Omdat Joffrey en Eddie allebei een pijnlijke dood verdienen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef bierjoost het volgende:
Waarom wordt die dude Joffrey genoemd?
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat, er kijken kinderen naar spangas?![]()
Goeien vraag.quote:1. Je ouders gaan een avondje op bezoek bij de buren. Dit betekent dat jij alleen thuis bent vanavond? Vind je dit spannend?
-Nee, natuurlijk niet! Zelfs al zouden ze in Timboektoe zitten, ik red me wel alleen:)
-Een beetje spannend is het wel. Gelukkig zitten ze bij de buren, dus kan ik daar altijd even heenlopen.
-Vreselijk! Stel dat er iets is, wat moet ik dan doen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Raaf zou overtuigend zijn als hij iemand van 25 zou spelen die om 1 of andere reden weer in 3 Havo zit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze moeten meer types als Raaf, odette, dat vriendinnetje van eman, nola e.d. erin zetten. Vooral de mannelijke acteurs is echt een grote droeftoeter bende. Die 2 nieuwe spelen opzich nog best aardig en brengen iig wat vernieuwing en Raaf vind ik iig overtuigend overkomen.
Hopelijk vliegt de hele school in de zomer cliffhanger in brand en weet maar 1/3'de het te overleven
Oh die Joffrey...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Omdat Joffrey en Eddie allebei een pijnlijke dood verdienen.
Dat is dan slecht geacteerd door Eman.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Broodboor het volgende:
Eman is een stuk donkerder dan zn zus
Kut wijfquote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Nog net op tijd om Maya te zien flippen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is dan slecht geacteerd door Eman.
Deef trekt zich suf vanavond.quote:
Maya sluit iedereen binnen op en zet de school dan in de fikquote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Hopelijk vliegt de hele school in de zomer cliffhanger in brand en weet maar 1/3'de het te overleven
De stofzuiger ging er spontaan van blazen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft hem weleens in de stofzuiger gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |