In deze post zitten ongeveer 9 miljoen inkoppers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
Mijn baas besteedt mij uit tegen een uurtarief en als ik elke maand op mijn loonstrookje kijk zie ik toch duidelijk dat ik genaaid word...en dan noemen ze het een respectabele baan
Ja duh het was ook een reactie op jou reactie op Oprog over hardmaken voor de zaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
In deze post zitten ongeveer 9 miljoen inkoppers.
quote:
Ik vind die 2 scharende meisjes wel geil. Hoop steeds dat ze verder gaan, maar dan realiseer ik me dat ik alweer naar Spangas kijk en zap ik maar weerquote:
Raar inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
Het is echt een kutshow, en ik blijf gewoon kijken.
Die Amerikaanse? Boston High, zoiets, bedoel je die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er was vroeger zo'n serie over een middelbare school waar ik altijd naar keek.
Iedereen deed het met elkaar, er werden gewoon nog minderheden in elkaar gerost en volop drugs gebruikt. Dat was nog eens een serie.
Goede opvoedingslessen ook ipv dit slappe gedoe.
Fort Alpha?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen deed het met elkaar, er werden gewoon nog minderheden in elkaar gerost en volop drugs gebruikt. Dat was nog eens een serie.
Ja, zijn 2e grote rol was als soldaat in nog zo'n baze serie van die tijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Tygo is zelfs in een jurk nog een baas.
Heartbreak High ging tenminste ook nog ergens over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Spangas niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Fort Alpha heb ik nog nooit gezien. Beetje na mijn tijd denk ik.
Ja, daarom kijken we naar zulke seriesquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Heartbreak High ging tenminste ook nog ergens over.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik denk dat ik tijdens Fort Alpha nog een leven had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |