cake en koffie ? godverdomme ga je naar een begrafenis en zouden ze je nog troep geven zodat je de volgende bent die in zon kisteke ligt?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef 2dope het volgende:
Geen probleem, je kan dit gewoon nuttigen in plaats van de gebruikelijke cake bij de koffie.
ik was al van plan om zo een 2-3 tal shakes mee te nemen. is het mogelijk om der eentje snel te drinken als de priester zijn preek doet? ik zal snel drinkenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef Furdinand het volgende:
Neem zo'n rugtas mee met zo'n zak met een rietje. Dan kan je je vreten in een blender gooien en in die zak plempen en opzuigen. Niemand die het doorheeft.
Oke kan het nogquote:
Nee hij is prima bezig. Beter neemt hij 4 shakes mee. Je moet toch ook nog naar het graf zelf lopen, kan je ook even snel shakeje atten toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef whatdafuck het volgende:
2-3 shakes mee naar een middag van een begravenis?
Je moet er 8 meenemen anders zijn al je gains weg man![]()
Je denkt echt dat je elke 2 uur je eiwitten moet binnen krijgen?
Eet een maaltijd VOOR de begravenis, desnoods nog een shake erachteraan.
Genoeg afgifte voor de komende 4-5 uur. Je slaat door.
de proteinen zouden over datum zijn denk ik , dus nee dat is uitgesloten.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Je zou ook de overledene kunnen consumeren, schijnt een redelijke bron voor spierweefsel te zijn.
Je traint al 3 jaar? Dan doe je echt iets fout mijn jong.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Godelijk het volgende:
ik train nog maar 3 jaar en wil graag mee doen met de pro's tegen dat ik 25 ben . ik ga geen chemicalien meer gebruiken want ik had last van erectiestoornissen .
niet op me hoofd letten haha
FOTO:
[ afbeelding ]
Sssstquote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Je traint al 3 jaar? Dan doe je echt iets fout mijn jong.
Ik zou jezelf nog geen bodybuilder noemen
mijn personal trainer geef me elke 2 weken nieuw voedingsschema/ trainingsschema. hij zegt dat hij potentieel ziet in me , dus het enige wat ik kan doen is knallen en naar de toekomst kijken. Ik zie mezelf al staan op zo'n podium , iedereen die me aanbid en vraagt voor handtekeningen. make your dream come true people , sacrifice alot!!quote:
oh.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Godelijk het volgende:
ik ga geen chemicalien meer gebruiken want ik had last van erectiestoornissen .
ik heb al gehoord dat sommigen mensen babys meesleuren naar zo een kerk die de hele stal op stelten zet door te schreeuwen omdat het luiertje is volgepoept. kan ik niet onopgemerkt aan mijn kippenbout sabelen?ik moet proteinen hebben serieus , ik ga niet mijn coach zn schema in de war helpen . I sacrificequote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef hofferin het volgende:
alhoewel de rest anders beweert. nee dit kan niet natuurlijk. is respectloos. doe maar ervoor of erna
Wie is die dooie als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Godelijk het volgende:
ik ben nog nooit naar zo een ' begrafenis ' geweest dus ik weet niet als je daar mag eten of andere dingen mag doen terwijl er iemand begraven word in de kerk
Zal wel een oma of opa zijn. Of helemaal niemand.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie is die dooie als ik vragen mag?
Volgens mij is tegenwoordig niet echt meer gebruikelijk om mensen in de kerk te begraven.
Die worden niet zomaar IN de kerk begraven dacht ik zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zal wel een oma of opa zijn. Of helemaal niemand.
ik til alleen zware gewichten dus dan zou het een obees iemand moeten zijn. 100 kg of ik raak die doos niet aanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef smitjew het volgende:
Vraag of jij de kist mag tillen , zieke workout is dat.
2 vliegen 1 klap
Oh zoquote:Op woensdag 10 april 2013 17:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Die worden niet zomaar IN de kerk begraven dacht ik zo.
Ik hoopte dat je deze niet ging makenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Die worden niet zomaar IN de kerk begraven dacht ik zo.
een baby meenemen is ook asosiaal ja kan niet. maar de baby kan er niets aandoen dat die jankt en mischien de ouders ook niet mischien konden ze niets anders hadden ze geen op pas en licht oppas oma in die kist. jij daarintegen kan er wel wat aan doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:59 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ik heb al gehoord dat sommigen mensen babys meesleuren naar zo een kerk die de hele stal op stelten zet door te schreeuwen omdat het luiertje is volgepoept. kan ik niet onopgemerkt aan mijn kippenbout sabelen?ik moet proteinen hebben serieus , ik ga niet mijn coach zn schema in de war helpen . I sacrifice
haha zo zag ik er ook uit voor ik beginquote:Op woensdag 10 april 2013 17:01 schreef whatdafuck het volgende:
Shiiit
[ link | afbeelding ]
Ik zou stoppen met fitness als ik jou was
Ik maakte hem al in mn vorige postquote:Op woensdag 10 april 2013 17:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je deze niet ging maken
ik weet het niet , ik heb vakantie en wist niet wat te doen en me vriend vroeg of we niet naar de begrafenis gaan morgen , ik ga eerst trainen zodat ik opgepompt sta zodat niemand naast me zitquote:Op woensdag 10 april 2013 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie is die dooie als ik vragen mag?
Volgens mij is tegenwoordig niet echt meer gebruikelijk om mensen in de kerk te begraven.
Wie is je grote voorbeeld? Roelly Winklaar?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:02 schreef Godelijk het volgende:
[..]
haha zo zag ik er ook uit voor ik beginziekelijk is dat die mannetjes wat schriel .
ik weet het maarquote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Je traint al 3 jaar? Dan doe je echt iets fout mijn jong.
Ik zou jezelf nog geen bodybuilder noemen
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ik weet het niet , ik heb vakantie en wist niet wat te doen en me vriend vroeg of we niet naar de begrafenis gaan morgen , ik ga eerst trainen zodat ik opgepompt sta zodat niemand naast me zit
Jay Kutlingquote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wie is je grote voorbeeld? Roelly Winklaar?
Google heeft niets gevonden met betrekking tot ene Jay Kutling. Heb je een foto van desbetreffende persoon?quote:
Hij doelt op Jay Cutler denk ik..quote:Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Google heeft niets gevonden met betrekking tot ene Jay Kutling. Heb je een foto van desbetreffende persoon?
nice try , dat hadden ze me ook aangeraden op dutchbodybuilding en ik heb me nog nooit zo geschaamd in de klas. daarom dat ik weg ben van die site . alleen leugenaars daar. de enige die ik mis daar is luppiequote:Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef whatdafuck het volgende:
Pindakaas op je buik smeren voor de abs toch
haha deze foto staat ook op mijn PC , en ik kan je zeggen dat daar duidelijk aan gesleuteld is ( tip: photoshop)quote:Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
zit nu net 3 weken aan de creatine , verschill is echt duidelijk te zien.
dat lijkt me ten eerste onnodig en ten tweeden dodelijk gevaarlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
je kan het beter zoals mij doen, ik heb standaard een infuus aan m'n ader hangen zodat de proteineafgifte geleidelijker is.
dit maatje gaat overal waar ik ben mee:
[ afbeelding ]
je wil het of je wil het niet. geen afstervende spieren te vinden hier.
haters mogen wegblijven.
Dit is geen photoshopquote:Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Godelijk het volgende:
[..]
haha deze foto staat ook op mijn PC , en ik kan je zeggen dat daar duidelijk aan gesleuteld is ( tip: photoshop)
kerel heb je al gezien hoe groot zijn handen zijn in vergelijking met zijn hoofd? hier trap ik niet meer inquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Godelijk het volgende:
[..]
haha deze foto staat ook op mijn PC , en ik kan je zeggen dat daar duidelijk aan gesleuteld is ( tip: photoshop)
Je dacht: ach leuk uitje, een begrafenisquote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ik weet het niet , ik heb vakantie en wist niet wat te doen en me vriend vroeg of we niet naar de begrafenis gaan morgen , ik ga eerst trainen zodat ik opgepompt sta zodat niemand naast me zit
kerel heb je ooit al een stang op je hoofd gekregenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef smitjew het volgende:
[..]![]()
ik kan niet eens photshoppen , zo zie ik er uit hater.
ga niet stangenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:18 schreef Godelijk het volgende:
[..]
kerel heb je ooit al een stang op je hoofd gekregen
ja ik sta altijd open voor een feestquote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Je dacht: ach leuk uitje, een begrafenis
je hebt geluk dat ik door al mijn shakes wat op mn bloeddruk moet letten anders zat je zelf in een kist trut , kon ik je morgen in die andere zijn kisten stampen met beetje geluk zou niemand het merkenquote:
Feesten is slecht voor je gainsquote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ja ik sta altijd open voor een feest
ja die voeden je spieren dat zijn eiwittenquote:
jij kan mij niet eens liftenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Godelijk het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik door al mijn shakes wat op mn bloeddruk moet letten anders zat je zelf in een kist trut , kon ik je morgen in die andere zijn kisten stampen met beetje geluk zou niemand het merken
als je danst verbrand je toch wel wat calorieen , zomer komt er aan dus tijd voor die six pack boven te halenquote:
Oké. Rustig aan joh.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Godelijk het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik door al mijn shakes wat op mn bloeddruk moet letten anders zat je zelf in een kist trut , kon ik je morgen in die andere zijn kisten stampen met beetje geluk zou niemand het merken
Iets wat niet leeft kan niet sterven.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:22 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ja die voeden je spieren dat zijn eiwitten
geen eiwitten geen gains , kan je net zo goed aan je pik trekken thuis
That was easy.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:23 schreef Godelijk het volgende:
[..]
[..]
ik neem m'n woorden terug dan
train je ook?
ik heb gewoon nog een wintervelletje , wees maar zeker dat er spiermassa onder het vet zit verborgenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets wat niet leeft kan niet sterven.
Dude, lees eens wat ik zeg?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:24 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog een wintervelletje , wees maar zeker dat er spiermassa onder het vet zit verborgen
mijn psycholoog zegt dat ik me altijd moet excuseren als ik mensen kwets. het was niet eens zo bedoeldquote:
Upload ff een goede pic ofzo, en flex een beetjequote:Op woensdag 10 april 2013 17:24 schreef Godelijk het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog een wintervelletje , wees maar zeker dat er spiermassa onder het vet zit verborgen
het enige waar ik bang voor ben is om zo een string aan te doen als ik sta te flexen op het podium. kan ik wat meer verpakking er in steken?tenzij ik eerst de andere deelnemers hun pakket mag zienquote:
mangsquote:Op woensdag 10 april 2013 17:23 schreef Godelijk het volgende:
[..]
[..]
ik neem m'n woorden terug dan
train je ook?
Gewoon zonder string gaan, wees er trots op!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Godelijk het volgende:
[..]
het enige waar ik bang voor ben is om zo een string aan te doen als ik sta te flexen op het podium. kan ik wat meer verpakking er in steken?tenzij ik eerst de andere deelnemers hun pakket mag zien
voor meer moet je betalen , haha dit had ik dus echt verwacht hequote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Upload ff een goede pic ofzo, en flex een beetje
Ik wil ook zo buff zijn als jijquote:Op woensdag 10 april 2013 17:29 schreef Godelijk het volgende:
[..]
voor meer moet je betalen , haha dit had ik dus echt verwacht he
maar wat als het allemaal wat meer op een clitoris lijkt?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon zonder string gaan, wees er trots op!
Rookworst er aan vast spijkeren als een verlengstuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:30 schreef Godelijk het volgende:
[..]
maar wat als het allemaal wat meer op een clitoris lijkt?
mooi kan ik hem na de wedstrijd opeten ( zit voordevol proteinen)quote:Op woensdag 10 april 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rookworst er aan vast spijkeren als een verlengstuk.
Wat pak je op de bp? zeker wel een kiloo'tje of 120?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:34 schreef Godelijk het volgende:
[..]
dan moest je 3 jaar eerder zijn begonnen :-) you will never catch me now
bank press -> 90 kilo maal 3quote:Op woensdag 10 april 2013 17:37 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Wat pak je op de bp? zeker wel een kiloo'tje of 120?
En squats?
Ziekelijke bodybuilder ben je. Keep up the good workquote:Op woensdag 10 april 2013 17:40 schreef Godelijk het volgende:
[..]
bank press -> 90 kilo maal 3
Squaten doet ik niet is slecht voor de knie en deadlift slecht voor de rug
I do what I canquote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ziekelijke bodybuilder ben je. Keep up the good work
even voor de duidelijkheid ookal snapt iedereen wel dat dit een troll isquote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Godelijk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, TS klapt jouquote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even voor de duidelijkheid ookal snapt iedereen wel dat dit een troll is
die foto, in 3 jaar, mijn neefje van 4 heeft nog meer spieren
met veel spieren wil niet zeggen dat je ook goed kan vechten, sterker nog.. al die bodybuilders kunnen niet eens 1 fatsoenlijke stoot uitdelen
ohshitohshitohshitohshitquote:
TS heeft ook nog nooit een sportschool gezien van binnen. Is al bekend gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef WarmZaad het volgende:
[ afbeelding ]
verder,
[..]
even voor de duidelijkheid ookal snapt iedereen wel dat dit een troll is
die foto, in 3 jaar, mijn neefje van 4 heeft nog meer spieren
met veel spieren wil niet zeggen dat je ook goed kan vechten, sterker nog.. al die bodybuilders kunnen niet eens 1 fatsoenlijke stoot uitdelen
55,6 kilo schoon aan de haakquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Godelijk het volgende:
godver , mijn training liep wat uit en ik kwam binnen toen de meesten al naar buiten liepen en een kist aan het besprenkelen waren met een raar/historisch vorowerp? Ik sluit me snel aan in de rij , ik kom bij de kist en iemand geeft me zo een voorwerp , ik draai een paar cirkels en geef het mooi terug aan de meneer. dan staan er 3 mensen en die gaven hun hand en wouden me kussen , ik zeg ; ken ik je ? ze zeiden niet veel en ze waren aan het huilen ? rare mensen , ik loop naar buiten en drink een shake en bol het af . Ik dacht dat het toch wat leuker ging zijn , NOOIT MEER . iedereen keek raar naar me alsof ik een beroemdheid was
godver , mijn training liep wat uit en ik kwam binnen toen de meesten al naar buiten liepen en een kist aan het besprenkelen waren met een raar/historisch vorowerp? Ik sluit me snel aan in de rij , ik kom bij de kist en iemand geeft me zo een voorwerp , ik draai een paar cirkels en geef het mooi terug aan de meneer. dan staan er 3 mensen en die gaven hun hand en wouden me kussen , ik zeg ; ken ik je ? ze zeiden niet veel en ze waren aan het huilen ? rare mensen , ik loop naar buiten en drink een shake en bol het af . Ik dacht dat het toch wat leuker ging zijn , NOOIT MEER . iedereen keek raar naar me alsof ik een beroemdheid was
Kan niet, ik ben 21.quote:
ik ga me zelf begraven , als ik voel dat het niet meer gaat dan ga ik gewoon de mount everest beklimmen en daar op de top neervallen als een echte held . kijk maar naar het nieuws binnen 10-15 jaar. Op de Mount Everlast mag je tenminste doen wat je wilt niemand die er stokje voor steekt. de pot op met begrafenizzen en alles wat erin leeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:44 schreef Groby het volgende:
als jij dood bent strooi ik tarrel over je heen
jij bent zeker zo een hater die een nachtje in het ziekenhuis bezoekt als hij al strompelend iets wil zegen tegen me .je denkt gewoon dat je tegen me praat , eigenlijk praat je tegen een psychopaat die niet eens zijn eigen kentquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
1e ingeving: Troll.
2e ingeving: Neh, toch echt?
3e ingeving: Nope, leuke troll.
Groetjes terugquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef Godelijk het volgende:
[..]
jij bent zeker zo een hater die een nachtje in het ziekenhuis bezoekt als hij al strompelend iets wil zegen tegen me .je denkt gewoon dat je tegen me praat , eigenlijk praat je tegen een psychopaat die niet eens zijn eigen kent
groetjes vanuit oost vlaanderen
Sowieso botjeboulding.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
55,6 kilo schoon aan de haak
Zwaar gewicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |