Ploegen die Ajax weten uit te schakelen in de groepsfase verdienen het ook om de finale te spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Grifte het volgende:
Real - Barca
Dortmund - Bayern
Finale Dortmund - Real
of Dortmund - Bayern finale
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoop op :
Bayern - Dortmund
Barca - Real.
Worden 4 spetterende wedstrijden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
Real-Barca
Dortmund-Bayern
Mooie wedstrijden
Orgineel zijn jullie welquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Passievruchtje het volgende:
Bayern - Barcelona als finale. Vul dus maar in.
Sierd doet die wedstrijd altijd zo leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef OverRated het volgende:
Vanwaar al die stemmen op Barca - Real? Die zie je al zo vaak tegen elkaar spelen..
Ik vind het wel weer een pareltje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef DonRaja het volgende:
Beetje nutteloos, maar vooral ook saai topic...
Sierd doet alle wedstrijden leukquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sierd doet die wedstrijd altijd zo leuk.
Deutsche finale ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
Uefalona-Dortmund
real-Bayern
Endspiel Bayern-Dortmund
Zegt ie nou "mono" of iets met Messi ?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Passievruchtje het volgende:
Bayern - Barcelona als finale. Vul dus maar in.
Dit dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Tarado het volgende:
Real en Dortmund hebben elkaar al gehad dus Real-Bayern ,Barca-Dortmund, een Dld-Esp finale zou leuk zijn, welke maakt me eigenlijk niet uit.
Heel veel andere smaakjes zijn er niet he?quote:Op donderdag 11 april 2013 07:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die een Spaanse of Duitse club in de finale willen
Zijn er nog andere keuzes dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 07:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die een Spaanse of Duitse club in de finale willen
Anders ga je er even op inquote:
Ik zie het ja, waarom?quote:
Uh, oké.quote:
Hear hear.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:15 schreef Karina het volgende:
Duitsers tegen elkaar en Spanjolen tegen elkaar -> finale Duitsers tegen Spanjolen.
Barca-Bayern finale.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef ShaoliN het volgende:
Real heeft het tot op heden altijd lastig gehad met Dortmund, en Bayern is in vorm en Barca niet. Dus ook een Duitse finale is niet heel ondenkbaar.
Inderdaad. Ik ben bang voor een Duitse finale.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef ShaoliN het volgende:
Real heeft het tot op heden altijd lastig gehad met Dortmund, en Bayern is in vorm en Barca niet. Dus ook een Duitse finale is niet heel ondenkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |