Ik lees het inmiddels wat uitgebreider. Zal wel weer in de ochtend gebeuren. Volgens mij waren alle raketlanceringen in de ochtend. Het is daar inmiddels 5uur sochtendsquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jewel, NK heeft schijnbaar raketten klaar staan en er is verhoogde activiteit gezien bij de lanceer instalaties
Ja, dat is waar. Ik hoop iig wel dat de Korea's ooit weer bij elkaar komen, afgezien van alle geopolitieke weerstand die dat misschien oproept.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Chooselife het volgende:
Het blijft een kwestie van speculeren.
Het is daar al ochtend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het eindelijk gebeuren vanavond/vannacht?
quote:But based on what the United States has seen, the belief is that the missiles have received their liquid fuel and are ready for launch.
Gaat het niet meer om de wil van de bevolking? Ja, de economische offers zijn groot maar de wil tot hereniging is er denk ik zeker ook wel door bijvoorbeeld al die gescheiden families. Wellicht was men in Duitsland wel bereid om een nog veel groter gat te overbruggen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Sloggi het volgende:
Wat cijfers:
Inkomen per hoofd bevolking in dollars:
DDR (1990): 9.679
BRD (1990): 15.300
Noord-Korea (2010): 1.800
Zuid-Korea (2012): 32.020
De conclusie lijkt me duidelijk.
omdat de grote leider dat heeft aangekondigdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef fonkeymonkey het volgende:
Topic niet meer zoveel gelezen.
Waarom gaat er morgen/vannacht nuke vallen?
Gaat geen nuke vallen, ze hebben raketten klaargemaakt. Zal wel weer om een test gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef fonkeymonkey het volgende:
Topic niet meer zoveel gelezen.
Waarom gaat er morgen/vannacht nuke vallen?
Natuurlijk gaat het om de wil, maar mensen hebben hun familie (als familieleden nog in leven zijn) al meer dan zestig jaar gezien. Daarbij heeft een groot deel van de Zuid-Koreanen geen familie in het noorden (meer). Zou jij bereid zijn 20 of 30 procent van je salaris in te leveren voor een wildvreemde?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gaat het niet meer om de wil van de bevolking? Ja, de economische offers zijn groot maar de wil tot hereniging is er denk ik zeker ook wel door bijvoorbeeld al die gescheiden families. Wellicht was men in Duitsland wel bereid om een nog veel groter gat te overbruggen.
lijkt mij redelijk provoceren ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gaat geen nuke vallen, ze hebben raketten klaargemaakt. Zal wel weer om een test gaan
Doet Kimmetje al wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lijkt mij redelijk provoceren dit
Als ik in sommige Noord-=Afrikaans landen kijk dan is die 1800 dollar overdrevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Sloggi het volgende:
Wat cijfers:
Inkomen per hoofd bevolking in dollars:
DDR (1990): 9.679
BRD (1990): 15.300
Noord-Korea (2010): 1.800
Zuid-Korea (2012): 32.020
De conclusie lijkt me duidelijk.
hahahaha vooral het muziekje klinkt overtuigend welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Training van de Noord Koreaanse Special Forces. Die gasten wil je niet tegenkomen, ze slaan je kop eraf.
Mooi om te zien: Discipline, power en snelheid.
Kimmie is al een uber cultheld, maar als hij de button indrukt is in 1 klap megaheld of all times.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef CodeRood het volgende:
Meerdere websites berichten nu inderdaad dat het ieder moment kan los gaan.
http://www.express.co.uk/(...)o-evacuate-South?%3F
Iets met korte termijn denken, lijkt de EU wel..quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en waarom zouden zij tegen zijn? extra afzetmarkt is broodnodig in deze slechte economische tijden
Nederlandse media melden er zoals gewoonlijk weer niks vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef CodeRood het volgende:
Ze maken er altijd wel iets gezelligs van in die propagandafilmpjes, die communisten hè.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Training van de Noord Koreaanse Special Forces. Die gasten wil je niet tegenkomen, ze slaan je kop eraf.
Mooi om te zien: Discipline, power en snelheid.
in belgie is nationaal voetbal belangrijker hahahaha terwijl we allemaal weten dat degene die het vaakst bij de chinees gaat eten wintquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nederlandse media melden er zoals gewoonlijk weer niks van. Te druk met Sylvie
T-minus 55 and counting...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef CodeRood het volgende:
Nog geen enkel nederlands artikel van te vinden iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nederlandse media melden er zoals gewoonlijk weer niks van. Te druk met Sylvie
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
T-minus 55 and counting...
Deuntje erbij...
.
"noord korea nog steeds vakantie land" Fok!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Nog geen enkel nederlands artikel van te vinden idd
http://noordkorea.headliner.nl/
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef HighVolume het volgende:
[..]
"noord korea nog steeds vakantie land" Fok!
Ze zeiden toch dat na 10 april ze de veiligheid van ambassade personeel niet konden garanderen. Kan nog weken duren voordat er iets gebeurdquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
T-minus 55 and counting...
Deuntje erbij...
.
bear jew !quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom sturen we niet gewoon Brad Pitt erheen met een squad Zuid-Koreaanse soldaten, de Ingrorious Bastards?
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef HaerdenC het volgende:
ze zijn de lucifers aan het zoeken momenteel :'-)
test raketten jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef TLC het volgende:
Op de homepage van CNN staat nu ook dat Noord-Korea elk moment kan gaan vuren
wat ze niet zeker weten omdat de Amerikanen daar niemand op de grond hebben en alleen maar sattelietbeelden hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |