Ik kijk altijd met (engelse) ondertiteling, maar had per ongeluk nederlandse gedownload. Gaat het opeens over Pinkjequote:
baas, lame, fine line....quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef wc-eend het volgende:
Al een oudje... maar het zo baas zijn als ze onderstaande eenmalig als theme gebruikten ofzo
inderdaad en alhoewel ik bronn toffer vind, vind ik the hound sympathiekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:44 schreef padlarf het volgende:
Overigens, ik vond het wel jammer dat de vloot van Stannis vorig seizoen net te vroeg arriveerde. Ik had een gevecht tussen Bronn en the Hound graag willen zien.
The Hound is een stuk chagrijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad en alhoewel ik bronn toffer vind, vind ik the hound sympathieker
Jij zou ook chagrijnig zijn als je broer je met je gezicht in de hete kolen had geduwd.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Hound is een stuk chagrijn.
Ja maar dan is hij het nog welquote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij zou ook chagrijnig zijn als je broer je met je gezicht in de hete kolen had geduwd.
Bazenseriequote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Hoor er veel over.. keertje bekijken dan maar..![]()
Ben benieuwd of het wat voor mij zou zijn.
Mensen die in serietopics gaan posten voor ze de bewuste serie überhaupt gezien hebben zal ik denk ik nooit begrijpenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Hoor er veel over.. keertje bekijken dan maar..![]()
Ben benieuwd of het wat voor mij zou zijn.
Ik zou het niet eens durvenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mensen die in serietopics gaan posten voor ze de bewuste serie überhaupt gezien hebben zal ik denk ik nooit begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |