Hier kan ik echt geen traan om laten. De beste man deed het toch echt zelf. Sterker nog, het was een wens van 'm.quote:
Goeiemorgen.quote:
Ja, ik las en zag het.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik dacht, kom laten we de dag vrolijk beginnen.
Het feit dat tong het post is al grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom vindt je dit grappig?Wat een rare humor heb jij.
et feit dat jij in elk topic post niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Het feit dat tong het post is al grappig
Godquote:Op donderdag 11 april 2013 11:47 schreef Godtje het volgende:
et feit dat jij in elk topic post niet.
Vind het niet grappig maar sneu.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom vindt je dit grappig?Wat een rare humor heb jij.
"if there’s any way they can do it wrong, they will" "Anything that can go wrong will go wrong"quote:
Murphy's is hier niet van toepassing.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef nuget het volgende:
[..]
"if there’s any way they can do it wrong, they will" "Anything that can go wrong will go wrong"
Klaar nou Jezus! En dat is de laatste keer dat ik je waarschuw.quote:
Anders ?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Klaar nou Jezus! En dat is de laatste keer dat ik je waarschuw.
Is het opzettelijke deel dan bewezen? Weet iemand dat dat zijn doel was?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Shawn het volgende:
Hij heeft dus zelfmoord gepleegd. Net zoals de 300.000 andere Chinezen die zelfmoord plegen elke jaar. AFP
'Bewezen'quote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het opzettelijke deel dan bewezen? Weet iemand dat dat zijn doel was?
Dus is zelfmoord niet zeker.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
'Bewezen'
Niemand kan dat weten. Als hij het vooraf verkondigt, gaan ze hem tegenhouden nog.
Alleen als hij ergens een brief heeft achtergelaten of zo. Maar dan moet de recheurche een huiszoeking uitvoeren hierdoor. Weet niet of dit in China kan.quote:
Je raakt toch niet bewusteloos na een 40 meter duik? Op sommige tv programmas springen ze die hoogte met gemak. Wat ging er mis?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef trovey het volgende:
Hij nam een beslissing.....en dat was de verkeerde, jammer...volgende keer beter...oh, wacht.
Hij kwam verkeerd terecht, water is zo hard als een plank op die hoogte. Je moet er induiken en hij zal te plat zijn neergekomen en dan is het als of je beton raakt. Geen idee waarom hij eerst even bleef drijven, zal ook wel met de manier waarop hij het water raakte te maken hebben gehad neem ik aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Je raajt roch niet bewusteloos na een 40 meter duik? Op sommige tv programmas springen ze die hoogte met gemak. Wat ging er mis?
En waarom begon hij te zinken pas nadat hij weer bijkwam? Kan een bewusteloze niet verdrinken of zo?
En dat het water te koud was lijkt me ook niet de reden, want dan ga je niet meteen bewusteloos maar duurt het een tijdje.
Dat is vreemd dan dat iemand die zo'n duik netjes voorbereidt, geen kennis van het duiken heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij kwam verkeerd terecht, water is zo hard als een plank op die hoogte. Je moet er induiken en hij zal te plat zijn neergekomen en dan is het als of je beton raakt. Geen idee waarom hij eerst even bleef drijven, zal ook wel met de manier waarop hij het water raakte te maken hebben gehad neem ik aan.
Waarom is het zo moeilijk te geloven dat het altijd mis kan gaan, hoe goed je voorbereiding ook is.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Dat is vreemd dan dat iemand die zo'n duik netjes voorbereidt, geen kennis van het duiken heeft.
Dat dacht ik ook maar kan het eraan liggen dat hij plat terecht kwam en niet hoofd-in? Zoals trovey zegt?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
40 meter kan nog makkelijk. Vaak zat van 25+ meter gesprongen.
In die zelfde tv programma's zie je ook mensen in het ziekenhuis belanden, waarvan er genoeg waren die het overleefden. Kwestie van geluk en goed landen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Je raakt toch niet bewusteloos na een 40 meter duik? Op sommige tv programmas springen ze die hoogte met gemak. Wat ging er mis?
En waarom begon hij te zinken pas nadat hij weer bijkwam? Kan een bewusteloze niet verdrinken of zo?
En dat het water te koud was lijkt me ook niet de reden, want dan ga je niet meteen bewusteloos maar duurt het een tijdje.
Je bent als kind nooit eens plat terecht gekomen bij het leren duiken hè?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar kan het eraan liggen dat hij plat terecht kwam en niet hoofd-in? Zoals trovey zegt?
Dan voelt het als beton?
Het is geen kleine fout om niet te weten dat je letterlijk moet duiken en niet plat landen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te geloven dat het altijd mis kan gaan, hoe goed je voorbereiding ook is.Er zijn meer stuntmannen omgekomen in de loop der tijd, eén klein foutje en je gaat hemelen....risico van het vak in deze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |