Sorry!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heul die post op m'n touchscreen tikken, topic dicht.
*KA-loos buitenbeentje*quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wacht *springt Ik heb er ook 1!!!
Doe hetzelfde met zijn wheyquote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Grr is de pindakaas op
Leuk zo'n vriendje die lege potten gewoon terug de kast in zet.
Plantjes als beloning?? Is dat een autocorrectfail?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb plantjes gekocht als beloning voor het studeren/als troost!
Neeequote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Plantjes als beloning?? Is dat een autocorrectfail?
Kun je nog altijd copy/pasta-en tochquote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heul die post op m'n touchscreen tikken, topic dicht.
Ow V1quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je nog altijd copy/pasta-en toch
Nog 15min, dan snel relaxen
De KA geest is ook sterk in jou. Waarom ook geen eentje? Een blender is ook al goed!quote:
Geen idee hoe dat moet op m'n telefoonquote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je nog altijd copy/pasta-en toch
Nog 15min, dan snel relaxen
Lief!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog kusjes over
Nallie, Prob en alle andere die het nodig hebben.
Voel mij vol met liefde
Omdat het zelfs mij te ver gaat zo'n ding alleen ter decoratie te laten verstoffen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
De KA geest is ook sterk in jou. Waarom ook geen eentje? Een blender is ook al goed!
Spreading the love.
Jouw kennende zou je het als sleutelproject kunnen gebruiken. Moar power!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat het zelfs mij te ver gaat zo'n ding alleen ter decoratie te laten verstoffen.
Een rowing machine met borststeun, een liggende hamstring curl machine...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan past Henk niet meer in het dingesapparaat.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb net 25 box jumps gedaan.
Nu even wat walking lunges (met spierpijn) en dan ga ik wel wat dumbells opzoeken.
met gevaar van spuit elf:quote:Op woensdag 10 april 2013 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoe maken jullie je boerenkool? Dat staat dit weekend op m'n lijst, maar het is lang geleden dat ik het gemaakt heb. Herinner me dat ik toen iig aardappelen, verse boerenkool en melk heb gebruikt. Heb geen stamper (die ligt nog in DH), maar ik hoop dat het zonder stamper ook gaat lukken met een vork
.
Zit vooral met de juiste verhoudingen....
lol, we zijn het niet eens met elkaarquote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef loveli het volgende:
Boerenkool: mixer gebruiken ipv stamper. Ik gebruik een halve knolselderij en een zak van 300g boerenkool en daar eet ik 2 x van (of 1 als ik trek heb), maar meer gebruikelijke verhouding is minder boerenkool en meer aardappelen. Uitgebakken spekjes erdoor en rookworst, augurken, mosterd.
Klinkt niet echt lekkerquote:
met kant en klare sperziebonen hoef je toch juist niks meer te doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Ik koop nooit meer niet kant en klare sperziebonen. Wat een takkewerk zeg. Hopelijk smaakt het wel goed. Wordt sajoer groenten met kip etc.
En als ik weinig tijd voor training heb doe ik jumping jacks warmup, daarna afwisselend hillclimbers en twisted situps, met je benen tegenovergesteld bewegen. Binnen 20 minuten ben je dr wel klaar mee.
Alleen wordt t bij mij komende tijd vooral cardio..
Lekker knapperig nogquote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
Kant en klare sperziebonen vind ik echt niet te vretenzompige zooi
![]()
Verse sperziebonen daarentegen
Diepvriessperziebonen zijn wel oke vind ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Dit waren de niet kant en klare. Zelf gepunt. En net bijna aangebrand.
Toen ik aan het typen was, was ik vergeten dat de wok nog op hoog vuur stond, ging net goed. Bijna gebakken bonen.
En ook bijna balsamico azijn dr op ipv ketjap. Lekker bezig in de keuken dus
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
![]()
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Dit waren de niet kant en klare. Zelf gepunt. En net bijna aangebrand.
Toen ik aan het typen was, was ik vergeten dat de wok nog op hoog vuur stond, ging net goed. Bijna gebakken bonen.
En ook bijna balsamico azijn dr op ipv ketjap. Lekker bezig in de keuken dus
Weet niet wat z'n vetpercentage is maar goede bron van eiwitten!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eten was Jamie!ik moet alleen wel leren dat ik dit soort dingen aan tafel moet eten, want kon daarna een schoon shirt aantrekken
nog even snel afgewassen en nu wachten op zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |