Ik had al zo'n vermoeden dat jij het niet was neequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Prowl het volgende:
Beun de haas oplossing, die man waarvan ik de BX kocht was er zo een dus grote kans dat hij dat gedaan heeft
Ja hoor, ik stapte even naar binnen en riep ''VAN WIE IS DIE CX VOOR DE DEUR!!''quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:55 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Was et gezellig bij de sexsjop?
Als je AX gewend bent, is de motorruimte van zo'n BX altijd zo gigantisch...quote:
[quote]Warmtestand maar het zit al ergens anders in de pijpleiding. Sloper ben ik nog niet aan geweest.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef FransDeens het volgende:
Wat voor knopje heb je nodig Erasmo? Heb je die Sebring van die sloper afgeschroefd?
Waarop ? Handremkabels ?quote:
Een ja. En de achterremmen maar dat is een lastig verhaal, zie http://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/1796492/quote:
Is niet zo moeilijk hoor. Middenconsole (waar je handremhevel en hoogteregelaarpookje uit steken) er even uit (2 boutjes/moertjes) en je wielen er uit/af en je kan overal bij. Als je op een brug staatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef Erasmo het volgende:
Remmen zelf zagen er wel goed uit dus daarom vond hij het al zo raar. Maar nav bovenstaande posts wat gezocht op Google en het blijkt bij BX-en en Xantia's een veel voorkomend probleem bij de keuring(meester).
Plan van aanpak nu is V-snaar vervangen zodat ik niet met een gillende auto bij de garage kom en ik maximale druk heb vlak na starten, voor de laatste bocht even het zweet van de voorraadbol vegen en de hele achterbak voldumpen met zware bende. En natuurlijk een ander apk-boer uitzoeken
Handremkabel vervangen mogen ze daar doen want ik heb dat nog nooit gedaan en ik heb de auto vrijdag echt nodig.
Ducktape. Dat 'mag' ook als er metaal zichtbaar is. Wan in de buitenkabel zit ook metaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Prowl het volgende:
Handremkabel kun je n mooi iets omheen fabrieken tenzij t ijzer al zichtbaar is
kan ik lezen ivm ban.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een ja. En de achterremmen maar dat is een lastig verhaal, zie http://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/1796492/
Ze zien me al aan komen rijden bij de APK boer in z'n achteruitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Garbageman het volgende:
moet heel strak ja. Bij mijn BX deed ik altijd de betonnen parasolvoet achterin, dan paar keer hard achteruit rijden op een leeg parkeerterrein en dan stevig remmen, nooit gedoe met de achterremmen gehad :-)
Brug heb ik helaas niet, ik laat het wel door de garagist doen deze keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. Middenconsole (waar je handremhevel en hoogteregelaarpookje uit steken) er even uit (2 boutjes/moertjes) en je wielen er uit/af en je kan overal bij. Als je op een brug staat![]()
Wel goed kijken dat de buitenkabel goed in de gaten in de bodemplaat zit en dat de kabel door alle oogjes heen gaat. Een beetje klooien zodat de kabel niet teen de wielen aan komt en klaar is KeesErasmo.
Hij loopt volgens de keurmeester al aan dus dat wordt hem denk ik niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Prowl het volgende:
Handremkabel kun je n mooi iets omheen fabrieken tenzij t ijzer al zichtbaar is
Verhaal over remmen enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kan ik lezen ivm ban.
Ze kunnen niet tegen iemand die wel weet hoe het werkt, en dan ben je arrogant volgens hun en hoef je niet terug te komen.
is mooi hun probleemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verhaal over remmen enzo
Jammer want een keurmeester op het forum is wel zo handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |