quote:
Ik denk aan honderdduizend slachtoffers!!@#!@quote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boer zoekt vrouw de movie, ik zeg er een trailer van in de bioscoop, maar het zag er echt vreselijk uit.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef remcoP het volgende:
Ik denk dat dit filmpje in de TVDD of in het beginstukje van Matthijs komt.
Zoveel slachtoffers gaat de film niet trekken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk aan honderdduizend slachtoffers!!@#!@
Kloptquote:
TMFquote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
TMF, tegenwoordig ben ik niet meer op de hoogte.
Die likt alleenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Dreetje heeft inmiddels heel wat afgeneukt. Zegt ie...
Dat was toch die toverbal jongen?quote:
Dat.quote:
Nico zelf ook.quote:
Het is niet grappig. Het is dan heel verschillig om wel te gaan lachen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Lachen ze nou echt. Of is dat in Dijkshoorn zijn contract opgenomen?
Ik ben zelfs beter dan Pietertje.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
nou ja, nico is nog steeds beter dan pietertje
Zijn neefje ernaast ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef alors het volgende:
Spike heeft weer zijn mooiste marmot uitgekozen om vandaag op zijn hoofd te zetten.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Lachen ze nou echt. Of is dat in Dijkshoorn zijn contract opgenomen?
Hij heeft 'm eerst in de toiletpot laten zwemmen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef alors het volgende:
Spike heeft weer zijn mooiste marmot uitgekozen om vandaag op zijn hoofd te zetten.
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Khaleesi het volgende:
Wat hebben we ons vettige haar toch weer lekker rebels in de war zitten.
Gaat ie ook met z'n jasje gooien?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie z'n pruik afdoet blijkt het Emile Schelvis te zijn.
Nu je het zegt, die stem.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig ken ik het niet, wat een kutherriequote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Wire het volgende:
mensen die niet weten wie the stooges zijn
Geen grappen ten koste van de eindbaas aubquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
Johhny Cash nummers verneuken![]()
Overgewaardeerde cunt-ry muziek
Johnny Cash is een baas.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
Johhny Cash nummers verneuken![]()
Overgewaardeerde cunt-ry muziek
Altijd NET niet, arme Gertje.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gert Jakobs was bij de rondemiss vaak in de kleedkamer. Of niet?
leonard cohenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik het niet, wat een kutherrie
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En met Frans bedoel je Duijts?
Emilequote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen grappen ten koste van de eindbaas aub
dat is 'antiek'quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Mijn tv gaat kapot volgens mij. Raar beeld.
Ja hoor.quote:
Leonard Cohen!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja maar jij bent fan van Ronald Plasterk.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zou ik het toch moeten herkennen
Je kunt ook gewoon wegzappen...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik wil nu door de tv kruipen en die twee in elkaar slaan.
Is ook niet de bedoeling gast.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Wel ok maar heeft geen reet met Cash te maken.
Ik zag Driesquote:
Dit is waar Cash aan overleden is.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Wel ok maar heeft geen reet met Cash te maken.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
Zooo...ook weer overleefd.
Stroopwafels zoeken en naar Gordon and the Fashion-victims
komt nu iets belangrijkerquote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
wow, dit is wel een heel korte uitzending
De NOS wil zo in de voorbeschouwing extra lang op Messi fappenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
wow, dit is wel een heel korte uitzending
Noord Korea luckiesquote:
De gemiddelde Noord Koreaan is 7cm kleiner dan in het Zuiden omdat hij alles op heeft gevroten.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Wel een vetklep trouwens, die Noord Koreaanse leider.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Wire het volgende:
Ik spuug op voetbal, gaat wat anders kijken.
Heb ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Wire het volgende:
terug de kast inquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Wire het volgende:
Homo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Wire het volgende:
Users die zich in ieder topic voorstellenquote:
Gefeliciteerd! Messi speelt niet, geef PSG nog wel een kans.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal
Hopelijk geeft PSG mij een mooi verjaardagscadeau.
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Messi speelt niet, geef PSG nog wel een kans.
Alsof naar mannen in korte broekjes kijken ver van homoseksualiteit staatquote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Wire het volgende:
[..]
Alsof naar mannen in korte broekjes kijken ver van homoseksualiteit staat![]()
Tessa Rose Jacksonquote:Op donderdag 11 april 2013 07:44 schreef Karina het volgende:
Is er voetbal![]()
Op TVgids.nl staat dit: Tafeldame voor deze avond is Gerbi Verbeet. Muziek is er van Tessa Rose Jackson.
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 11-04-2013 om 09:02:04Matthijs maakt net bekend dat Vampire Weekend, Blaudzun & The Opposites op De Wereld Draait Buiten staan! En k mag talenten @DBSSW meenemen! reageer retweet
Val jij op spleetjes?quote:Op donderdag 11 april 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Shit, ben ik er niet en is Gerdi tafeldame.
Blaudzun en Opposites was toch al bekend?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 11-04-2013 om 09:02:04Matthijs maakt net bekend dat Vampire Weekend, Blaudzun & The Opposites op De Wereld Draait Buiten staan! En k mag talenten @DBSSW meenemen! reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh en Willemijn was ook leuk gisteren, is wel 1 van de leukste tafeldames vind ik
Ook iedereen uit VBL van Fok op een enkele uitzondering vindt dat de analyses en prognoses van Jan van Halst niks toevoegen. Echte liefhebbers zappen denk ik toch naar de analyse bij Sport1.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef Niox het volgende:
Tja, ik snap van Nieuwkerk wel op dit punt. Ik mag zelf graag CL kijken, maar zet het altijd pas aan als de wedstrijd begint. Wat Jan van Halst en Yoeri Mulder van de avond verwachten interesseert me geen bal. En veel van de andere voetballiefhebbers die ik spreek delen die mening.
Is dat die semi grappige cabarettier?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Ja oké maar Pieter Derks zit ook niemand op te wachten.
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat die semi grappige cabarettier?
Leuk!quote:Leo Blokhuis: The Band
Leo Blokhuis staat vanaf 16 april in de theaters met zijn voorstelling ‘THE BAND Music From Big Pink To The Last Waltz’. Hij vertelt het verhaal van deze invloedrijke band terwijl een groep muzikanten als vertolkers van The Band te horen is. The Band is een van de belangrijkste bands uit de popgeschiedenis. Zij zijn eigenlijk de grondleggers van wat tegenwoordig ‘Americana’ genoemd wordt. Ze werden bekend als begeleidingsband van Bob Dylan en zijn groot geworden met nummers als The Weight, Up on Cripple Creek, Rockin’ Chair en Don’t Do It.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Meh Leo Blokhuis die weer op ouwe muziek komt masturberen, zitten daar echt nog mensen op te wachten?
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Ja oké maar Pieter Derks zit ook niemand op te wachten.
Ben benieuwd naar de nationaliteit van de daders.quote:Afgelopen zaterdag liep Wilfred de Bruijn arm in arm met zijn vriend door Parijs toen zij door vier onbekende mannen in elkaar werden geslagen. Hij zette een foto van zijn gehavende gezicht op zijn Facebookpagina met de tekst: 'Geen fijn gezicht, maar zo ziet homofobie eruit'. Zijn foto ging de hele wereld over en hij werd hij het symbool in Frankrijk van de strijd tegen homohaat. Gisteravond gingen een paar duizend Parijzenaars de straat op om te demonstreren tegen homogeweld.
Pretty GAYquote:Op donderdag 11 april 2013 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de nationaliteit van de daders.
Autochtone fransen zijn over het algemeen ook heel wat minder tolerant tov homo's dan nederlanders hoor. Een franse vriend van mij is gay en heeft al jaren een relatie, maar bijna niemand weet er van. Het wordt daar op veel plaatsen nog totaal niet geaccepteerd.quote:
Nederlanders zijn over het algemeen ook helemaal niet tolerant, maar die laten het geweld vaak achterwege.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Autochtone fransen zijn over het algemeen ook heel wat minder tolerant tov homo's dan nederlanders hoor. Een franse vriend van mij is gay en heeft al jaren een relatie, maar bijna niemand weet er van. Het wordt daar op veel plaatsen nog totaal niet geaccepteerd.
Is ook de reden dat veel franse lesbo's naar Belgie komen voor ivf, heb ik me laten vertellen.
Werd in Frankrijk ook behoorlijk geprotesteerd tegen het homohuwelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Autochtone fransen zijn over het algemeen ook heel wat minder tolerant tov homo's dan nederlanders hoor. Een franse vriend van mij is gay en heeft al jaren een relatie, maar bijna niemand weet er van. Het wordt daar op veel plaatsen nog totaal niet geaccepteerd.
Is ook de reden dat veel franse lesbo's naar Belgie komen voor ivf, heb ik me laten vertellen.
?quote:
Speculeren heeft nu geen zin. Laten we afwachten wat Wilfred zal gaan zeggenquote:
Matthijs is al uren bezig met het goed uitspreken van haar naamquote:Op donderdag 11 april 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
En verder nog:
Hans Aarsman en Ilvy Njiokiktjien: Verjaardagfoto's
Ilvy Njiokiktjien is benoemd tot fotograaf des vaderlands en gaat een serie maken over verjaardagen in Nederland. Hans Aarsman heeft in zijn verzameling naar de leukste verjaardagsfoto’s wereldwijd gekeken.
Leo Blokhuis:
Leo Blokhuis staat vanaf 16 april in de theaters met zijn voorstelling ‘THE BAND Music From Big Pink To The Last Waltz’. Hij vertelt het verhaal van deze invloedrijke band terwijl een groep muzikanten als vertolkers van The Band te horen is. The Band is een van de belangrijkste bands uit de popgeschiedenis. Zij zijn eigenlijk de grondleggers van wat tegenwoordig ‘Americana’ genoemd wordt. Ze werden bekend als begeleidingsband van Bob Dylan en zijn groot geworden met nummers als The Weight, Up on Cripple Creek, Rockin’ Chair en Don’t Do It.
Op jouw leeftijd maak je er ook steeds minder mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Karina het volgende:
Het item over de verjaardagsfoto's lijkt mij wel leuk. al heb ik een hekel aan verjaardagen.
Integendeel: er komen er steeds meer bij, neefjes en nichtjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd maak je er ook steeds minder mee.
Doe mij die tweede dan maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Stickertje het volgende:
aarsman![]()
Er zijn 2 types verjaardagen.. De familie waar je een kopje koffie of thee waar je 1 koekje bij krijgt.. Of de tokkie familie waar ze om 6 uur al flink aan de zuip zijn
Je vergeet de buitencategorie: kringverjaardagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Stickertje het volgende:
aarsman![]()
Er zijn 2 types verjaardagen.. De familie waar je een kopje koffie of thee waar je 1 koekje bij krijgt.. Of de tokkie familie waar ze om 6 uur al flink aan de zuip zijn
Ja ok maar dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Integendeel: er komen er steeds meer bij, neefjes en nichtjes.
Je bent nog hartstikke jong.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
En begin nou niet steeds over mijn leeftijd he. Ik krijg er nog een complex van.
Nee dat weet ik. Maar het is wel zo en de neefjes en nichtjes krijgen ook vriendjes en vriendinnetjes. Verjaardagen worden steeds drukker.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ok maar dat bedoelde ik niet.
Ik vind het echt leuk.quote:
Ja. Want in deze boeit het onderwerp me nog en weet hij het altijd nog wel aanstekelijk te vertellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus? Die verhalen die het ene oor in en het andere uit gaan?
Als ik dat doe dan voel ik me niet meer jongquote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je handen uit je zakken halen.
[ afbeelding ]
Twee weken terug zaten we al naar de kop van Matthijs te kijken!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
Over een tijdje zitten we op dit moment al midden in de uitzending mensen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |