Ik heb hier zeker 10 kloons rondlopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb je meerdere persoonlijkheden ofwat
IK HAD HET NIET TEGEN JOU
Jammer dat Haan geband isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh ik kan best wat hebben, maar zomaar schelden vind ik een beetje sneu.
Gebrek aan munitie!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Heb een inspirerende wallpaper voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die loopt al overal door het forum. Dat heet FOK!
Je gaat het zwaar krijgen hierquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
watwatwatquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Wil niet anders meer. Druk je tampon aan of ga pillen mengen, junkie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want 24/7 in een SC zitten is wel tof wou je zeggen?
Maisnon <3quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zijn altijd de beste gesprekken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Piye SC altijd tegen zichzelf
quote:
Ben je nou zo gepikeerd omdat je voor hoer uitgemaakt wordt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja want dat zit ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom mag ik jouw vraag niet beantwoorden met een vraag?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Neen. Probeerde je weer in haar kont te plassen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En terecht. Ik leg deze vraag bij jou neer. Het is een interactief feuilleton.
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nou zo gepikeerd omdat je voor hoer uitgemaakt wordt?
Als je dat al moet vragen dan zijn wij uitgepraat, doei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom mag ik jouw vraag niet beantwoorden met een vraag?
Hij zou zo'n SC in z'n eentje volspammen!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hij zou zo'n SC in z'n eentje volspammen!
Hahahahahahahaahahahquote:
Hij hoort zichzelf wel erg graag praten ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
'jongnsg bn fackgin drnken, dalik neucken'quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Awhhquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je dat al moet vragen dan zijn wij uitgepraat, doei.
Maar als ik Mortaxx en Frank moet geloven moet ik me niks van jullie gescheld aantrekken, dus bij dezequote:
Hee bitch you betta aint gonna fuck wid mequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Vas heeft al deze mensen hierheen gehaald.
Text-to-speech? :squote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij hoort zichzelf wel erg graag praten ja.
J hebt gelijk,ik ben al bezig om een whatsapp groep op te zetten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Z'n rechterhand...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
'jongnsg bn fackgin drnken, dalik neucken'
Jij wordt daar altijd wel vrolijk van?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nou zo gepikeerd omdat je voor hoer uitgemaakt wordt?
En er lacht altijd iemand om m'n grapjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel altijd gesprekken op niveau iig
Mortaxx en Frank geloven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar als ik Mortaxx en Frank moet geloven moet ik me niks van jullie gescheld aantrekken, dus bij deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nog steeds gestopt eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hee bitch you betta aint gonna fuck wid me
het is: bij dezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar als ik Mortaxx en Frank moet geloven moet ik me niks van jullie gescheld aantrekken, dus bij deze
Frank staat aan onze kant!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben voor ergere dingen uitgemaakt hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |