Dit was natuurlijk te verwachten qua reacties.
Dat hele gelul van mezelf "Ik moet een unieke auto, wegenbelasting maakt mij niet uit" was toen ik gewoon zoiets had van, ik ga me orienteren.
Maar nu ik ook oprecht een auto heb laten vast houden en binnenkort mag afrijden heb ik zoiets van, ja ehh als het comfortabel is en ruim ben ik blij.
Overigens doet de Seicento van mijn ma ook 0-100 in 18 sec, en die komt aardig mee met het verkeer hoor, dus dat is geen punt.
Achterbank is groot zat, als ik er met mijn postuur ruim in kan zitten met veel been ruimte dan is het voldoende

(Al die mensen met oordelen over een auto terwijl ze er waarschijnlijk niet eens in hebben gezeten

)
Dat van dat vasthouden is geregeld omdat het een bekende van mijn Opa is (Hij heeft bij de desbetreffende garage gewerkt) dus dat kan.
Ik hoop ook oprecht dat die man zich aan het woord houd en hem ook echt gewoon vasthoud en niet dat als ik daar aan kom na m`n TTT dat hij zegt "Oh, ja ... sorry, we heben hem verkocht " Want ik weet ook dondersgoed dat het gewoon een auto handelaar is, dus het kan net zo goed gewoon gelul zijn geweest.
DIt was overigens de enige auto binnen mijn budget (ook echt op het randje) dus vandaar...
Maar als hij hem niet heeft vast gehouden (M`n opa zou mij bellen als hij hem tóch verkoopt) weet ik dat ik daar geen auto meer ga kopen of uberhaupt nog heen ga.
Het is een hartstikke leuk autootje om te zien trouwens, hij heeft niet echt uitstraling nee, en het is een typische oude mensen wagen, maar ik vind het wel een leuk modelletje. Ik vind autorijden heerlijk, en ik zie autorijden als iets leuks en ik rij ook gewoon graag auto, zelfs het lessen vind ik hartstikke leuk!
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 13:47:57 ]