Je zat niet op te lettenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Matige kaap trouwens wel.
Jawel hoor. Jij kan toch niet zien wat ik aan het doen ben?quote:
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog met z'n tweeën bij het circus in Wezenlandenpark geweest? Was't wat?
Prima.quote:
PSV shirt en 35 euriequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dag schatjes!
Blij dat Barca door is in de CL![]()
![]()
![]()
![]()
Faalhaas.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dag schatjes!
Blij dat Barca door is in de CL![]()
![]()
![]()
![]()
Wat waren ze dominant heah!!!1quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat waren ze dominant heah!!!1Faalbregas speelde in zijn geheel niet als een natte krant
Matige troll gespot.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat waren ze dominant heah!!!1Faalbregas speelde in zijn geheel niet als een natte krant
Hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar? We moeten hem direct stoppen!
quote:
Ben je Black Hawk Down aan het kijken?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Ondertussen in een klein dorpje in Overijssel glijdt er een Noesje half van de bank. Josh Hartnett
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Ondertussen in een klein dorpje in Overijssel glijdt er een Noesje half van de bank. Josh Hartnett
Ontspanquote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je Black Hawk Down aan het kijken?
Oh serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ooit eens eerder gezien, heeft indruk gemaakt. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal en eindelijk eens een Amerikaanse oorlogsfilm zonder patriottische insteek.
Yep, true story. Best wel heftig verhaal idd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh serieus?![]()
Toffe bazenfilm is dat![]()
Absoluut, heftig ook... Die beelden van een Amerikaanse soldaat die mishandeld werd (volgens mij werd hij zelfs achter een auto door de straten gesleept) zijn de hele wereld over gegaan. Waanzinnig onderschat, die hele militaire actie...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh serieus?![]()
Toffe bazenfilm is dat![]()
Tot 2u nog? Damn lading reclame danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, heftig ook... Die beelden van een Amerikaanse soldaat die mishandeld werd (volgens mij werd hij zelfs achter een auto door de straten gesleept) zijn de hele wereld over gegaan. Waanzinnig onderschat, die hele militaire actie...
Veel reclame maar het is ook wel een lange film volgens mij. Ga hem ook niet afkijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot 2u nog? Damn lading reclame dan.
Veel plezier ermee, ik ga slapen.
HA, ik was je voor in vorig topiek.quote:
Wil je wat kwijtquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wil je wat kwijt
Wij zijn uw luisterend oor
Maak even een foto danquote:Op donderdag 11 april 2013 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hadden hier op kantoor wat lol over een vrouwelijke collega die de meest onmogelijke kledingcombinaties uit de kast weet te trekken.
Lekker rode kleding met paarse schoenen ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hadden hier op kantoor wat lol over een vrouwelijke collega die de meest onmogelijke kledingcombinaties uit de kast weet te trekken.
Bijna...quote:Op donderdag 11 april 2013 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker rode kleding met paarse schoenen ofzoLekker vloeken
Of niet zoiets?
Elleboog op tafelquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof plaatje
Die heb ik nog niet eerder gezien.
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-04-2013 om 10:27:03Vandaag gaat Gerard lunchen met Willem-Alexander en Maxima, ik val in op #3FM. Wat mij leuk lijkt: dat WA vraagt wie @effeekdom overneemt... reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-04-2013 om 10:27:55… dat Gerard dan "Michiel" antwoordt, WA vraagt "Welke Michiel?" en dat Gerard dan loeihard "Veenstra Veenstra!" gaat schreeuwen. #pavlovje reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef Etcetera het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-04-2013 om 10:27:03Vandaag gaat Gerard lunchen met Willem-Alexander en Maxima, ik val in op #3FM. Wat mij leuk lijkt: dat WA vraagt wie @effeekdom overneemt... reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 11-04-2013 om 10:27:55… dat Gerard dan "Michiel" antwoordt, WA vraagt "Welke Michiel?" en dat Gerard dan loeihard "Veenstra Veenstra!" gaat schreeuwen. #pavlovje reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef themauster het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)oningslied-uitgelekt
Leuke sitequote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef themauster het volgende:
Hall0nquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Het is jammer dat Kate Upton haar tieten zo prominent aanwezig zijn en de aandacht afleiden... maar ze heeft ook echt prachtige ogen
I'm a sucker for beautiful eyes
Vooral die half slaperige sexy look
Leuke man ja, hij heeft ook een mooie vrouw, Paula Pattonquote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Even ter compensatie voor de vrouwen, de megahit-man:
[ afbeelding ]
Kleur maakt me niet zoveel uit, maar als ik dan mag kiezen, dan een beetje groenigquote:
Wat ben je toch ook een heldinquote:
Komt precies op het juiste moment binnenquote:
Ik hoor het, zet net de radio aanquote:Op donderdag 11 april 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt precies op het juiste moment binnen
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is codetaal voor: "Noesjen is een lekker ding"
Ik vind het prima. Kan Edom zich weer eens vernieuwenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kunnen we Pietertje en Veenstra niet een eigen programma geven op prime-time?
Mooie keuken heb ik he?quote:
Flauwerdquote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Week niet, die heb ik nog niet gezien.
Denk dat je vader graag een second opinion geeftquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
trouwens ik zat vanochtend met mijn moeder de clip van Robin Thicke te kijken, zegt ze dat is een lammetje en geen geit.
Mijn hele wereld viel uiteen![]()
we keken naar MTV dus geen blote tieten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat je vader graag een second opinion geeft
Dan zijn er 2 opties:quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
we keken naar MTV dus geen blote tieten.
En daarbij denk ik dat mijn stiefpa liever naar mijn moeders tieten kijkt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 opties:
- Je stiefvader is een hele trouwe man
- Je moeder heeft retestrakke tieten
Want die tieten in die clip
Fijn weekend muisquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er weer vandoor
mensen fijn weekend alvast en zie jullie maandag wel weer!
succes komend weekendquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er weer vandoor
Sterkte en fijn weekend toch nog toegewenstquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er weer vandoor
Ik zet de auto alvast klaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb zin om een steen door de ruit te gooien van Oxxio.
Kunnen we ipv daarvan de Carglass-reclame draaienquote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb zin om een steen door de ruit te gooien van Oxxio.
magisch!quote:
Nog een weekje MH zeg ikquote:
Absoluut een uitzondering waard ja!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog een weekje MH zeg ikwat een plaat
Iddquote:
Ik snap dit niet... "I belong to you, you belong to me, you're my sweetheart" en dan zo pissig schreeuwen.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
"Tot zover het nieuws uit Ruinen". Da's ook het enige dat daar gebeurt in jaren
Was laatst ook weer in het nieuws, iets met een bezopen gast op een trekker.quote:
Ja dat vertelde Paul.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Was laatst ook weer in het nieuws, iets met een bezopen gast op een trekker.
Hai knuffelkontjequote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heeeehooooooheeeeehoooo
Die handjes!!!1!!11!!!1111
Merries zijn ook veel leukerquote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah, ik was net weg
OEPS. Maar ruinen
Doe mij maar Burger Kingquote:
Ja die zit niet zoveel in onze omgeving. Alleen vorig jaar op Schiphol gehad en in 2011 bij de HMHquote:
Wanneer het je die genomen?!quote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Lamabal het volgende:
Ben ik nou de enige nep neger hier die zegt:
KFC![]()
Als ik in Grunn ben, wip ik daar vaak wel even langs. Hot wingsquote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Lamabal het volgende:
Ben ik nou de enige nep neger hier die zegt:
KFC![]()
Gejat van de BMW versie?quote:
Filet ja, ik heb een haat aan botten en dat gekloot ermee. Net zoals met vis. Graatquote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hou je van kip? Hou je van kluiven?
Moet je heen gaan.
Hmm, dan zou ik het niet aanraden. Ze hebben wel andere dingen, maar die hotwings en al die buckets.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Filet ja, ik heb een haat aan botten en dat gekloot ermee. Net zoals met vis. Graat
Aston Martin wint sowieso op alle vlakken natuurlijk hequote:Op donderdag 11 april 2013 15:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gejat van de BMW versie?
[ afbeelding ]
2008 en official
Als jij er zo uit zietquote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer het je die genomen?!
En waarom kijk ik de andere kant op?
In de verste verte niet. Maar gelukkig ben ik waanzinnig tofquote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als jij er zo uit ziet
Come to pappa
SUCK ON MY CHOCOLATE SALTY BALLS![]()
![]()
Daar koop ik niks voorquote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
In de verste verte niet. Maar gelukkig ben ik waanzinnig tof
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet isquote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Pech voor jou, je weet niet wat je mist
Playertquote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als jij er zo uit ziet
Come to pappa
SUCK ON MY CHOCOLATE SALTY BALLS![]()
![]()
Ik heb m'n momentenquote:
Zoooo die tekst is diep mannnmmquote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet is
Minthy hopelijk ookquote:
quote:
Weerstand zal niet gebeuren om 2 redenen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weerstand zal niet gebeuren om 2 redenen:
- Ik maak je super nat
- Hij is nie zo grootIk moest lachen. En ik durf niet op de spoiler te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Gewoon een lekker wijf. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen. En ik durf niet op de spoiler te klikken
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Je krijgt haar toch niet (en daar weet ik alles van)
Je bent afgewezen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Je krijgt haar toch niet (en daar weet ik alles van)
Gezien de onderwerpen die SC in zijn post gooide, had ik wat reserveringenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf. Niets mis mee toch?
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezien de onderwerpen die SC in zijn post gooide, had ik wat reserveringen
Jah...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
Ik ben de kuisheid zelve!
Zoveel verschillende sekspartners heb ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Jah...![]()
Je maakt me wel aan het lachen vandaag!
Ik ook niet. Je overleeft het vast wel joh!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoveel verschillende sekspartners heb ik niet
En momenteel heb ik er geen
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je overleeft het vast wel joh!
Tis wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoveel verschillende sekspartners heb ik niet
En momenteel heb ik er geen
Hier idem. Rustquote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heb het jaren gedaan, dus waarom nu niet
Misschien toch weer die diepe tekst van: een man weet pas wat'ie mist blablabla
Inderdaadquote:
Ik heb er tweequote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Lekker huilen bij een romantische komedie met de kat op schoot
Ik 1, maar die is dan wel helemaal verliefd op mijquote:
Hier ook, ik heb kroeltriootjesquote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik 1, maar die is dan wel helemaal verliefd op mij
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Lekker huilen bij een romantische komedie met de kat op schoot
Daar zijn ze weer!!quote:
Ok ...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zijn ze weer!!![]()
Ik wil alleen nog maar mannen daten met Spaanse sloffen
Ja sorry, ik heb nu eenmaal een zwak voor mannelijke mannen met Spaanse sloffenquote:
Alle mannen in dit topic sprinten nu naar de Scapino?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb nu eenmaal een zwak voor mannelijke mannen met Spaanse sloffen
Alleen de kerels die zich mannelijk genoeg voelenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alle mannen in dit topic sprinten nu naar de Scapino?
Ben zo terugquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen de kerels die zich mannelijk genoeg voelen
Misschien kan ik een combokorting regelen als ik er meteen een fleece kleedje bij haal (of een snuggy)quote:
Veel succes!!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien kan ik een combokorting regelen als ik er meteen een fleece kleedje bij haal (of een snuggy)
*piepende bandjesquote:
Picsquote:Op donderdag 11 april 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben ze allang in huis natuurlijk.
NEE!!quote:
Oh, is dat zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
NEE!!![]()
Bovendien is die meet "Hagenezen only", daar pas ik niet tussen
Volgens mij wel, de vorige was wel zo qua opzet. Maar sowieso geen behoefte, al wens ik je wél waanzinnig veel plezierquote:
Ik heb ons al weer afgemeldquote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, de vorige was wel zo qua opzet. Maar sowieso geen behoefte, al wens ik je wél waanzinnig veel plezier
Grapjasquote:
Ik zie de notes wel verschijnenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Grapjas![]()
En kijk uit, slowchat en geouwehoer wordt daar niet gewaardeerd
En bedankt ook, nu krijg ik via verschillende kanalen vragen als "kom jij naar Den Haag?!quote:
Ohquote:Op donderdag 11 april 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En bedankt ook, nu krijg ik via verschillende kanalen vragen als "kom jij naar Den Haag?!"
Ik had het al doorgekregen via DM, inclusief hartverscheurende teleurstellingquote:Op donderdag 11 april 2013 17:54 schreef SilentChaos het volgende:
Het is geen Hagenezen only meet hoor... Ik en ook_gek zijn de enige echte Hagenezen en een ander deel komt uit leiden
Heb zojuist Spaanse sloffen aangeschaft dus je kan evt hier slapenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had het al doorgekregen via DM, inclusief hartverscheurende teleurstelling
*twijfelt*quote:Op donderdag 11 april 2013 17:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb zojuist Spaanse sloffen aangeschaft dus je kan evt hier slapen
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef minthy het volgende:
Ik kan echt chagrijnig worden van M&S...![]()
Knop, radio.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef minthy het volgende:
Ik kan echt chagrijnig worden van M&S...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |