Sorry!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heul die post op m'n touchscreen tikken, topic dicht.
*KA-loos buitenbeentje*quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wacht *springt Ik heb er ook 1!!!
Doe hetzelfde met zijn wheyquote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Grr is de pindakaas op
Leuk zo'n vriendje die lege potten gewoon terug de kast in zet.
Plantjes als beloning?? Is dat een autocorrectfail?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb plantjes gekocht als beloning voor het studeren/als troost!
Neeequote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Plantjes als beloning?? Is dat een autocorrectfail?
Kun je nog altijd copy/pasta-en tochquote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heul die post op m'n touchscreen tikken, topic dicht.
Ow V1quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je nog altijd copy/pasta-en toch
Nog 15min, dan snel relaxen
De KA geest is ook sterk in jou. Waarom ook geen eentje? Een blender is ook al goed!quote:
Geen idee hoe dat moet op m'n telefoonquote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je nog altijd copy/pasta-en toch
Nog 15min, dan snel relaxen
Lief!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog kusjes over
Nallie, Prob en alle andere die het nodig hebben.
Voel mij vol met liefde
Omdat het zelfs mij te ver gaat zo'n ding alleen ter decoratie te laten verstoffen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
De KA geest is ook sterk in jou. Waarom ook geen eentje? Een blender is ook al goed!
Spreading the love.
Jouw kennende zou je het als sleutelproject kunnen gebruiken. Moar power!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat het zelfs mij te ver gaat zo'n ding alleen ter decoratie te laten verstoffen.
Een rowing machine met borststeun, een liggende hamstring curl machine...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan past Henk niet meer in het dingesapparaat.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb net 25 box jumps gedaan.
Nu even wat walking lunges (met spierpijn) en dan ga ik wel wat dumbells opzoeken.
met gevaar van spuit elf:quote:Op woensdag 10 april 2013 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoe maken jullie je boerenkool? Dat staat dit weekend op m'n lijst, maar het is lang geleden dat ik het gemaakt heb. Herinner me dat ik toen iig aardappelen, verse boerenkool en melk heb gebruikt. Heb geen stamper (die ligt nog in DH), maar ik hoop dat het zonder stamper ook gaat lukken met een vork
.
Zit vooral met de juiste verhoudingen....
lol, we zijn het niet eens met elkaarquote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef loveli het volgende:
Boerenkool: mixer gebruiken ipv stamper. Ik gebruik een halve knolselderij en een zak van 300g boerenkool en daar eet ik 2 x van (of 1 als ik trek heb), maar meer gebruikelijke verhouding is minder boerenkool en meer aardappelen. Uitgebakken spekjes erdoor en rookworst, augurken, mosterd.
Klinkt niet echt lekkerquote:
met kant en klare sperziebonen hoef je toch juist niks meer te doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Ik koop nooit meer niet kant en klare sperziebonen. Wat een takkewerk zeg. Hopelijk smaakt het wel goed. Wordt sajoer groenten met kip etc.
En als ik weinig tijd voor training heb doe ik jumping jacks warmup, daarna afwisselend hillclimbers en twisted situps, met je benen tegenovergesteld bewegen. Binnen 20 minuten ben je dr wel klaar mee.
Alleen wordt t bij mij komende tijd vooral cardio..
Lekker knapperig nogquote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
Kant en klare sperziebonen vind ik echt niet te vretenzompige zooi
![]()
Verse sperziebonen daarentegen
Diepvriessperziebonen zijn wel oke vind ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Dit waren de niet kant en klare. Zelf gepunt. En net bijna aangebrand.
Toen ik aan het typen was, was ik vergeten dat de wok nog op hoog vuur stond, ging net goed. Bijna gebakken bonen.
En ook bijna balsamico azijn dr op ipv ketjap. Lekker bezig in de keuken dus
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Nallie het volgende:
![]()
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Toen ik aan het typen was, was ik vergeten dat de wok nog op hoog vuur stond, ging net goed. Bijna gebakken bonen.
Weet niet wat z'n vetpercentage is maar goede bron van eiwitten!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eten was Jamie!ik moet alleen wel leren dat ik dit soort dingen aan tafel moet eten, want kon daarna een schoon shirt aantrekken
nog even snel afgewassen en nu wachten op zus
Nee, niet eens ge-editquote:Op woensdag 10 april 2013 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.
[..]
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?
Oooh ja die zijn oke inderdaad. Of diepvries. Ik dacht aan zo'n pot van Hakquote:Op woensdag 10 april 2013 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon rauwe, al afgehaalde bonen. die zijn heul niet zompig.
[..]
heuj, had je een ninja edit of was ik gewoon scheel?
Morgen ook hier sperziebonen (1kg) punten, in een klein laagje water, 2 tomaten, 1 ui door de helft, 2 teentjes knoflook, half pepertje, bonenkruid, scheut sojasaus, zout.. Koken tot beetgaar (10 min. ?? gewoon even een boontje bijten), afgieten, husselen met wat verse nootmuskaat en peper.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef the85mc het volgende:
Van de buurvrouw gekregen, ze gebruikt m niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, heb je een eigen hometrainer? Wat doe je dan ondertussen? Zef zet ik de laptop op ooghoogte en dan Bigbangtheory kijken maar dan blijft het nog saai
Je hebt er genoeg voor geleden, met die handschiftenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
egopostje / crosspostje...
Woei, een eerste review van een artikel van mij (in een bundel), in het tijdschrift English language and Linguistics! Volgens mij mag ik tevreden zijn:
"Among the strengths of this meticuliusly researched study is the close attention paid to tensions between the aspirations of language theory and the limitations set by empirical concerns ... Such discussions are welcome in times when there is a danger that scholars' research interests may begin to be governed by the availability of massive amounts of easily retrievable data in electronic form." (English Language and Linguistics, vol. 17:1, 2013, p. 214).
Precies het punt waar mijn proefschrift om draait, en waar mijn interesse het meest naar uit gaat. Dat geeft vertrouwen voor de verdediging!
sorry, is voor het eerst en ik ben echt heel blij want maakte me best zorgen over de ontvangst van mijn werk
Wij hebben vandaag de roeimachine weggedaan. Gratis af te halen via marktplaats, dat gaat altijd mooi lekker snel. Lees: in 3 minuten ben je je rommel kwijt.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, heb je een eigen hometrainer? Wat doe je dan ondertussen? Zef zet ik de laptop op ooghoogte en dan Bigbangtheory kijken maar dan blijft het nog saai
Welnee joh, wat moeten iemand van hier met die rommel? Roeien is echt geen bal aan, en voor wie roeien wel heel leuk vindt, is zo'n B-kwaliteitmachine ook niks.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Anders vraag je het eerst even hier ofzo Sigme ..
Kwak, je doet het zo goed !
Voor de heb gewoon.... net zoals je een rijstkoker , ook nergens voor ndoig en het neemt plaats inquote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee joh, wat moeten iemand van hier met die rommel? Roeien is echt geen bal aan, en voor wie roeien wel heel leuk vindt, is zo'n B-kwaliteitmachine ook niks.
Sorryquote:
Ik ook niet!! ik schrijf ook altijd pannekoek en dan komt er een rood kringeltje onderquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Tof kwak!
Tegelijk vond ik de pompoenenpannenkoekjes storenddie laatste n kan ik maar niet over...
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef V1z0R het volgende:
Negeren
Ik heb altijd het gevoel dat de mensen die pannenkoek juist vinden ook dingen bezigen als "ten faveure" of "dingen bezigen"...![]()
Goed bezig chickiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Perruche het volgende:
en eindstand:
O: 200 ml yoghurt met 1 geraspte appel, hand blauwe bessen, 3 el havermout, el lijnzaad en 1 el zonnebloempitten
T: koffie verkeerd met sojamelk, hand gemengde noten
L: sla met courgette/komkommer/feta + een volkoren pistoletje boter/kip + beker arla zin!
T: banaan, mineola
B: 40 minuten fietsen
T: grote dadelreep
S: bodypump + bodybalance
D: omelet 2 eieren en 400 gr groenten: half doperwten half snijbonen met wat olijfolie en zout.
T: thee met honing.
Ik ben super tevreden!! Ik heb nu zin in een cracker pindakaas maar wel genoeg nootjes en vet gegeten vandaag, dus ik neem de laatste 150 gr groenten dan heb ik 400 gr groenten op![]()
Edit: En "al" de derde craploze dag
wat een liefdequote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig chickie![]()
Edit: die heb ik net ook gezien! Maar ik kon de helft niet verstaan
Jij ook goed bezig chickiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een liefdeik heb me keurig aan m'n lijstje gehouden vandaag
Moet alleen nog even invoeren op valtaf. Morgen is ie precies hetzelfde dus kan dan ook wel
Gordijnen hangen en ėėn stoel staatnr 2 doe ik morgen, nu geen zin meer in.
dank! Dit was mijn tweede craploze dag. Niet eens dropjes gehad, want die waren op. Nu thee en chillen.quote:
Had hem op tv voorbij zien komen, is leukquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
OMG, dubbel van het lachen!![]()
![]()
En redelijk topic-gerelateerd, want het heet "eating like an animal"
Haha, die voor je quads zijn ook nice. Vooral na een widowmaker!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef V1z0R het volgende:
Mufasa, even gekeken maar wat ik las was wel uitdagend. Wat ik las over de backstretch leek me hemels
Ga er wat in verdiepen, thanks!
Lekker! Super dat je zoveel keus hebt, wat een luxequote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Diepvriessperziebonen zijn wel oke vind ik.
Vandaag weer 2 sollicitatiegesprekken gehad. Heb nu de keus uit vier banen. Kijken wie het best betaalt en of ze willen wachten totdat ik met alle partijen de onderhandelingen heb afgerond.
Zo dan, klinkt lekker kwak!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
egopostje / crosspostje...
Woei, een eerste review van een artikel van mij (in een bundel), in het tijdschrift English language and Linguistics!
Hetzelfde. De minimale reisafstand tot welk "werk" dan ook is bij mij een uur.quote:Op donderdag 11 april 2013 07:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lekker! Super dat je zoveel keus hebt, wat een luxe
Ga je er ook qua afstand e.d. op vooruit, of blijven dat soort dingen ongeveer hetzelfde?
Stom! Al had ik t ook een keer op een 8 uur durende nachtvlucht en toen wist ik ook niet echt meer wat ik moestquote:Op donderdag 11 april 2013 08:29 schreef Perruche het volgende:
Ohohoh mensen. Ik zit hier met een indiase amilie met kinderen en 1 eenzame zakenman. Die zit nu heel demonsttratief met zijn vingers in zijn oren vanwege de 'herrie'. Zo stomneem dan een eerste klas ticket
. Of de auto, als je niet tegen andere mensen kan!
/rant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |