Daarom hebben ze het spel ook uitgerekt naar twee regio's.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zijn er wel wat teveel, ja. Ik heb sowieso een hekel aan legendaries en al helemaal aan legendaries die je móet vangen om verder te kunnen komen in het spel.
[..]
Gold/Silver/Chrystal/HeartGold/SoulSilver hebben wel één groot nadeel: de Pokémon zitten op zulke lage levels. Anders zouden het perfecte spellen zijn.
Ik heb Emerald ook nog gespeeld en die was best leuk, ondanks al die baby pokemon en de hoeveelheid water. Er lijkt ook een grotere nadruk te liggen op breeden en IV trainen. Dat hoeft voor mij niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Loop-y het volgende:
[..]
De eerste generatie was ongebalanceerd door vooral dat psychic te overpowered was, ook zat het vol met bugs (MissingNo o.a.). Nieuwe generaties zijn veel beter
Tweede had niet zo veel leuke pokemon. Allemaal dingen als Ledyba, Dunsparce en die rondrennende honden die je niet kon vangenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Daarom was de tweede generatie perfect.Ook dat je terug kon reizen naar Kanto.
16 badges, vriend!
Ik zit nog steeds te wachten op een MMORPG.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Emerald ook nog gespeeld en die was best leuk, ondanks al die baby pokemon en de hoeveelheid water. Er lijkt ook een grotere nadruk te liggen op breeden en IV trainen. Dat hoeft voor mij niet.
[..]
Tweede had niet zo veel leuke pokemon. Allemaal dingen als Ledyba, Dunsparce en die rondrennende honden die je niet kon vangen
Joh, ik trapte in die mythe van 100 keer de Elite Four verslaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik was in een myth getrapt dat je Mew kreeg als je een miljoenmiljard keer die Power Plant clearde waar Zapdos zat ..
Hahahaha, arme jongen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Joh, ik trapte in die mythe van 100 keer de Elite Four verslaan.Stond ik daarna in m'n huisje in New Bark Town voor de oven huilend op A te drukken.
Celebi heb ik ook nooit kunnen krijgen!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, arme jongen.![]()
Mew heb ik later wel door een cheat kunnen krijgen, maar Celebi heb ik nooit gehad.Voel wel een gemis.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Schalks. het volgende:
Kut Gary, nu zit ik op een emulator Pokemon te spelen in plaats van voor mijn tentamens te studeren.
Bij mij ging het mis toen ik mijn Lugia wilde klonen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Buitendam het volgende:
Een vriendje van mij destijds kwam met Mew aanzetten. Die kon je dan via een linkkabel ruilen, en door op het juiste moment de gameboys uit te zetten was ie gekopieerd. Zijn Mew nog altijd in zijn game, maar ook in de mijne.
Waarom?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Gamesua het volgende:
Gary, ik ben geen homo, maar wil je met me trouwen?
Ik wist wel de cloneglitch met je box. Dan moest je van box ruilen en saven en halverwege uitzetten. Zoiets.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Buitendam het volgende:
Een vriendje van mij destijds kwam met Mew aanzetten. Die kon je dan via een linkkabel ruilen, en door op het juiste moment de gameboys uit te zetten was ie gekopieerd. Zijn Mew nog altijd in zijn game, maar ook in de mijne.
Ik heb nooit wat meegekregen van die acties, want toen speelde ik niet meer. Te oudquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Celebi heb ik ook nooit kunnen krijgen!Mew wel via een hele bekende bug in Red/Yellow.
Maar toen was ik 12 ofzo, heel laat dus.
Ik was echt een fervente verzamelaar, heb m'n spellen meerdere keren naar Nintendo opgestuurd toen er een actie was, waarbij je de Eon Ticket kon krijgen in Ruby en de Aurora Ticket in FireRed.
Heb zelfs speciaal Pokémon Channel gekocht voor die gratis Jirachi.
Die tijden.
Nu zit je thuis met je dikke reet die beesten te downloaden via Wi-Fi.
Geen Ghost-aanvallen? Lick soms vergeten? Nou ja, en Nightshade en Confuse Ray, maar die doen geen type-based schade.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was voldoende mis met de eerste generatie, zoals dat er geen Ghost aanvallen waren en dat Psychic veel en veel te sterk was. Of de stat: Special ipv Spec Att en Spec Def.
Ja, was een actie van Fox Kids Magazine ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist wel de cloneglitch met je box. Dan moest je van box ruilen en saven en halverwege uitzetten. Zoiets.
Deed ik met mijn zusje zodat we beiden met alle starters konden starten.
[..]
Ik heb nooit wat meegekregen van die acties, want toen speelde ik niet meer. Te oud
Klinkt wel tof, eigenlijk.
Psychic moest zwak zijn tegen Bug en Ghost, maar Ghost had alleen Lick (die praktisch niks deed) en Bug had allen Pin Missile geloof ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen Ghost-aanvallen? Lick soms vergeten? Nou ja, en Nightshade en Confuse Ray, maar die doen geen type-based schade.
Toegegeven, het is een waardeloos beperkte move pool, maar daar hadden veel types in Gen I last van. Als er na die eerste spellen iets enorm verbeterd is aan de metagame, dan is het wel de hoeveelheid moves en vooral wat je er tactisch allemaal mee kunt, Gen I is terugkijkend echt zó beperkt (en inderdaad, ook nog enorm uit balans).
Ik geloof dat je Dragon bedoelde, die had het debiele probleem van maar één move (Dragon Rage) die vervolgens ook nog van het soort was dat een vaste hoeveelheid schade doet, dus het type maakte geen ruk uit. Ergo: Dragon had geen enkele aanval. Hoe was die fout er in godsnaam doorheen geslipt?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef Schalks. het volgende:
Oh yeah, m'n Pidgey is al geëvolueerd.
Maar je tentamen is morgen fainted.quote:
Wie geeft een fuck om tentamens man, mijn eerste badge is al binnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Maar je tentamen is morgen fainted.
Welk spel speel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wie geeft een fuck om tentamens man, mijn eerste badge is al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |