Ben je al langs mij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Fire Red, daar zit mijn favoriete pokemon tenminste in.
Arcanine.
Wat voor tentamen heb je? Met een beetje geluk is water er super-effective tegen.quote:
Wat? Hoe?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schalks is een baas
Weet je Schalks, je kunt Blauw in 1,5 uur uitspelen.
Inleiding Stromingsleer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor tentamen heb je? Met een beetje geluk is water er super-effective tegen.
Wederom een kwaliteitspost van o.us2.0.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:01 schreef o.us2.0 het volgende:
Pokemon is na Johto gewoon niet meer serieus te nemen.
http://img83.imageshack.us/img83/7912/berekeningpw7.jpg (copy/paste deze link)quote:
1u58quote:
Goede tip, nog even doortrainen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zorg dat je Blastoise hiervoor Hydro Pump leert!
Kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ http://img83.imageshack.us/img83/7912/berekeningpw7.jpg (copy/paste deze link) ]
Je doet werktuigbouwkunde ofzo?
Eerstejaars? Geloof me, zelfs Pokemon Blue is een negatief BSA niet waardquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:07 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Goede tip, nog even doortrainen.
[..]
Klopt
Alhoewel ik moet toegeven dat ik enorm veel plezier had aan Ruby. Maar daarna toen het verder ging, qua platform (DS) en alwéér nieuwe Pokémon vond ik er geen kut meer aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wederom een kwaliteitspost van o.us2.0.
Geen eerstejaars, heb m'n P al.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eerstejaars? Geloof me, zelfs Pokemon Blue is een negatief BSA niet waard
Hmm dit is ook wel intrigerend
[ afbeelding ]
Ik kocht hem in de winkel, op videoband. Kreeg je er een Mewtwo Trading Card bijquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan het mij herinneren als de dag van gisteren, toen de kleine Yuri Boyka naar die Pokémon film ging.Metwo was wel eng trouwens.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik kocht hem in de winkel, op videoband. Kreeg je er een Mewtwo Trading Card bij
Ik kreeg toentertijd een Mewtwo Trading Card in de biosquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan het mij herinneren als de dag van gisteren, toen de kleine Yuri Boyka naar die Pokémon film ging.Metwo was wel eng trouwens.
Lol ookal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik kocht hem in de winkel, op videoband. Kreeg je er een Mewtwo Trading Card bij
Ik een Electabuzz.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg toentertijd een Mewtwo Trading Card in de bios
Oh nee, revision! Het was een Mew kaart. Het was brons en de letters waren zegmaar mysterisch. Van hetzelfde alfabet zoals er in het begin van de film een tablet met Mew er op tegenkwamenquote:
Heb hem waarschijnlijk ooit weggegooidquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, revision! Het was een Mew kaart. Het was brons en de letters waren zegmaar mysterisch. Van hetzelfde alfabet zoals er in het begin van de film een tablet met Mew er op tegenkwamen.
Helaas ben ik die kaart met de verhuizing kwijtgeraakt
Als je Green (of Japanse Red) hebt kan het in ongeveer zes/zeven minuten.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, revision! Het was een Mew kaart. Het was brons en de letters waren zegmaar mysterisch. Van hetzelfde alfabet zoals er in het begin van de film een tablet met Mew er op tegenkwamen.
Helaas ben ik die kaart met de verhuizing kwijtgeraakt
met welke glitchesquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
1u58
http://speeddemosarchive.com/PokemonRedBlue.html#PokemonBlueSS
die heb ik een keer geruild voor een blastoise en toen kreeg ik zijn moeder op mn dak, toen mocht hij nooit meer ruilenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Als twee druppels water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |