Weet ik niet precies. Ik kende zijn posts vooral uit het geneeskundetopic waar ik meelees uit interesse en daar liet hij altijd wel doorschemeren dat hij een zeldzame ziekte had maar nooit gelezen wat nou precies..quote:
moet je eens uit de sc komenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Lol, ik ken die allemaal niet
Lees hier dat hij op FOK! eindelijk "niet ziek" kon zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik kende zijn posts vooral uit het geneeskundetopic waar ik meelees uit interesse en daar liet hij altijd wel doorschemeren dat hij een zeldzame ziekte had maar nooit gelezen wat nou precies..
Footfetish ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, shit man. Alleen cevapcici van Zeljo 1 voor mij.Weet niet of je die kent.
[..]
Lik m'n behaarde grote teen.
waarom?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat jij een Pool was trouwens.
Dat doe ik welquote:
Meende ik ooit in een post van je gelezen te hebben, maar kan zijn dat ik het me verkeerd herinner.quote:
Deze man. Sowieso doen. Zeljo 1, niet 2, 2 zit een paar meter verderop.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zegt me niks, maar als ik in sarajevo ben, dan ga ik ze daar eten.
Ja dat komt dus omdat je niet buiten de SC komt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ik ken die allemaal niet
Maak Hugh vooral niet voor oostblokker uit, dan ontstaat er weer een relquote:Op woensdag 10 april 2013 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Meende ik ooit in een post van je gelezen te hebben, maar kan zijn dat ik het me verkeerd herinner.
2 is kut? wie noemt z'n restaurant nou hetzelfde als de competitie aan de overkantquote:Op woensdag 10 april 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze man. Sowieso doen. Zeljo 1, niet 2, 2 zit een paar meter verderop.
Vind jij het ook erg als je oostblokker genoemd wordt?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hugh viese kk oostblokker wa moeje dan
Volgens mij is 2 een verlengstuk van 1, weet het ook niet precies. 1 is in ieder geval de originele, dus de beste.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
2 is kut? wie noemt z'n restaurant nou hetzelfde als de competitie aan de overkantyugos gonna yugo
Kroatische restaurants zijn sowieso raar. Heb daar een keer een gigantische klodder mayo op lasagna gekwakt zien wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
2 is kut? wie noemt z'n restaurant nou hetzelfde als de competitie aan de overkantyugos gonna yugo
Ik heb niks tegen oostblokkers hoor, integendeel. Vooral niet tegen de vrouwen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maak Hugh vooral niet voor oostblokker uit, dan ontstaat er weer een rel
Ik care niet man. Ik ben een wereldblokker.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind jij het ook erg als je oostblokker genoemd wordt?
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maak Hugh vooral niet voor oostblokker uit, dan ontstaat er weer een rel
Hehe mooi gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik care niet man. Ik ben een wereldblokker.
En waar gaan jullie meeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat komt dus omdat je niet buiten de SC komt.Maar dat geeft niet dushi, wij zijn heel lief tegen buitenstaanders.
je moet ook geen lasagna gaan eten in kroatie. what were you thinking?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kroatische restaurants zijn sowieso raar. Heb daar een keer een gigantische klodder mayo op lasagna gekwakt zien worden
Wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kroatische restaurants zijn sowieso raar. Heb daar een keer een gigantische klodder mayo op lasagna gekwakt zien worden
De beurs, paarden zijn daar toegestaan vandaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En waar gaan jullie meeten?
Stairway?
Ikke niet. Ik had een mixed grill besteld geloof ik. Vriendin van me had dat besteld. Hilarisch was het. Maar vervolgens at ze al mijn frietjes opquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je moet ook geen lasagna gaan eten in kroatie. what were you thinking?
Wajoow :$quote:
Veel tandvlees dusquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Piye het volgende:
[..]
De beurs, paarden zijn daar toegestaan vandaar.
En veel frikandellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |