Koop een nieuwe telefoon en een nieuw dagboek en ga verder met je levenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat moet ik doen? wat kan ik doen?
uitgeleendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarvan? Ze heeft de spullen zelf gegeven
Ja maar...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Koop een nieuwe telefoon en een nieuw dagboek en ga verder met je leven
uitgeleendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds zelf geven toch?
De politie gebruikt technieken als onnodig veel vraagtekens gebruiken. Geloof me, hij zal niet in staat zijn te liegen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat nou als die zal liegen tegen de politie??????
en zijn ouders??????
Ze heeft die stukken zelf dus gegeven aan hem dat had ze dus niet moeten doen.quote:
Doe maar rustig er is geen brand hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Kimmetje1988 het volgende:
inderdaad het is uitgeleend.
en mensen die er luchtig over denken reageer gewoon niet!!!!!
Ik wi die spullen terug zodat ik die narcistische misbruik relatie achter me kan laten
Nogmaals succes gewenst.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Verduistering is het zich opzettelijk wederrechtelijk toeëigenen van een goed dat aan een ander toebehoort welk goed men anders dan als gevolg van een misdrijf onder zich heeft. Het is in Nederland strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht, art. 321-325[1] en het Wetboek van Strafrecht BES, art. 334-338[2] en er staat een maximumstraf op van drie jaar of een geldboete van de vijfde categorie.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij is een pathologische leugenaar en zijn dus heel overtuigend
Ik doe helemaal niet luchtig, maar je kiest er zelf voor om de machtstrijd met hem aan te gaan. En dat vindt ie leuk. Waarschijnlijk ga je het niet winnen, dus blijf je de komende maanden van hot naar haar rijden, omdat hij zegt dat je dat moet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Kimmetje1988 het volgende:
inderdaad het is uitgeleend.
en mensen die er luchtig over denken reageer gewoon niet!!!!!
Ik wi die spullen terug zodat ik die narcistische misbruik relatie achter me kan laten
nicequote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dus ja, ik ben naar zijn ouders gegaan en heb aan zijn moeder gevraagd of zijn zoon thuis was. ze wist niet waar die was. ik ben toen naar de camping gereden waar zijn caravan staat.
Heeft hij je geleerd leestekens te misbruiken om statements kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij is een pathologische leugenaar en zijn dus heel overtuigend
Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwekquote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben al begonnen met een nieuw dagboek. en heb ook een nieuw telefoon. ik heb die dagboek en telefoon nodig waat hij heeft omdat er huiselijk geweld op staat!!!! ik wil het gewoon afsluiten.
Nee schat heb nog nooit met bepaalde figuren in mijn leven te maken gehad. Werkelijk het is een dagboek en een telefoon. Tip van de week ga door met je leven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dan heb je dus nooit met een pathologische leugenaar te maken gehad
Crisisdienst is nog open weet ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef kwiwi het volgende:
Als jij nou eens een psycholoog belt in plaats van de politie en/of een advocaat.... daar heb je meer aan zo te zien.
Ja, en boem is ho en plons is waterquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Verduistering is het zich opzettelijk wederrechtelijk toeëigenen van een goed dat aan een ander toebehoort welk goed men anders dan als gevolg van een misdrijf onder zich heeft. Het is in Nederland strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht, art. 321-325[1] en het Wetboek van Strafrecht BES, art. 334-338[2] en er staat een maximumstraf op van drie jaar of een geldboete van de vijfde categorie.
Je kan anders al 9 maanden zonder.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben niet bezig met een machtsstrijd. je spullen terug vragen is geen machtsstrijd. ik wil het gewoon terug en klaar. i kan niet verder zonder die dagboek en opnamegesprek in die telefoon.
Je werkt voor de CIA nee toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben niet bezig met een machtsstrijd. je spullen terug vragen is geen machtsstrijd. ik wil het gewoon terug en klaar. i kan niet verder zonder die dagboek en opnamegesprek in die telefoon.
Je schrijft zelf hierboven dat hij het niet wil teruggeven, omdat het dan zo definitief is.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Het heeft nog niet echt geholpen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef Kimmetje1988 het volgende:
en trouwens, ik heb al hulp bij een spycholoog. en soms spreek ik een maatschappelijke werker
Ah nou komt de aap dus uit de mouw.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Kimmetje1988 het volgende:
was het maar waar dat ik voor de cia werk. mensen die narist zijn komen dan niet van me af
Nou dan mag de frequentie wel eens opgeschroeft worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef Kimmetje1988 het volgende:
en trouwens, ik heb al hulp bij een spycholoog. en soms spreek ik een maatschappelijke werker
trek gewoon weer bij hem in, dan heb je je spullen ook, als het zo belangrijk was..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Voorlopig wel, want je post nog steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Is gitarist ook goed..?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Kimmetje1988 het volgende:
was het maar waar dat ik voor de cia werk. mensen die narist zijn komen dan niet van me af
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig wel, want je post nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze werkte voor de CIA.quote:
Ik denk dat we een slotje kunnen aanvragen!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij wil het niet terug geven. en dat het dan voor hem zo definitief i, is niet mijn probleem. hij moet ermee leren leven! klaar.
iemands grenzen accepteren! ow ja te moeilijk want die is narcist
had jij maar grenzenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij wil het niet terug geven. en dat het dan voor hem zo definitief i, is niet mijn probleem. hij moet ermee leren leven! klaar.
iemands grenzen accepteren! ow ja te moeilijk want die is narcist
dat jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef kwiwi het volgende:
Zeg als je toch een nieuw dagboek hebt, waarom gebruik je dat dan niet voor deze nonsens?
Denk je dat nou echt?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
nee nogmaals ik wil mijn spullen terug op een normale manier. zoals het hoort. wanneer je ex spullen terug vraagt dat je het dan ook geeft. dat is een normaal mens. en die doen dat
dat had je eerder moeten bedenken. Bv toen je de relatie aan ging met barriequote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
nee nogmaals ik wil mijn spullen terug op een normale manier. zoals het hoort. wanneer je ex spullen terug vraagt dat je het dan ook geeft. dat is een normaal mens. en die doen dat
Ow ja, toevoeging aan voorgaande post:quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
iedereen is gek en ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
mijn gevoelens kwiwi zijn geen nonsens. dat zegt meer iets over jou he. hoe jij met je gevoelens omgaat projecteer je op andere mensen. dat jij zo bulshit omgaat me je gevoelens is niet mijn probleem en hou me erbuiten. en iedereen. dat is kwetsend
In die zin heb je wel een punt....quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nou ga je ook nog eens op de man spelen dat is niet lief. Foei!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
mijn gevoelens kwiwi zijn geen nonsens. dat zegt meer iets over jou he. hoe jij met je gevoelens omgaat projecteer je op andere mensen. dat jij zo bulshit omgaat me je gevoelens is niet mijn probleem en hou me erbuiten. en iedereen. dat is kwetsend
Weet dat je er altijd over mag praten bij mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, toevoeging aan voorgaande post:
Ex is niet normaal (want narist en spycholigisch verder ook niet in orde), dus als 'normaal mens' benaderen >> nutteloos
TS kan bovenstaande niet in- en overzien, dus je best doen haar het te laten inzien >> nutteloos.
Echt, ik word hier depressief van
Wees eens eerlijk: dat dagboek en die telefoon zijn niet zo belangrijk. Je wilt gewoon eindelijk eens van hem winnen. Toch?!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Je bent lievquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef FAUSTI het volgende:
Weet dat je er altijd over mag praten bij mij.
Dus omdat jij trolt, werd jij vroeger altijd getrold?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Die serieuze reacties heb je al gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ElisaB dan ga je maar naar een andere topic als deze topic je depressief maakt.
ik wil serieuze reacties. en mensen die hierin ervaring hebben
geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij is jouw ex banger voor jou dan jij voor hem.
Laat mij er buiten; dat is kwetsendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Ik ben bloedserieus. En als je goed leest, dan zou je je kunnen realiseren dat het dieptriest is, maar je oplossing is gegevenquote:ik wil serieuze reacties. en mensen die hierin ervaring hebben
wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die dagboek en telefoon zijn mijn alles en beinvloeden mijn hele leven!!!! ik ben serieus als maar zijn kan. ik wil niet winnen ik wil gewoon mijn spullen terug. ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Ja daarvan droom ik ook al jaren.....quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wil serieuze reacties. en mensen die hierin ervaring hebben
Dat is algemeen bekend.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
ervaringen gewenst, probeer het op de 'de camping'
Nou nou overdrijven is ook een vak kom op vrouwke.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die dagboek en telefoon zijn mijn alles en beinvloeden mijn hele leven!!!! ik ben serieus als maar zijn kan. ik wil niet winnen ik wil gewoon mijn spullen terug. ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Waarom heb je ze dan in godsvredesnaam uit handen gegeven aan een narist en een patalogiese leugenaars?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die dagboek en telefoon zijn mijn alles en beinvloeden mijn hele leven!!!!
Ik geloof je nietquote:ik ben serieus als maar zijn kan. ik wil niet winnen ik wil gewoon mijn spullen terug.
Laat je helpen, want dat is niet normaalquote:ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Zou ook boos worden...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
geloof mij maar, ik ben bang dat hij geweld zal gaan gebruiken wanneer ik aangifte doen voor verduistering. maar dat interesseert me niks. ik leef nu alleen nog voor die dagboek en telefoon. waar huiselijk geweld in voorkomt
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
geloof mij maar, ik ben bang dat hij geweld zal gaan gebruiken wanneer ik aangifte doen voor verduistering. maar dat interesseert me niks. ik leef nu alleen nog voor die dagboek en telefoon. waar huiselijk geweld in voorkomt
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Goede levensinstelling wel..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Nu kunnen we allemaal weer met een glimlach op ons gezicht gaan slapenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Het is een troll, maar we hebben ons weer kostelijk vermaakt
Ben ook een trolletje want ik zit graag in andermans zijn holletjesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Het is een troll, maar we hebben ons weer kostelijk vermaakt
Ik vertrouw op mijn troll-radar; hoe bedenken sommige mensen hetquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef FAUSTI het volgende:
Tjee wat zijn wij [jij en ik] gemeen deze avond. Hoe zou dat toch komen...
zodat je jaren later nog even dramatisch terug kunt lezen en in de slachtofferrol kunt kruipen andere voor kan houden 'KIJK HOE SLECHT IK HET HAD'?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
He jakkesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben ook een trolletje want ik zit graag in andermans zijn holletjes![]()
En likken dat ik doe!
Wees blij dat je er vanaf bent! Kan nooit een leuk dagboek zijn als er zulke verhalen in staanquote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wist toen niet dat hij een narcist was. en hij beloofde me dat ie veranderd was. ik dacht dat hij het meende toen hij zei dat hij zijn gevoelens wilde delen met mij
als jij die dagoek zal lezen zal je het wel snappen. ik heb o.a. erin geschreven toen hij me 1 week opgesloten had. dus huiselijk geweld. ik zeg het nogmaals. wat er in die phone staat ga ik niet vermelden.
Oeh dat wil ik ook hoor een radar.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn troll-radar; hoe bedenken sommige mensen het
Sorryquote:
Tmiquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben ook een trolletje want ik zit graag in andermans zijn holletjes![]()
En likken dat ik doe!
Ik verzamel lijken maar ja dat stinkt toch altijd zo weer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die spullen zij niet ritueel verbrand. hij is een verzamelaar over de spullen van exen. en zijn moeder heeft mij eergisteren gezegd dat ie op de zolder staat
Weet je wat jij moet doen? Een boek gaan schrijven! Gewoon met pen en papier!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die spullen zij niet ritueel verbrand. hij is een verzamelaar over de spullen van exen. en zijn moeder heeft mij eergisteren gezegd dat ie op de zolder staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |