niet als treinen met elkaar verward worden, zoals bij Meteren gebeurdequote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je komt de daadwerkelijke HSL niet eens op. Voordat je daar bent kom je een rood sein tegen.
Als dat gewoon gemeente Emmen is valt het wel mee tochquote:Op woensdag 10 april 2013 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je zult maar in Gasselterboerveenschemond geboren zijn
Zie reactie psm.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je komt de daadwerkelijke HSL niet eens op. Voordat je daar bent kom je een rood sein tegen.
Op termijn naar Emmen en Meppen? Komt er dan toch nog een doorgaande trein bij Ter Apel Rijksgrens?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
in 2017 stoppen er weer passagierstreinen in Stadskanaal
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=119828
Culemborg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou eerst Zutphen zeggen, maar dat klopt niet.
Het laatste sein voor de overschakeling komt niet uit de stand stop voordat de MA is opgepakt door de trein.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet als treinen met elkaar verward worden, zoals bij Meteren gebeurde
Nou, dat was dan ook van korte duur:quote:Op woensdag 10 april 2013 16:10 schreef b2py het volgende:
Geen treinen Deventer op last van de politie, lekker dan..
twitter:NS_online twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:13:49De politie heeft de sporen in Deventer vrijgegeven, het treinverkeer wordt hervat. http://t.co/axyyfHsfHm #Dv reageer retweet
quote:
twitter:paololaconi twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:15:37Politie twittert dat ontsnapte psychiatrisch patiënt in Deventer gezocht wordt, vandaar dat alle treinverkeer naar Deventer stil ligt. reageer retweet
mja, dan blijf ik me verbazen over het feit dat het setje SLT wel door de spanningssluis heen kwam. Helemaal op de hoofdspoorbaan van de Betuweroute kwam het spul uiteraard niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het laatste sein voor de overschakeling komt niet uit de stand stop voordat de MA is opgepakt door de trein.
Bezopen om daar het treinverkeer voor stil te leggen. How about lastgeving Voorzichtig Rijden?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:paololaconi twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:15:37Politie twittert dat ontsnapte psychiatrisch patiënt in Deventer gezocht wordt, vandaar dat alle treinverkeer naar Deventer stil ligt. reageer retweet
Zou op het spoor lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bezopen om daar het treinverkeer voor stil te leggen. How about lastgeving Voorzichtig Rijden?
Lijkt mij inderdaad meer op zijn plaats eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bezopen om daar het treinverkeer voor stil te leggen. How about lastgeving Voorzichtig Rijden?
Maarja, wie ben jij als treindienstleider om dat voor te stellen als de politie roept "stop alle treinen!!!"quote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad meer op zijn plaats eigenlijk.
YOLOquote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Maarja, wie ben jij als treindienstleider om dat voor te stellen als de politie roept "stop alle treinen!!!"
Hier, stuur deze maar mee in je boze mail naar Gout:quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |