Kroatische restaurants zijn sowieso raar. Heb daar een keer een gigantische klodder mayo op lasagna gekwakt zien wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
2 is kut? wie noemt z'n restaurant nou hetzelfde als de competitie aan de overkantyugos gonna yugo
Ik heb niks tegen oostblokkers hoor, integendeel. Vooral niet tegen de vrouwen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maak Hugh vooral niet voor oostblokker uit, dan ontstaat er weer een rel
Ik care niet man. Ik ben een wereldblokker.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind jij het ook erg als je oostblokker genoemd wordt?
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maak Hugh vooral niet voor oostblokker uit, dan ontstaat er weer een rel
Hehe mooi gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik care niet man. Ik ben een wereldblokker.
En waar gaan jullie meeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat komt dus omdat je niet buiten de SC komt.Maar dat geeft niet dushi, wij zijn heel lief tegen buitenstaanders.
je moet ook geen lasagna gaan eten in kroatie. what were you thinking?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kroatische restaurants zijn sowieso raar. Heb daar een keer een gigantische klodder mayo op lasagna gekwakt zien worden
Wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kroatische restaurants zijn sowieso raar. Heb daar een keer een gigantische klodder mayo op lasagna gekwakt zien worden
De beurs, paarden zijn daar toegestaan vandaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En waar gaan jullie meeten?
Stairway?
Ikke niet. Ik had een mixed grill besteld geloof ik. Vriendin van me had dat besteld. Hilarisch was het. Maar vervolgens at ze al mijn frietjes opquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je moet ook geen lasagna gaan eten in kroatie. what were you thinking?
Wajoow :$quote:
Veel tandvlees dusquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Piye het volgende:
[..]
De beurs, paarden zijn daar toegestaan vandaar.
En veel frikandellen.quote:
Lamon jaquote:Op woensdag 10 april 2013 01:07 schreef Piye het volgende:
Stairway is dat cafe waar die gozer uiteindelijk in z'n eentje stond toch?
[..]
En veel frikandellen.
Wat is een whoppe? :$quote:
Goede keuze jongedame.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lamon ja![]()
Oh nee, kan ook iemand anders zijn..
Ik hou niet zo van frikandellen, maar partysnacks gaan er altijd in.
Wellichtquote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Goede keuze jongedame.
Betekent dat dat we je kunnen overtuigen met een bittergarnituurtje?
Ja ik kom hier ook vaker terug denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga richting huis. Ik vond het wel gezellig hier, morgen kom ik gezellig weer langs
gewoon doenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga richting huis. Ik vond het wel gezellig hier, morgen kom ik gezellig weer langs
Nou klinkt supertof, breng maar mee... mag ik daar uitjes overheen?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
da is een kk harde paardenlul in pindasuas: whopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |