Nee hoor, snel typen wel.quote:
whehe ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
wat bungelde er tussen haar benen toen ze de bikini aan had? O.o
Moeten we een topic pointer gaan zettenquote:
Ik ga speciaal voor jullie nu even de DVR terugspoelen.quote:
Ik schakel net in. Er is dus een teden voor? Even teruglezen.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jullie nu even de DVR terugspoelen.
-Antwoord: een stukje stof, van een strikje op de voorzijde op haar bikinibroekje.
Nu ga ik even m'n ogen spoelen met salpeterzuur.
[..]
-Antwoord: een stukje stof, van een strikje op de voorzijde op haar bikinibroekje.
roflquote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
No shit Sherlock.quote:
Je neemt het op?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Geeft niet. Sommige reageren nou eenmaal retarded.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik schakel net in. Er is dus een teden voor? Even teruglezen.
Nee, m'n supersonische HD recorder kan live tv terugspoelen en pauzeren en zo. Speciaal voor gelegenheden als deze.quote:
Spoel even terug dan weet je waarom.quote:
Geen verbazing als dat kind ook al bijna klaar is met de leerplicht.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, Priscilla is ook al moeder.
[..]
Eens kijken of dat hier ook kanquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, m'n supersonische HD recorder kan live tv terugspoelen en pauzeren en zo. Speciaal voor gelegenheden als deze.
Daar ben je zelf bij hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik kan hier nu wel om gaan lachen, maar voor je 't weet ben ik over 16 jaar zelf zo'n tante Annie.
Maar jij bent sowieso fabulous, dus jij kan dat hebben!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik kan hier nu wel om gaan lachen, maar voor je 't weet ben ik over 16 jaar zelf zo'n tante Annie.
27quote:
Priscilla moet je gewoon een doek overheen doen.quote:
Doekje nodig voor je scherm?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef Enchanter het volgende:
Niet zo goed idee van me om op dit tijdstip te gaan eten
Ach, dit programma bestaat dan waarschijnlijk niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Smaakt het niet zo?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef Enchanter het volgende:
Niet zo goed idee van me om op dit tijdstip te gaan eten
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso fabulous, dus jij kan dat hebben!
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |