Sorry!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heul die post op m'n touchscreen tikken, topic dicht.
*KA-loos buitenbeentje*quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wacht *springt Ik heb er ook 1!!!
Doe hetzelfde met zijn wheyquote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Grr is de pindakaas op
Leuk zo'n vriendje die lege potten gewoon terug de kast in zet.
Plantjes als beloning?? Is dat een autocorrectfail?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb plantjes gekocht als beloning voor het studeren/als troost!
Neeequote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Plantjes als beloning?? Is dat een autocorrectfail?
Kun je nog altijd copy/pasta-en tochquote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heul die post op m'n touchscreen tikken, topic dicht.
Ow V1quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je nog altijd copy/pasta-en toch
Nog 15min, dan snel relaxen
De KA geest is ook sterk in jou. Waarom ook geen eentje? Een blender is ook al goed!quote:
Geen idee hoe dat moet op m'n telefoonquote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je nog altijd copy/pasta-en toch
Nog 15min, dan snel relaxen
Lief!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog kusjes over
Nallie, Prob en alle andere die het nodig hebben.
Voel mij vol met liefde
Omdat het zelfs mij te ver gaat zo'n ding alleen ter decoratie te laten verstoffen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
De KA geest is ook sterk in jou. Waarom ook geen eentje? Een blender is ook al goed!
Spreading the love.
Jouw kennende zou je het als sleutelproject kunnen gebruiken. Moar power!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat het zelfs mij te ver gaat zo'n ding alleen ter decoratie te laten verstoffen.
Een rowing machine met borststeun, een liggende hamstring curl machine...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan past Henk niet meer in het dingesapparaat.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb net 25 box jumps gedaan.
Nu even wat walking lunges (met spierpijn) en dan ga ik wel wat dumbells opzoeken.
met gevaar van spuit elf:quote:Op woensdag 10 april 2013 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoe maken jullie je boerenkool? Dat staat dit weekend op m'n lijst, maar het is lang geleden dat ik het gemaakt heb. Herinner me dat ik toen iig aardappelen, verse boerenkool en melk heb gebruikt. Heb geen stamper (die ligt nog in DH), maar ik hoop dat het zonder stamper ook gaat lukken met een vork
.
Zit vooral met de juiste verhoudingen....
lol, we zijn het niet eens met elkaarquote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef loveli het volgende:
Boerenkool: mixer gebruiken ipv stamper. Ik gebruik een halve knolselderij en een zak van 300g boerenkool en daar eet ik 2 x van (of 1 als ik trek heb), maar meer gebruikelijke verhouding is minder boerenkool en meer aardappelen. Uitgebakken spekjes erdoor en rookworst, augurken, mosterd.
Klinkt niet echt lekkerquote:
met kant en klare sperziebonen hoef je toch juist niks meer te doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Ik koop nooit meer niet kant en klare sperziebonen. Wat een takkewerk zeg. Hopelijk smaakt het wel goed. Wordt sajoer groenten met kip etc.
En als ik weinig tijd voor training heb doe ik jumping jacks warmup, daarna afwisselend hillclimbers en twisted situps, met je benen tegenovergesteld bewegen. Binnen 20 minuten ben je dr wel klaar mee.
Alleen wordt t bij mij komende tijd vooral cardio..
Lekker knapperig nogquote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
Kant en klare sperziebonen vind ik echt niet te vretenzompige zooi
![]()
Verse sperziebonen daarentegen
Diepvriessperziebonen zijn wel oke vind ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Dit waren de niet kant en klare. Zelf gepunt. En net bijna aangebrand.
Toen ik aan het typen was, was ik vergeten dat de wok nog op hoog vuur stond, ging net goed. Bijna gebakken bonen.
En ook bijna balsamico azijn dr op ipv ketjap. Lekker bezig in de keuken dus
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
![]()
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Toen ik aan het typen was, was ik vergeten dat de wok nog op hoog vuur stond, ging net goed. Bijna gebakken bonen.
Weet niet wat z'n vetpercentage is maar goede bron van eiwitten!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eten was Jamie!ik moet alleen wel leren dat ik dit soort dingen aan tafel moet eten, want kon daarna een schoon shirt aantrekken
nog even snel afgewassen en nu wachten op zus
Nee, niet eens ge-editquote:Op woensdag 10 april 2013 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.
[..]
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?
Oooh ja die zijn oke inderdaad. Of diepvries. Ik dacht aan zo'n pot van Hakquote:Op woensdag 10 april 2013 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.
[..]
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?
Morgen ook hier sperziebonen (1kg) punten, in een klein laagje water, 2 tomaten, 1 ui door de helft, 2 teentjes knoflook, half pepertje, bonenkruid, scheut sojasaus, zout.. Koken tot beetgaar (10 min. ?? gewoon even een boontje bijten), afgieten, husselen met wat verse nootmuskaat en peper.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Van de buurvrouw gekregen, ze gebruikt m niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, heb je een eigen hometrainer? Wat doe je dan ondertussen? Zef zet ik de laptop op ooghoogte en dan Bigbangtheory kijken maar dan blijft het nog saai
Je hebt er genoeg voor geleden, met die handschiftenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
egopostje / crosspostje...
Woei, een eerste review van een artikel van mij (in een bundel), in het tijdschrift English language and Linguistics! Volgens mij mag ik tevreden zijn:
"Among the strengths of this meticuliusly researched study is the close attention paid to tensions between the aspirations of language theory and the limitations set by empirical concerns ... Such discussions are welcome in times when there is a danger that scholars' research interests may begin to be governed by the availability of massive amounts of easily retrievable data in electronic form." (English Language and Linguistics, vol. 17:1, 2013, p. 214).
Precies het punt waar mijn proefschrift om draait, en waar mijn interesse het meest naar uit gaat. Dat geeft vertrouwen voor de verdediging!
sorry, is voor het eerst en ik ben echt heel blij want maakte me best zorgen over de ontvangst van mijn werk
Wij hebben vandaag de roeimachine weggedaan. Gratis af te halen via marktplaats, dat gaat altijd mooi lekker snel. Lees: in 3 minuten ben je je rommel kwijt.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, heb je een eigen hometrainer? Wat doe je dan ondertussen? Zef zet ik de laptop op ooghoogte en dan Bigbangtheory kijken maar dan blijft het nog saai
Welnee joh, wat moeten iemand van hier met die rommel? Roeien is echt geen bal aan, en voor wie roeien wel heel leuk vindt, is zo'n B-kwaliteitmachine ook niks.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Anders vraag je het eerst even hier ofzo Sigme ..
Kwak, je doet het zo goed !
Voor de heb gewoon.... net zoals je een rijstkoker , ook nergens voor ndoig en het neemt plaats inquote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee joh, wat moeten iemand van hier met die rommel? Roeien is echt geen bal aan, en voor wie roeien wel heel leuk vindt, is zo'n B-kwaliteitmachine ook niks.
Sorryquote:
Ik ook niet!! ik schrijf ook altijd pannekoek en dan komt er een rood kringeltje onderquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Tof kwak!
Tegelijk vond ik de pompoenenpannenkoekjes storenddie laatste n kan ik maar niet over...
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef V1z0R het volgende:
Negeren
Ik heb altijd het gevoel dat de mensen die pannenkoek juist vinden ook dingen bezigen als "ten faveure" of "dingen bezigen"...![]()
Goed bezig chickiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Perruche het volgende:
en eindstand:
O: 200 ml yoghurt met 1 geraspte appel, hand blauwe bessen, 3 el havermout, el lijnzaad en 1 el zonnebloempitten
T: koffie verkeerd met sojamelk, hand gemengde noten
L: sla met courgette/komkommer/feta + een volkoren pistoletje boter/kip + beker arla zin!
T: banaan, mineola
B: 40 minuten fietsen
T: grote dadelreep
S: bodypump + bodybalance
D: omelet 2 eieren en 400 gr groenten: half doperwten half snijbonen met wat olijfolie en zout.
T: thee met honing.
Ik ben super tevreden!! Ik heb nu zin in een cracker pindakaas maar wel genoeg nootjes en vet gegeten vandaag, dus ik neem de laatste 150 gr groenten dan heb ik 400 gr groenten op![]()
Edit: En "al" de derde craploze dag
wat een liefdequote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig chickie![]()
Edit: die heb ik net ook gezien! Maar ik kon de helft niet verstaan
Jij ook goed bezig chickiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een liefdeik heb me keurig aan m'n lijstje gehouden vandaag
Moet alleen nog even invoeren op valtaf. Morgen is ie precies hetzelfde dus kan dan ook wel
Gordijnen hangen en ėėn stoel staatnr 2 doe ik morgen, nu geen zin meer in.
dank! Dit was mijn tweede craploze dag. Niet eens dropjes gehad, want die waren op. Nu thee en chillen.quote:
Had hem op tv voorbij zien komen, is leukquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
OMG, dubbel van het lachen!![]()
![]()
En redelijk topic-gerelateerd, want het heet "eating like an animal"
Haha, die voor je quads zijn ook nice. Vooral na een widowmaker!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef V1z0R het volgende:
Mufasa, even gekeken maar wat ik las was wel uitdagend. Wat ik las over de backstretch leek me hemels
Ga er wat in verdiepen, thanks!
Lekker! Super dat je zoveel keus hebt, wat een luxequote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Diepvriessperziebonen zijn wel oke vind ik.
Vandaag weer 2 sollicitatiegesprekken gehad. Heb nu de keus uit vier banen. Kijken wie het best betaalt en of ze willen wachten totdat ik met alle partijen de onderhandelingen heb afgerond.
Zo dan, klinkt lekker kwak!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
egopostje / crosspostje...
Woei, een eerste review van een artikel van mij (in een bundel), in het tijdschrift English language and Linguistics!
Hetzelfde. De minimale reisafstand tot welk "werk" dan ook is bij mij een uur.quote:Op donderdag 11 april 2013 07:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lekker! Super dat je zoveel keus hebt, wat een luxe
Ga je er ook qua afstand e.d. op vooruit, of blijven dat soort dingen ongeveer hetzelfde?
Stom! Al had ik t ook een keer op een 8 uur durende nachtvlucht en toen wist ik ook niet echt meer wat ik moestquote:Op donderdag 11 april 2013 08:29 schreef Perruche het volgende:
Ohohoh mensen. Ik zit hier met een indiase amilie met kinderen en 1 eenzame zakenman. Die zit nu heel demonsttratief met zijn vingers in zijn oren vanwege de 'herrie'. Zo stomneem dan een eerste klas ticket
. Of de auto, als je niet tegen andere mensen kan!
/rant
Als ik ooit een Indiase familie zie liften....quote:Op donderdag 11 april 2013 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En Indiase families zijn meestal heel vriendelijk en delen hun voedsel.
Lekker man!![]()
Klopt, maar als ik tegen wijd opengesperde kaken met half vermalen voedsel aankijk, vergaat me de eetlust toch echt.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En Indiase families zijn meestal heel vriendelijk en delen hun voedsel.
Lekker man!![]()
Ok, ik had het over de treinen in India.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:08 schreef Perruche het volgende:
Echt wtfen alle hollanders stinken naar zure melk en dragen klompen
Ligt eraan, maar waarschijnlijk niet. Naja, niet door jezelf dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:12 schreef loveli het volgende:
Vaiz, als een website mobiel wel gewoon en snel laadt maar via een landlijn niet, is dat simpel te fixen?
Bij de weg, mobiel bekijk ik dezelfde site als ik op de compu wil zien, dus niet dat de mobiele site wel laadt en de standaard niet. Schermpje is alleen wat (veel) kleiner. Via de compu wordt de connectie met server verbroken of duurt het te lang.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ligt eraan, maar waarschijnlijk niet. Naja, niet door jezelf dan.
Wat goedquote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Diepvriessperziebonen zijn wel oke vind ik.
Vandaag weer 2 sollicitatiegesprekken gehad. Heb nu de keus uit vier banen. Kijken wie het best betaalt en of ze willen wachten totdat ik met alle partijen de onderhandelingen heb afgerond.
Vingers in de oren is net zo goed communicatie is er iets van zeggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef Perruche het volgende:
Nee hoor, ze zitten keurig op een stoel. Maar mijn intelorantie jegens intolerante mensen is gewoon hoog, ik kan er slecht tegen als mensen hun ongenoegen zo overduidelijk laten blijken maar niet er of wat van zeggen of gewoon weggaan
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef Perruche het volgende:
Nee hoor, ze zitten keurig op een stoel. Maar mijn intelorantie jegens intolerante mensen is gewoon hoog, ik kan er slecht tegen als mensen hun ongenoegen zo overduidelijk laten blijken maar niet er of wat van zeggen of gewoon weggaan
Raarquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef loveli het volgende:
Helaas niet binnen 24 uur. Dacht al weken dat de site down was, maar kwam er net achter dat mobiel wel werkt.
Zij ging erover klagen op Fok!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vingers in de oren is net zo goed communicatie is er iets van zeggen.
En wat heb jij gedaan, heb jij er iets van gezegd dat hij mijn mond moet opentrekken, ben je weggegaan of heb je het lijdzaam ondergaan?
Stiltecoupés zijn in de randstad nooit bepaald stilquote:Op donderdag 11 april 2013 09:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Reuze handig voor wanneer je nog even wat wilt doorlezen oid.
Nice, merk je al progressie?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje vandaag:
O: geroosterde boterham met kokosolie en kipfilet
T: havermoutsmoothie
L: gebakken eitjes
T: 1/2 bak kwark
D: aardappels, kip en groente
S: fitness
T: gewokte rijst met tonijn
T: 1/2 bak kwark
Had het elders ook al geprobeerd (nerd-vriend) en daar was 'ie ook down. Volgens diverse test-sites is 'ie niet downquote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Raar
Hebt trouwens http://www.downforeveryoneorjustme.com/ kun je dat soort dingen mee controleren
ADSL dan? Die routers fungeren vaak als eigen DNS en kan zijn dat die niet meer klopt.
Zo niet een oplossing voor en zou denken dat die wel updates krijgen wat dat betreft.
Als je weet hoe je zelf ip instellingen aanpast zou je de google DNS kunnen instellen, dat is 8.8.8.8 of 8.8.4.4
Andere provider, heeft niet echt gezocht, kwam alleen tot de conclusie dat de site down was. Wacht de webmaster wel af.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Zelfde provider dan?
Tenzij die host dingen zit te blocken moet het ergens tussenin spaak gaan. Heeft nerd-vriend een traceroute gedaan?
Tijd voor koffie
Waar heb je hem gegeten?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ik ben misselijk.
Zou het de sushi zijn van gisteravond?
Een beetje, het gaat nooit zo snel bij mijquote:
Grote kansquote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ik ben misselijk.
Zou het de sushi zijn van gisteravond?
Met veel gesport merk je misschien ook minder snel iets qua gewicht, maar dat maakt niet uit als je wel gewoon weer je broeken goed past!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Een beetje, het gaat nooit zo snel bij mij
Ik merk dat ik strakker word, maar volgens mij zit ik nog steeds boven de 76 kg. Van het weekend wegen, dan weet ik het zeker
Wat hedde doan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Vind ik eigenlijk wel! En alle Pakistanen naar curry, Turken naar knoflook, Chinezen naar olie en Marokkanen naar zweetquote:Op donderdag 11 april 2013 09:08 schreef Perruche het volgende:
Echt wtfen alle hollanders stinken naar zure melk en dragen klompen
Roestig?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Zo ruiken Amsterdammers naar oude lelijke fietsen
Ja, in combinatie met oud rubber en kettingolie...quote:
Ik ken een heel suf iemand en die ruikt gewoon heel erg naar stof. Terwijl: hoe ruikt stof eigenlijk? Naar hem waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, in combinatie met oud rubber en kettingolie...
Dat denk ik bij studenten. Maar dat is vast wel terechtquote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Ik ben een naar iemand. Laatst ging een groep Roemenen in de eerste klas zitten en toen dacht ik: "Daar hebben jullie vast geen kaartjes voor".![]()
Ik heb nog hooikoorts pilletjes liggen, zou dat dan helpen?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ken een heel suf iemand en die ruikt gewoon heel erg naar stof. Terwijl: hoe ruikt stof eigenlijk? Naar hem waarschijnlijk.
Wut, zijn de grenzen al open?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Ik ben een naar iemand. Laatst ging een groep Roemenen in de eerste klas zitten en toen dacht ik: "Daar hebben jullie vast geen kaartjes voor".![]()
Planning!
O: havermout, bosbessen, havermout
T: appeltje
L: broccoli-salade met pijnboompitjes en spekjes, 200 gram worteltjes, kwark
D: ik eet elders en het wordt een simpele maaltijd, dus ik verwacht soep met broodjes
B: 1,5 uur wandelen
Echtquote:Op donderdag 11 april 2013 10:20 schreef loveli het volgende:
Over smoothies gesproken, zag bij de makro een miniblender van princess voor 30 euro. Iets voor Billy?
Rubber en oliequote:Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, in combinatie met oud rubber en kettingolie...
Blender met ipv grote kan een opzetstuk formaat beker. En een dubbelwandige voor in de vriezer. Niks voor mij, hoewel het goedkoper zou verstoffen dan een KA.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Echt? Van
Princess
??
*misschien zou ik een nieuwe kan voor de oude kunnen kopen, hangt er vanaf wat duurder is natuurlijk!
Zie hem niet in de folder! Zie wel prosecco! Daar zou ik wel 16 flessen van willen hebben voor in mijn wijnkoelkast!
In welk boekje stond het?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Blender met ipv grote kan een opzetstuk formaat beker. En een dubbelwandige voor in de vriezer. Niks voor mij, hoewel het goedkoper zou verstoffen dan een KA.
Ik wil het liefst zo'n glazen kan van een liter. En nog een aerocinnoquote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef loveli het volgende:
Was er dinsdag, dacht dat het wel als aanbieding was neergezet, maar heb er niet heel veel aandacht aan besteed omdat zulk spul niet aan mij besteed is
Wat goed! Benieuwd hoe die spinazietaart is. Ik wil hem ook eens gaan maken. Maak nu wel eens een quiche met spinazie, brie en rauwe ham, maar dan zou ik de ham gebruiken om de bodem te bekleden en de brie wellicht weglaten (even afhankelijk van wat er nog meer in zit).quote:Op donderdag 11 april 2013 12:25 schreef Sarabi het volgende:
De spinazietaart (volgens recept van Sigme) staat in de oven.
Voor de lunch de komende dagen
Verder ga ik ook nog een quiche maken van prei, ananas, appel en brie.
*likes* Handig, die kleinere kannetjes. Ik gebruik de blender niet zo vaak ivm grote kan.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef loveli het volgende:
Deze was het. Bij Bol issie goedkoper dan bij de makro.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Maar voor het dubbele heb je de Magic Bullet!
Handig dat er meer kannetjes bijzitten. Is misschien wel beter dan een grotere kan.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef loveli het volgende:
Deze was het. Bij Bol issie goedkoper dan bij de makro.
In maar 5 seconden!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hippe cocktails met je eigen kleur beker
Ja dat wel.. Hm..... !quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Handig dat er meer kannetjes bijzitten. Is misschien wel beter dan een grotere kan.
Werkt goed he? Dat met die doosjes doe ik vaak voor het slapen gaan. In mijn verbeelding zet ikze klaar op de trap, zodat ik ze morgen gewoon weer kan openen als ik dat wil. Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik ze vergeet.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef Probability het volgende:
Ik had net allemaal negatieve gedachten en iemand die mijn tijd wegnemen etc en blijven bellen. Ik heb zo tentamen laat mij met rust!!!!! (Ook al meerdere keren aangegeven. 1 korte vraag mag, maar ga niet achter de computer jouw werk gaan doen want ben nog steeds aan het studeren)
Oplossing:
- telefoon uit
Werkte niet.. gedachten bleven komen..
- gedachten/persoon denkbeeldig in een 'doosje' gestopt en hij mag er pas uit na m'n tentamen!
Doei.
Voelt wel een stuk rustiger.
Heb ik daar verstand van?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Probability het volgende:
Ik ga zo wel even interieur advies aan li vragen
Oh ik heb allemaal boeken op m'n doosje gezet zodat hij er niet uit kan klimmen (dus werkt wel goedquote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werkt goed he? Dat met die doosjes doe ik vaak voor het slapen gaan. In mijn verbeelding zet ikze klaar op de trap, zodat ik ze morgen gewoon weer kan openen als ik dat wil. Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik ze vergeet.
Heeft iemand suggesties voor mijn D?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:00 schreef Probability het volgende:
O: roggebrood met pindakaas
T: smoothie van banaan, amandelmelk lijnzaad en kaneel en een mandarijn
L: ? (ik ben aan het leren en heb zo tentamen en weet nog niet wat of ik haal daar een pistoletje voor 1 euro en een blikje cola of... ik eet hier iets gezonds ()) geroosterd roggebrood met pindakaas, roggebrood met een halve avocado
T: koffie (hier zonder of met soja/amandelmelk daar met veel volle melk)
D: ? (Misschien eet ik vanavond met vriendinnetjes, dan heb ik niet zo veel inspraak..)
S: uur bootcamp of combat
Ik heb gister heel veel fruit gekocht, en kwark! Vanavond weer sporten! combat of bootcamp
Lijstje van gister moet ik heel hard over nadenken, maar ergens onderweg tijdens de stress heb ik een hamkaasmosterd-croissantje gegeten en een spelt-scone van brrood (en 6 merci)
Maar 's avonds wel vis!
Hij staat nu af te koelenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat goed! Benieuwd hoe die spinazietaart is. Ik wil hem ook eens gaan maken. Maak nu wel eens een quiche met spinazie, brie en rauwe ham, maar dan zou ik de ham gebruiken om de bodem te bekleden en de brie wellicht weglaten (even afhankelijk van wat er nog meer in zit).
Praktische dingen op zich wel, voor styling heb je meer aan anderen gok ik. De fotograaf van VT-wonen loopt iig met een grote boog om mijn interieur heen.quote:
Als je hometrainer de weerstand echt meet en geen loze berekening doet dan de hometrainer.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Sandous het volgende:
Ik weet even niet waar te plaatsen, en kan niet een twee drie een fietstopic vinden.. misschien kunnen jullie mij helpen
Maar ik fiets op de hometrainer al een week.. Alleen geeft de mijne alleen kilojoules: na een halfuur fietsen geeft ie 250 kilojoules aan (15 km) dat is 60 calorien
Als ik het bereken met andere programma's is het 430 calorieën.. (aantal km invoeren en tijd)..
Wat is het betrouwbaarst?
Zit toch wel een verschil van 370 in.
Verder zijn de trainingen afgewisseld met zwaar trappen en snel en licht trappen..
Met het idee dit op te bouwen naar een uur.
Ah, kk. Scheelt in ieder geval dat je dat dan niet hoeft mee te nemen als criteriumquote:Op donderdag 11 april 2013 08:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hetzelfde. De minimale reisafstand tot welk "werk" dan ook is bij mij een uur.
Ik ben over het algemeen vrij actief bezig, dus dan hoef ik van mezelf niet te boksen. Dus goed & niet goed tegelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 09:01 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Hoe gaat je boksen trouwens, Cococakes?
Tis dat ik uit de context kan afleiden dat het (blijkbaar) om een blender gaat. Maar anders zou ik meteen geloven dat de Magic Bullet een vibrator is. En ik ga zo googelen om te kijken of vaiz niet stiekem toch een vibrator gedoeld, want zo klink het echt echt écht!.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef V1z0R het volgende:
ik heb hemquote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Niet te gek doen hequote:Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen vrij actief bezig, dus dan hoef ik van mezelf niet te boksen. Dus goed & niet goed tegelijk
Vind dat ik wél nog moet sporten overigens, en ben net voor de eerste keer weer in de sportschool geweestKrijg zaterdag (dan ga ik weer) een opbouwschema aangemeten. Wel nodig, want merkte dat ik net veel te hard ben gestart. Was binnen no time uitgeput.
Zo'n vibratorei? Ja die moeten het truukje wel doen heb ik vernomen maar ik bedoelde dus een blenderquote:[..]
Tis dat ik uit de context kan afleiden dat het (blijkbaar) om een blender gaat. Maar anders zou ik meteen geloven dat de Magic Bullet een vibrator is. En ik ga zo googelen om te kijken of vaiz niet stiekem toch een vibrator gedoeld, want zo klink het echt echt écht!.
Als het werkt dan werkt het toch?!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb hem
Door een grapje met mijn moeder en mijn man die gek werd van ons gezeur over dat ding.
Dus we grapten "als je er 2 voor de prijs van 1 krijgt gaan we het doen hoor"
Naja 10 sec later "en vandaag een speciale aanbieding..... "
Dus mijn man bellen met ze en kopen![]()
Maar ik moet zeggen, hij werkt beter voor smoothies dan mijn duurdere blender (die ik nu ook niet meer heb) En alles kan in de vaatwasser. Ideaal.
haha ja, je moet nog wel snijden, anders krijg je het niet eens die kleinere bakjes in.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het toch?!
Ik vind het altijd leuk hoe ze beweren dat je niets meer hoeft te snijden en dan gooien ze er voorgesneden dingen in
Boh, spareribs! Die heb ik al lang niet meer gehad. Zoooo lekkerquote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, er is een nieuwe traiteur naast mijn huis met een lekker menu. Spareribs enzo. Heb met mezelf afgesproken dat ik daar wat lekkers ga ophalen als M. weer komt
.
De vorige traiteur had geen menu dat me aansprak, dus fijn dat er nu een andere in zit.
Hoe naief ben ik als ik niet snapte wat er onverantwoord is aan tuinieren?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boh, spareribs! Die heb ik al lang niet meer gehad. Zoooo lekker![]()
![]()
![]()
Iets heel anders: in onze vriendengroep zitten meerdere mensen met groene vingers. Op zich moet iedereen dat zelf weten, maar er zit een koppel bij met twee kleine kindjes. Martijn vindt dat ik overdrijf (als ik aangeef dat ik het niet vind kunnen, onverantwoordelijk, slechte voorbeeld, etc), en ik vroeg me af of ik nou inderdaad zo (extreem) netjes ben opgevoed & overdrijf.... Nee toch zeker?! of wel?![]()
Het ontgaat me waarom goed kunnen tuinieren slecht voor kleine kindjes zou kunnen zijn? Of zijn groene vingers ook nog iets anders?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iets heel anders: in onze vriendengroep zitten meerdere mensen met groene vingers. Op zich moet iedereen dat zelf weten, maar er zit een koppel bij met twee kleine kindjes. Martijn vindt dat ik overdrijf (als ik aangeef dat ik het niet vind kunnen, onverantwoordelijk, slechte voorbeeld, etc), en ik vroeg me af of ik nou inderdaad zo (extreem) netjes ben opgevoed & overdrijf.... Nee toch zeker?! of wel?![]()
Ja, en er staat nog meer lekkers op het menu. Nu wil ik een linkje plaatsen, maar dan weet iedereen precies waar ik woonquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ontgaat me waarom goed kunnen tuinieren slecht voor kleine kindjes zou kunnen zijn? Of zijn groene vingers ook nog iets anders?
Oh, dat had ik tot gisteren ook hoor. Toen had iemand het het over groene vingers, en ik had ook zoiets van "maar jij tuiniert toch niet?"quote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoe naief ben ik als ik niet snapte wat er onverantwoord is aan tuinieren?
Ja, dat vindt Martijn dus ook. Terwijl ik zoiets heb, het is toch maf om je kinderen te verbieden om in die ene kamer te komen. Gaat toch opvallen zoiets? En wat als er eens iets gebeurt of als je betrapt wordt? Komt lekker over.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Die vrienden houden zich bezig met bepaalde plantjes? Ik zou het ook niet zo kunnen waarderen, denk ik, maar het gaat ook om het totale plaatje: worden de kinderen ermee geconfronteerd, hoe zijn ze verder als opvoeders etc.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ideaal, gewoon je wiet scoren bij je ouders
Dat is dan wel weer. ehrm. netjes?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef loveli het volgende:
Ken iemand die 8 maanden zwanger nog even een blowtje rookte om te ontstressen. Maar ze was wel gestopt met roken
Ofzo.
Ik ben denk ik ook saai en tuttigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn kwartje viel pas na jouw post.
En ja, ik vind het onverantwoord. Maar ben dan ook saai en tuttig.
Eigen gebruik maakt me ook totaal niet uit hoor. Dat moet iedereen zelf weten, als anderen er maar geen last van hebben. Genoeg vrienden van ons die roken, maar dan niet met de kinderen erbij!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als ze echt kweken vind ik het sws onverantwoord. Straks word je betrapt dan staan ze op straat.
Eigen gebruik alleen als de kindjes niets merken.
Oh, dat snap ik idd ook niet zo goed. Bij ons is er altijd wel iemand nuchter, en anders genoeg mensen in de buurt in geval van nood.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Ken zat ouders die 's weekends met z'n beiden een drankje doen. Dan duizend maal liever een tuintje op zolder...
Kun je tenminste in geval van nood nog wel met je kind naar de spoedeisende hulp.
Vind het allebei geen geweldig idee. Dan duizend maal liever een pa die z'n zoon van 10 leert autorijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Ken zat ouders die 's weekends met z'n beiden een drankje doen. Dan duizend maal liever een tuintje op zolder...
Kun je tenminste in geval van nood nog wel met je kind naar de spoedeisende hulp.
Of pa naar de kroegquote:Op donderdag 11 april 2013 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind het allebei geen geweldig idee. Dan duizend maal liever een pa die z'n zoon van 10 leert autorijden
kan 'ie zelf naar de SEH rijden
Als we dat nou ook doen met sigaretten en alcohol! Oh en frisdrank en snoep en chocola! Kunnen ze de trajectcontrole op de A2 ook weer er af gooienquote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef loveli het volgende:
Van mij mogen ze het allemaal verbieden, iedereen die het gebruikt/verkoopt/verbouwt een boete geven. En dan minder flitscontroles.
Goed plan!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als we dat nou ook doen met sigaretten en alcohol! Oh en frisdrank en snoep en chocola! Kunnen ze de trajectcontrole op de A2 ook weer er af gooien
MoBlow?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Van mij mogen ze het hier in de UK ook legaliseren. Af en toe een jointje![]()
Legaliseren en belasting heffen lijkt me echter een iets beter uit te voeren planquote:
Belasting op snoep en frisdrank lijkt me wel watquote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef V1z0R het volgende:
Heb je weer de munchies, Vik?
[..]
Legaliseren en belasting heffen lijkt me echter een iets beter uit te voeren plan
Maar dan krijgt kleine Mark op z'n donder van meneer Barroso
Omdat ik van mening ben dat iemand met z'n lijf mag doen wat hij wil zonder anderen te schaden natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Belasting op snoep en frisdrank lijkt me wel wat
Zonder gekheid, als je kijkt wat 'we' allemaal doen om onze gezondheid om zeep te helpen... Waarom zou je dat willen legaliseren?
Que?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar roken is sowieso zo bellen met je telefoon, een dictator op een troon en muziek maken zonder soul!
Ohja! Voor de expats onder ons: dat is nu een anti-roken campagne op de televisiequote:
Waar ligt die grens? Hadden ze roken moeten verbieden zodat je er niet aan had kunnen beginnen? Als ik zo om me heen kijk heb ik niet heel veel vertrouwen in de gemiddelde mens dat 'ie verstandige beslissingen kan nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:06 schreef V1z0R het volgende:
Omdat ik van mening ben dat iemand met z'n lijf mag doen wat hij wil zonder anderen te schaden natuurlijk.
Precies, dit dus. En dan vinden ze het gek dat het illegale drugscircuit floreert. Pun intended..quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef conleche het volgende:
Beetje buiten deze discussie, maar de regelgeving omtrent wiet telen/kopen/verkopen is natuurlijk van de gekke. Dus je mag het kopen, je mag het verkopen, maar je mag het niet verbouwen. Lekker normaal.
Grens is toch duidelijk, als het anderen maar niet schaadt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar ligt die grens? Hadden ze roken moeten verbieden zodat je er niet aan had kunnen beginnen? Als ik zo om me heen kijk heb ik niet heel veel vertrouwen in de gemiddelde mens dat 'ie verstandige beslissingen kan nemen.
Gezondheidsschade van meeroken, kosten van het brandwondencentrum, economische schade omdat mensen niet op tijd op hun werk kunnen komen omdat ze zonder blowtje niet kunnen slapen, om maar een paar dwarsstraten te noemen. De grens is volgens mij niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Grens is toch duidelijk, als het anderen maar niet schaadt.
Ik maak mijn eigen GHB en verkoop dat door, marges zijn best chill!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn kwartje viel pas na jouw post.
En ja, ik vind het onverantwoord. Maar ben dan ook saai en tuttig.
Autorijden dus ook?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezondheidsschade van meeroken, kosten van het brandwondencentrum, economische schade omdat mensen niet op tijd op hun werk kunnen komen omdat ze zonder blowtje niet kunnen slapen, om maar een paar dwarsstraten te noemen. De grens is volgens mij niet zo duidelijk.
Maar als niet-gebruiker mogen ze van mij alles verbieden.
Ik snap het niet! Als dit een grapje is (waar ik wel van uit gaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen GHB en verkoop dat door, marges zijn best chill!
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
"HE'S ALIVE! SHOOT HIM OR HE MIGHT DIE!"
Zou dat ook gelegaliseerd moeten worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef the85mc het volgende:
Verbieden maakt het juist oncontroleerbaarder. Om een voorbeeld te noemen, cocaine en heroine mogen ook niet, maar dat betekent niet automatisch dat het niet meer bestaat. Hele regimes drijven nu op de illegale handel in cocaine en papaver.
Misschien wel. Je zou kunnen concluderen dat de huidige aanpak ook niet werkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou dat ook gelegaliseerd moeten worden?
Al maak je het de twijfelaars en mensen die 'nieuwsgierig zijn naar de ervaring' zo wel makkelijker het te doen. Nu zjin een boel mensen die 'de ervaring wel eens zouden willen hebben' terughoudend omdat ze niet zouden weten waar ze een dealer moeten vinden en zulks, wat voor minder verslaafden zorgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Misschien? Natuurlijk!
Het is echt niet zo dat als je het legaal maakt hordes mensen naar de dealer lopen om een spuit in de poot te jassen
Mensen die het willen doen, doen het, de mensen die dat niet willen niet...
Dan zou ik zeggen dat jij eens moet kijken naar de verslavingscijfers wat betreft wiet/hasj van Nederland in vergelijking met andere landenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al maak je het de twijfelaars en mensen die 'nieuwsgierig zijn naar de ervaring' zo wel makkelijker het te doen. Nu zjin een boel mensen die 'de ervaring wel eens zouden willen hebben' terughoudend omdat ze niet zouden weten waar ze een dealer moeten vinden en zulks, wat voor minder verslaafden zorgt.
Aan de andere kant kan legalisatie er wellicht wel voor zorgen dat er minder crap op de markt komt.
Ik heb het hier niet over wiet en hasj, dingen die je gewoon kunt krijgen. Deze hebben sowieso andere verslavingsfactoren dan coke en heroine etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat jij eens moet kijken naar de verslavingscijfers wat betreft wiet/hasj van Nederland in vergelijking met andere landen
Volgens mij was zelfs het percentage van mensen die het hebben geprobeerd nog lager... VS in vergelijking met NL dan.
Iemand suggesties voor mijn D? Diepvries vis is denk ik niet zo heel spannend?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Heeft iemand suggesties voor mijn D?
Stond gister in de ap voor het verse vis schap en het zag er op zich wel OK uit maar toen dacht ik: vis kan ik beter in de chinese buurt halen? Of op een markt?
En het was 5-6-7+ euro dus wel duur ook!
Dus wil graag vis en gezond
Is diepvries vis met ghb sausje spannend genoeg?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Iemand suggesties voor mijn D? Diepvries vis is denk ik niet zo heel spannend?
Waarom zou ik hier grappen over maken.. ?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik snap het niet! Als dit een grapje is (waar ik wel van uit ga) snap ik hem niet, maar als het geen grapje is ben ik verbaasd
Ieder zn hobby hequote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Probability het volgende:
GHB is pas sinds kort niet legaal
En heel makkelijk zelf te maken
Vorig jaar was het nog legaal
Hahaha nee johquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ieder zn hobby heofzo
Maar wat ik me dan afvraag, hoe zorg je ervoor dat je niet geript wordt?
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier grappen over maken.. ?
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind persoonlijk DaD haar smaak wat betreft interieur erg leuk, Billy...
[..]
Als je hometrainer de weerstand echt meet en geen loze berekening doet dan de hometrainer.
Welke andere programma's heb je gebruikt? En gaan die niet uit van buiten fietsen? Dan heb je namelijk boel andere factoren die meegerekend worden.
Hee, ik heb wel commentaar gegeven!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef Perruche het volgende:
Nu heb ik al 4 dagen supergoede lijstjes (volgens mij) en ik krijg geen commentaar! Tssss.
Edit; oh shit bovenaan de bladzijde![]()
Gvd en ook weer vertraging, wat een baggerdag!
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, ik heb wel commentaar gegeven!
DOE HET NIET GB DOE HET NIET!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet wederom alleen vanavond (wat op zich niet erg is), maar nu ben ik héél erg in de verleiding om een lekkere pizza te bestellen.![]()
quote:
Speciaal voor viz zal ik de volgende keer brood op basis van veel melk en suiker schrijvenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef V1z0R het volgende:
Duivenkater?
*googlen gaat*
Is gewoon broodik had iets exotischer verwacht
Receptquote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog een eitje gekookt maar dat was pas klaar toen m'n eten ook al klaar was
Die vegawraps zijn best goed voedsel voor als je geen zin hebt om lang in de keuken te staan
http://www.smulweb.nl/recepten/1403490/Vega-wrapsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |