Lol ookal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik kocht hem in de winkel, op videoband. Kreeg je er een Mewtwo Trading Card bij
Ik een Electabuzz.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg toentertijd een Mewtwo Trading Card in de bios
Oh nee, revision! Het was een Mew kaart. Het was brons en de letters waren zegmaar mysterisch. Van hetzelfde alfabet zoals er in het begin van de film een tablet met Mew er op tegenkwamenquote:
Heb hem waarschijnlijk ooit weggegooidquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, revision! Het was een Mew kaart. Het was brons en de letters waren zegmaar mysterisch. Van hetzelfde alfabet zoals er in het begin van de film een tablet met Mew er op tegenkwamen.
Helaas ben ik die kaart met de verhuizing kwijtgeraakt
Als je Green (of Japanse Red) hebt kan het in ongeveer zes/zeven minuten.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, revision! Het was een Mew kaart. Het was brons en de letters waren zegmaar mysterisch. Van hetzelfde alfabet zoals er in het begin van de film een tablet met Mew er op tegenkwamen.
Helaas ben ik die kaart met de verhuizing kwijtgeraakt
met welke glitchesquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
1u58
http://speeddemosarchive.com/PokemonRedBlue.html#PokemonBlueSS
die heb ik een keer geruild voor een blastoise en toen kreeg ik zijn moeder op mn dak, toen mocht hij nooit meer ruilenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Als twee druppels water
Zullen ze van die fusion-oorbellen hebben gebruikt en toen naar het pokemon-universum zijn geteleporteerd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Piye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Lijkt me de enige verklaring.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen ze van die fusion-oorbellen hebben gebruikt en toen naar het pokemon-universum zijn geteleporteerd?
Wat was je team?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Schalks. het volgende:
Tentamen binnengekopt en de Elite Four verslagen.
Today was a good day.
Volgens mij had ik in Red:quote:
Ik heb met meerdere teams het gedaan, gewoon om andere beestjes uit te proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in Red:
Blastoise, Pidgeot, Raichu, Hitmonlee, Dugtrio, Alakazam
En in Gold:
Feraligatr, Alakazam, Machamp, Golem/Dugtrio, Houndoom, en PidgeotCrobat en Ampharos ownden ook hard.
Alakazam?? Je hebt iemand waarmee je Pokémon kan ruilen??quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in Red:
Blastoise, Pidgeot, Raichu, Hitmonlee, Dugtrio, Alakazam
En in Gold:
Feraligatr, Alakazam, Machamp, Golem/Dugtrio, Houndoom, en PidgeotCrobat en Ampharos ownden ook hard.
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Faux. het volgende:
Ik vind 'm wel geinig. Dat gehaat op nieuwe generaties altijd. 't Is net de als wanneer we een nieuwe bondscoach krijgen: iedereen haat en heeft kritiek, vervolgens doet 'ie iets goed en vindt iedereen het geweldig. Generatie 6, here I come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |