Ach welnee. Ik ben geen groupie.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef OProg het volgende:
Zou jij ook wel willen, dat hij hem erin kwam wippen.
We zijn dan ook niet zo verschillend Beckham en ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Toevallig, je komt er net in als Beckham er ook in komt, VS
Is dat zo? Leeftijd is anders, uiterlijk, of ben je ook rijk?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet zo verschillend Beckham en ik.
Nee al mijn eerdere statements waren gelogen, ik ben ook van middelbare leeftijd en enorm knap.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Leeftijd is anders, uiterlijk, of ben je ook rijk?
Oe ben je hetero?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee al mijn eerdere statements waren gelogen, ik ben ook van middelbare leeftijd en enorm knap.
Rijk ook natuurlijk, swa.
Ik dacht altijd dat 30+ middelbaar was.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ben je hetero?
En hij is niet middelbaar gekALhoewel, voor een voetballer wel.
Ja dat dacht ik toen ik 10 was. Ik denk dat ik NU 60? middelbaar vind. Eigenlijk zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 30+ middelbaar was.
Oh dan kan ik nog een tijdje vooruit als jonge god.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik toen ik 10 was. Ik denk dat ik NU 60? middelbaar vind. Eigenlijk zou ik het niet weten.
Dat is wel ernstigquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog een tijdje vooruit als jonge god.
Hoewel 18 jarige nichten me al opa noemen, jaja.
Die staan al met 1 been in de kist natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel ernstigIk vraag me af wat ze mannen van 30 noemen. Overgrootopa?
Dan ben ik al dood voor zequote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die staan al met 1 been in de kist natuurlijk.
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood voor zeQua leeftijd dan. En ik voelde me zo jong. Dammit.
Ik weet niet of ik me kleed naar mijn leeftijd of zo gedraag. Dat laatste denk ik eigenlijk niet altijd. Wat hier wel terug te lezen isquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt.
Zolang je je maar gedraagt/kleedt naar je leeftijd, we willen geen Gordon op de stoep.
Daar kan ik niks over zeggen, ik gedraag me online ook veel extremer dan in 't echt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me kleed naar mijn leeftijd of zo gedraag. Dat laatste denk ik eigenlijk niet altijd. Wat hier wel terug te lezen is
Iets extremer gedraag ik me hier wel. Maar ik denk dat me ik "normaal" ook wel iets jonger gedraag dan in het algemeen van iemand van 50 wordt "verwacht".quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen, ik gedraag me online ook veel extremer dan in 't echt.
De relnicht uithangen is hier leuker en met minder consequenties dan in 't echt, hehe.
Zodra je niet meer in shock bent bij het programma van Gordon dan ga ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me kleed naar mijn leeftijd of zo gedraag. Dat laatste denk ik eigenlijk niet altijd. Wat hier wel terug te lezen is
Beter toch, je bent nog niet oud genoeg om saai te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets extremer gedraag ik me hier wel. Maar ik denk dat me ik "normaal" ook wel iets jonger gedraag dan in het algemeen van iemand van 50 wordt "verwacht".
Ik voel me dan ook gelukkig nog geen oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |