel met zijn allen in het spoor klimmen voor de mooiste foto's De hoogste ladders en statieven worden van stal gehaald om maar een 'mooier' plaatje dan een ander te hebben. De haat jegens anderen zoals bijvoorbeeld eind vorig jaar bij een besloten line-up ergens in het zuiden was echt tot ver in Noord-Holland te voelen. Volgens mij is het treinhobbyisme de gene met de meeste haat en nijd jegens elkander.
Jij bent duidelijk nog nooit op hondenshows of paardenconcours geweestquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Deelden ze gratis kroketten uit ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch is het antwoord zo simpel![]()
[ afbeelding ]
Serious backfire![]()
Noem er eens 1?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook bij andere hobby's schijnt het soms flink uit de hand te kunnen lopen
duivenmelkers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Noem er eens 1?
Bootspotten op de maasvlakte of vliegtuigspotten nabij Schiphol?
Of moet ik denk aan vlinderzoekers en vogelspotters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |