Inderdaad, het is een halve kerel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
Maja is wel een behoorlijke manwijf aan het worden
Schiet op dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:08 schreef Latert het volgende:
Ik had net een goeie: Eman is een klootviool
Of met 'dit is een kuttekst'.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
T-shirt: I am with stupid zou beter zijn.
Ik vrees dat hier waarheid in zit.quote:
Met een homoparcours en homospelletjesquote:
Met een darkroom en een HIV doorgeefspel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:11 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Met een homoparcours en homospelletjes
Jaa, waar we allemaal in groepjes een voorstelling gaan opvoerenquote:
Ja iddquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef OProg het volgende:
Ik vrees dat Philine zich aan gaat passen en met een soort hoofddoek verschijnt. Om te laten zien dat ze open wil staan voor andere culturen.
Een snor acteer je niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind die zus wel grappig eigenlijkLeuk geacteerd.
Ja maar ik wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar zo zit ik niet in elkaar.
Als dat gebeurt he, dat stijgt Spangas met wel 10 punten op mijn kwaliteits tv lijstquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef OProg het volgende:
Ik vrees dat Philine zich aan gaat passen en met een soort hoofddoek verschijnt. Om te laten zien dat ze open wil staan voor andere culturen.
En het staat al zo hoog.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als dat gebeurt he, dat stijgt Spangas met wel 10 punten op mijn kwaliteits tv lijst
Nee jij bent te oud, die figurantjes zijn allemaal 10.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Kan ik mij ergens opgeven voor figurant?
Ramenmateriaal dusquote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Haar ouders zijn gescheiden, Nola gaat weg, Joffrey is een crimineel
Je kan instromen in de nieuwe brugklas van komend jaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Kan ik mij ergens opgeven voor figurant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |