quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat was het allereerste wat de onderhoudsbedrijven van de leasemaatschappijen van de xantia's af sloopten
Ik heb ooit 1x zo'n plaat gezien en het heeft weinig nut, houd alleen het blok wat schoner aan de onderkant
Siquote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog Citroexperts liggen uit 2009/2010?
Kun je als je tijd hebt wellicht kijken in welk van de nummers een verzinkte eend staat? Ik wil dat nummer graag nabestellen.quote:
Check, zal wel ergens vd week worden. Stuur maar ff een reminder als je volgende week nog niks van me gehoord hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je als je tijd hebt wellicht kijken in welk van de nummers een verzinkte eend staat? Ik wil dat nummer graag nabestellen.
Dat nummer heb ik nog ergens voor je liggen. Had ik dat toen niet gezegd ?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je als je tijd hebt wellicht kijken in welk van de nummers een verzinkte eend staat? Ik wil dat nummer graag nabestellen.
Klopt maar als je het juiste nummer doorgeeft dan bestel ik hem zelf wel evenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik nog ergens voor je liggen. Had ik dat toen niet gezegd ?
quote:
Ik denk dat dat een grote roestbende wordt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:53 schreef Erasmo het volgende:
Het dak van mijn BX is toch echt versleten, ik wil er vinyl op doen maar wat? Iemand suggesties voor een zwarte BX? Ik zat zelf aan een koeienpatroon te denken
Welke schaal ?quote:
* 2cv verslikt zichquote:
Beter dan verwacht, binnen is alles nog goed, beetje vliegroest maar niets bijzonders. Motor staat natuurlijk wel al dertig jaar stil en de hoekjes achteraan zijn wel slecht, gelukkig zijn die uitwisselbaar met die van een Ami.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv verslikt zich
Wow, gaaf ! Hoe goed/slecht is die ?
Ik kan nu wel een heel verhaal gaan typen maar kijk hier maar eens: http://www.citroenm35.com/index.php/nl/quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef 2cv het volgende:
Gaaf ! Waar heb je hem vandaan ? En waarom staat 'ie al 30 jaar stil ? En zit er wel een kenteken op ?
Loop of sloop?quote:Op zondag 29 december 2013 00:08 schreef Erasmo het volgende:
Nope.
Vandaag jackpot op de sloop, heb een toffe BX gevonden! Foto's komen morgen.
Motor loopt nog, voor de rest ziet het interieur eruit alsof er een kudde wasberen met hondsdolheid in opgesloten is geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef Prowl het volgende:
[..]
Loop of sloop?
Gisteren bij iemand nog wat onderdeeltjes van n BX afgehaald voor weinig
Als nieuwe remblokken en remschijven voor minder dan de Duitse nieuwprijs en dan ook nog eens extra gratis achterbank remleidingen en remklauwen
Ik had al zo'n vermoeden dat jij het niet was neequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Prowl het volgende:
Beun de haas oplossing, die man waarvan ik de BX kocht was er zo een dus grote kans dat hij dat gedaan heeft
Ja hoor, ik stapte even naar binnen en riep ''VAN WIE IS DIE CX VOOR DE DEUR!!''quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:55 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Was et gezellig bij de sexsjop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |