quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat rode naast die Sinterklaas op die deur?Er staat me echt niets meer van bij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hadden die ook van die mooie stemmen?![]()
Ik gok op een glasschildering door een kind...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Wat is dat rode naast die Sinterklaas op die deur?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een glasschildering door een kind...
SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Jij ziet soms wel heel vreemde dingen.SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's zijn in ieder geval van voor die film...
Jij hebt geen Groenlands webadres nodig...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef Etcetera het volgende:
The Piratebay is weer beschikbaar in Nederland. Ze zijn naar een Groenlands domein verhuisd, met nieuwe IP's die (nog) niet geblockt worden in Nederland
Heb je inmiddels al een 'vast' appartement ter plaatse?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe geen moeite. Kan alvast verklappen dat dat volgende week en de week er op ook zo is
Scheelt in elk geval zoekwerkquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Woon elke keer in hetzelfde bejaardenhuis
Zuster!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Woon elke keer in hetzelfde bejaardenhuis
zou ik geen bezwaar tegen hebben. ...quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze hadden een recordtijd is het niet?
Als de Kwikfit nou zo snel zou zijn...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]2 seconden en 5 honderdsten. Om de auto op te krikken, vier wielmoeren los te draaien, oude banden eraf, nieuwe banden erop, wielmoeren weer vastzetten, auto in de versnelling, laten vallen en wegrijden. Heel, heel erg snel
2 Seconden loon kan nooit veel zijn...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Greenpeas het volgende:
Krijgen die monteurs daar nou veel voor betaald?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Greenpeas het volgende:
Krijgen die monteurs daar nou veel voor betaald?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Seconden loon kan nooit veel zijn...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even wat nader uitgezocht: het hangt af van je rol in het team en bij welk team je zit, maar 40-50.000 pond per jaar is relatief eenvoudig te halen. Eventuele bonussen komen daar dan nog bij. Bij McLaren zou het gemiddelde loon over al het personeel rond de 60.000 per jaar liggen
Onder andere. En ze kijken ook naar Formule 3, Formule Renault en andere juniorklassen. Voor andere taken binnen het bedrijf kan het absoluut geen kwaad om een studie lucht- en ruimtevaarttechniek of iets dergelijks achter de rug te hebbenquote:
Vermoeiend en tijdrovend allemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: Microsoft klaagt Google aan over de wijze waarop Google gratis programma's aanbiedt in Android. Je weet wel, die truc die Microsoft heeft gebruikt om Internet Explorer en Office te pushen
Mensen doen de vreemdste dingen als niemand ze zietquote:
Kan best lekker zijn hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou ik geen bezwaar tegen hebben. ...
Hier alleen een hotel vol grannies...
En een GILF gaat mij wat te ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door lubje25 op 10-04-2013 03:39:30 ]Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hoi.quote:
quote:
Da's al snel.quote:
Ja, is mijn verjaardagscadeautje voor LBquote:
Lief.quote:Op woensdag 10 april 2013 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, is mijn verjaardagscadeautje voor LB![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 05:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lief.
Gaat het een lange ceremonie worden?
quote:
Flink oefenen dan.quote:
volgens mij hebben ze het onderhoud e.d. Wel bij een andere partij ondergebracht. Maar ik zou lekker naar een ander merk auto uitkijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ik las net dat Daihatsu stopt met de verkoop van hun auto's in Europa. Klopt het dat het dan onverstandig is om een Daihatsu te kopen in verband met onderhoud en vervangende onderdelen?
dat weet je nu al?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, dan kan ik niet, dan heb ik een begrafenis.
Dus jij heet nu Lucie?quote:
Wijn meebrengenquote:
Jullie namen staan verkeerd omquote:Op woensdag 10 april 2013 06:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn allen van harte welkom
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Precies. Lotte, fix dat.quote:
Mij eerst aan een hamburger in de vorm van een gehurkt mensquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
De rechtse doet me denken aan ingewanden.
Raar is dat hè!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Precies. Lotte, fix dat.
Hihi, ik noem je nooit zo hiero
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
En mijn artikel (gebaseerd op mijn thesis) is under review bij het journal dat we hebben uitgekozen. De eerste stap is gezet!
Kun je dan niet, als je het wilt doen, onherkenbaar op de foto's?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gevraagd voor een naaktshoot
Ik vind zijn foto's echt supergaaf en het is ook een hele eer. Ik zou zoiets normaal nooit doen en dat is voor mij misschien wel een reden om het juist te doen
Maar het is wel een collega en er komen ook collega's op zijn exposities
En ik krijg net bericht dat mijn artikel (gebaseerd op mijn thesis) 'under review' is bij het journal dat we hebben uitgekozen. De eerste stap is gezet!
quote:
met dat laatste er bij is het nogal wat, lijkt me....quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind zijn foto's echt supergaaf en het is ook een hele eer. Ik zou zoiets normaal nooit doen en dat is voor mij misschien wel een reden om het juist te doen
mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
En ik krijg net bericht dat mijn artikel (gebaseerd op mijn thesis) 'under review' is bij het journal dat we hebben uitgekozen. De eerste stap is gezet!
Nee. De fotograaf zegt heel expliciet - en dat respecteer ik - dat hij zich tijdens de shoot niet wil hoeven houden aan beperkingen en naderhand geen censuur wil m.b.t. de selectie van foto's voor zijn site en exposities.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan niet, als je het wilt doen, onherkenbaar op de foto's?
Ik ga het ook niet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met dat laatste er bij is het nogal wat, lijkt me....
Die foto's zou je dan overal weer tegen kunnen komen
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. De fotograaf zegt heel expliciet - en dat respecteer ik - dat hij zich tijdens de shoot niet wil hoeven houden aan beperkingen en naderhand geen censuur wil m.b.t. de selectie van foto's voor zijn site en exposities.
En het type foto's is er niet naar om niet je gezicht te laten zien.
Ken een Playboy model en zij zegt altijd dat als je zelf niet heel graag wilt, je het niet moet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef B.ertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar daarom is het wel grappig om te zien hoe mensen op die opmerking reageren als het om afspraak van 2 of meer weken vooruit isquote:
15 april duurt nog maar 6 dagen, het had best gekundquote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het wel grappig om te zien hoe mensen op die opmerking reageren als het om afspraak van 2 of meer weken vooruit is
ik reageerde eigenlijk op die datum in juni, zag daarna dat er ook iets in april bij stondquote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
15 april duurt nog maar 6 dagen, het had best gekund
Donequote:Op woensdag 10 april 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Nem, kan jij nog even reageren op mijn PM m.b.t. zaterdag?
Akkoord zo of...?
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken een Playboy model en zij zegt altijd dat als je zelf niet heel graag wilt, je het niet moet doen.
Klinkt uiteraard logisch, maar net wat je zegt, ik kan me voorstellen dat je je vereerd voelt en bezwijkt daaronder. Maar wil je het dan ook echt? Denk het ook van niet...
Uit haar recente portfolio, wel mooi...Inderdaad mooi. En die vriendin van je heeft gelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me er niet lekker genoeg bij.
Ah, oke.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik reageerde eigenlijk op die datum in juni, zag daarna dat er ook iets in april bij stond
Thanks!quote:
Nee, Louwman (de Nederlandse Toyota en Lexus importeur) neemt de onderdelenvoorziening op zich. Dat zit dus wel goed. Onderhoud ben je waarschijnlijk toch niet van plan om bij een officiële merkdealer uit te voeren met een tweedehands Daihatsu. Ik zie dus geen probleem.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ik las net dat Daihatsu stopt met de verkoop van hun auto's in Europa. Klopt het dat het dan onverstandig is om een Daihatsu te kopen in verband met onderhoud en vervangende onderdelen?
treinquote:Op woensdag 10 april 2013 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Nu nog even dubben of ik per trein of auto ga reizen.
Qua drank kan ik me redelijk inhouden, dus dat moet het probleem niet zijn...
Zet wel het terras uit, het wordt een topweekend qua temperaturen, zeker na afgelopen weken...![]()
misschien is ze onze voorspellingen gewoon zatquote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Waarom nog geen LB hier deze morgen?
Wel, half 9 ofzo. Ik had ook al gezochtquote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Waarom nog geen LB hier deze morgen?
quote:
Mister Comforter is langsgeweest?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben echt bijzonder vrolijk vandaagweet niet echt waarom, maar het voelt alsof het een lentedag is ofzo
misschien wel omdat ik morgenmiddag al weekend heb, of omdat er een tof feestje in de planning ligt
Die heb ik al een tijdje geleden opgemaaktquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben echt bijzonder vrolijk vandaagweet niet echt waarom, maar het voelt alsof het een lentedag is ofzo
misschien wel omdat ik morgenmiddag al weekend heb, of omdat er een tof feestje in de planning ligt
En voor diegenen die het momenteel allemaal iets minder zonnig hebben: ik stuur wat vrolijkheid van mij virtueel naar jullie toe nu![]()
![]()
Wie is Fart?quote:
No way dat ik je nu nog Bart gaat noemen, Fart is te grappigquote:
Ja het was wel een goede troll, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
No way dat ik je nu nog Bart gaat noemen, Fart is te grappig
Wel wat erg doorzichtig...quote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja het was wel een goede troll, al zeg ik het zelf.
Vooral voor al die personen die erin trapten.quote:
Met name gezien jouw reacties in dat 'Fart huppeldepup' topic in KLB was het al vrij snel duidelijk dat het fake was. En KLB i.p.v. MED?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Vooral voor al die personen die erin trapten.
Snakey zei iets achter de schermen en ik zei vervolgens voor de grap dat ie niet met zijn knopjes om kon gaan. Wetende dat ie dat natuurlijk even moest demonstreren. Dus hij gooide mijn rechten weg. Dus ik dacht, daar ga ik misbruik van makenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ga je dan nu ook nog uitleggen wat er nu eigenlijk gebeurd is
wel een goeiequote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Snakey zei iets achter de schermen en ik zei vervolgens voor de grap dat ie niet met zijn knopjes om kon gaan. Wetende dat ie dat natuurlijk even moest demonstreren. Dus hij gooide mijn rechten weg. Dus ik dacht, daar ga ik misbruik van maken. In ABO iets gepost als "Kutcrew, ik ben er klaar mee
" ofzo.
Maar toen maakte Snakey me net weer blauw. Dus ik snel per DM tegen hem "godver, ben net aan het rellen, maak me weer zwart!" Dus toen had ie me zwart gemaakt
. En Fart genoemd
. Ideaal, kon ik helemaal los gaan
.
Echt, ik kwam niet meer bij van het lachen door de reacties van sommigen. DM's, whatsapps, topics, iedereen kwam vragen wat er aan de hand was
.
zeker weten! Alleen ben ik wel Bob, of ik moet G nog even lief aankijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feli!!
Gaan we zaterdag op drinken (wordt treinreis dus)...
Of mw. MM meegaat is nog niet zeker...quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
zeker weten! Alleen ben ik wel Bob, of ik moet G nog even lief aankijken
Gaat mevrouw MM mee?
quote:
Ja op een gegeven moment was het ook wel mooi geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
wel een goeiegeloofde het wel even maar op een gegeven moment vond ik het toch wat ongeloofwaardig worden
dan ben ik vooralsnog de enige vrouw die gaatquote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of mw. MM meegaat is nog niet zeker...
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Snakey zei iets achter de schermen en ik zei vervolgens voor de grap dat ie niet met zijn knopjes om kon gaan. Wetende dat ie dat natuurlijk even moest demonstreren. Dus hij gooide mijn rechten weg. Dus ik dacht, daar ga ik misbruik van maken. In ABO iets gepost als "Kutcrew, ik ben er klaar mee
" ofzo.
Maar toen maakte Snakey me net weer blauw. Dus ik snel per DM tegen hem "godver, ben net aan het rellen, maak me weer zwart!" Dus toen had ie me zwart gemaakt
. En Fart genoemd
. Ideaal, kon ik helemaal los gaan
.
Echt, ik kwam niet meer bij van het lachen door de reacties van sommigen. DM's, whatsapps, topics, iedereen kwam vragen wat er aan de hand was
.
Ik zal vanavond nog even vragen of ze al een besluit genomen heeft...quote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan ben ik vooralsnog de enige vrouw die gaat
wel journalistiek, niet politiek. Bloggen over gezondheid, en ook nog betaaldquote:Op woensdag 10 april 2013 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment was het ook wel mooi geweest.
Maar wat voor freelance opdracht heb je gekregen? Iets journalistieks in de politiek?
hell yeah!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Kom, gaan we samen een saffie doen om het te vieren.
Oke, doe je goedquote:Op woensdag 10 april 2013 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
wel journalistiek, niet politiek. Bloggen over gezondheid, en ook nog betaald
LB is aan het bevallenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:40 schreef Soempie het volgende:
voor MaJo!
Heb ik verder nog belangrijke dingen gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
LB is aan het bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Sorryquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me ook af waarom juist ik die vraag heb gesteld...
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik ben hier hoorWas in het ziekenhuis voor extra controle; alles was perfect! Dus gewoon nog ff wachten
![]()
Ah, die met die oerhollandse naamquote:Op woensdag 10 april 2013 15:00 schreef wyccie het volgende:
Nee, LB. Je gaat nú bevallen. Ik heb lang genoeg gewacht.![]()
Gefeliciteerd, MaJo. En ik lees net op Nu.nl dat je vriendin de eerste fotograaf des Vaderlands is geworden.
Ik heb geen idee waar die afkorting voor staat.quote:
Whut?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die afkorting voor staat.
Doktoren gebruiken heel veel afkortingen. Zo heb je MI voor mitralisklepinsufficiëntie, maar ook voor myocardinfarct. En OAC voor orale anticonceptiva, maar ook voor orale anticoagulantia.
Het hoeft niet direct een probleem te zijn. Louwman (grote jongen in de autowereld) neemt het in elk geval voorlopig over. Daarnaast kan je ook altijd nog imitatie- of slooponderdelen kopen, of geïmporteerd spul. Het kan mogelijk wel wat langer durenquote:Op woensdag 10 april 2013 02:37 schreef wyccie het volgende:
Vertel dat even aan LB...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Eerste dagje ging lekker. Wel puffen maar dat hoort er nog even bij.
quote:
Gefeliciteerd! Ik moest van de week nog een klus afzeggen in verband met mijn nieuwe werk. Wel jammer, ik had best een week betaald op Ibiza willen zittenquote:
Nee, Kim Yong Un riep wat over de 10e.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:58 schreef B.ertha het volgende:
Heeft LB vorige week niet gezinspeeld op inleiden op de 10e? Of heb ik dat gedroomd?
Ik haak in en dein mee...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat ben jij er op eens mee bezig
Als hij een zoon krijgt, heet hij dan niet Kim Yong Uk?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, Kim Yong Un riep wat over de 10e.
Deze anders ook geniaalquote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind de parodie van de Snickers reclame met Kim echt geweldig
Ik brei er nu eind aan, voordat ik ook nog taarten ga bakken...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je nu ook al aan het haken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik brei er nu eind aan, voordat ik ook nog taarten ga bakken...
Eensquote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het juist leuk dat we allemaal zo meeleven met LBaby... We weten natuurlijk ook allemaal hoeveel er aan vooraf is gegaan
School?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Eindelijk een keer goed nieuws gehad op school. Ze gaan me alsnog de mogelijkheid geven m'n eerstejaars vakken in het laatste blok van het tweede jaar te behalen.
same herequote:
LBabyquote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het juist leuk dat we allemaal zo meeleven met LBaby... We weten natuurlijk ook allemaal hoeveel er aan vooraf is gegaan
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Eindelijk een keer goed nieuws gehad op school. Ze gaan me alsnog de mogelijkheid geven m'n eerstejaars vakken in het laatste blok van het tweede jaar te behalen.
ja, die subcategorie komt niet vaak voorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Ah, een nieuw subforum in de akqsc: SPT
fitness met een happy endingquote:Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
90 euro per maand voor de sportschool?!Krijg je er een personal coach en massage na afloop bij ofzo?
Dat is goedkoper...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
90 euro per maand voor de sportschool?!Krijg je er een personal coach en massage na afloop bij ofzo?
SpecialSports in Amstelveen. Wel heel veel begeleiding, onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten (zwembad, groepssport, sauna en meer).quote:Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
En dan toch genaaid worden, het kan alleen in Amstelveen...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
SpecialSports in Amstelveen. Wel heel veel begeleiding, onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten (zwembad, groepssport, sauna en meer).
Nee, geen happy end
Net anderhalf uur gesport (rennen, fietsen, rennen). Niet helemaal gepland, maar het was wel lekker zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Ah, een nieuw subforum in de akqsc: SPT
En dan zeg ik er weer wat van en dan krijg ik MaJo weer op mijn nek. Doe maar niet iddquote:Op woensdag 10 april 2013 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik brei er nu eind aan, voordat ik ook nog taarten ga bakken...
Sinds ik ben geswitcht van waterpolo naar gewoon zwemmen, is dat ook een stuk minder interessant om te vertellenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, die subcategorie komt niet vaak voor
Waterpolo is net zo oninteressant.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef Mark het volgende:
Sinds ik ben geswitcht van waterpolo naar gewoon zwemmen, is dat ook een stuk minder interessant om te vertellen
Da's ruiger dan handbal geloof ik. Ik weet in elk geval wel dat waterpoloërs die gaan handballen echt verwoestend hard kunnen schietenquote:
Ik weet dat waterpolo er best hard aan toegaat, mijn oude leidinggevende had dat gedaan en had altijd verhalen over nippletwists enzoquote:
Geloof ik best, en toch ga ik jullie er zo nu en dan mee vervelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef Mark het volgende:
Maar saaier dan hardlopen bestaat volgens mij niet
Cool!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef Soempie het volgende:
Ik mag direct beginnen in de eerste klasse bij een nieuw volleybalteam.![]()
M'n conditie is prut, maar de trainer zei dat dat niet erg was. M'n techniek was prima in orde, dus hij vond dat ik daar hoor. Ik ben echt verbaasd, maar vind het wel erg tof. Leuk team ook.
Zolang diegene de bal vastheeft is dat ook gewoon toegestaanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof ik best, en toch ga ik jullie er zo nu en dan mee vervelen.![]()
Ik heb wel eens gehoord dat sommige waterpoloërs anderen gewoon onder water duwen en houden.
Whehe.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef Mark het volgende:
Nou, men heeft daar vaak nog wel hele wilde (onterechte) ideetjes over
quote:
En in een notendop zijn de vooroordelen bevestigdquote:
Oh, dus het is wél een saaie sport.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Mark het volgende:
En in een notendop zijn de vooroordelen bevestigd
tofquote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef Soempie het volgende:
Ik mag direct beginnen in de eerste klasse bij een nieuw volleybalteam.![]()
M'n conditie is prut, maar de trainer zei dat dat niet erg was. M'n techniek was prima in orde, dus hij vond dat ik daar hoor. Ik ben echt verbaasd, maar vind het wel erg tof. Leuk team ook.
Dat doe ik morgen voor 8u wel op mijn werk...quote:
Wow helemaal gemistquote:Op woensdag 10 april 2013 15:00 schreef wyccie het volgende:
Nee, LB. Je gaat nú bevallen. Ik heb lang genoeg gewacht.![]()
Gefeliciteerd, MaJo. En ik lees net op Nu.nl dat je vriendin de eerste fotograaf des Vaderlands is geworden.
Kan geen kwaad, zeker niet als je pas zwanger bent. Zag vorige week Marleen Veldhuis nog hoogzwanger haar baantjes trekkenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef MaJo het volgende:
En Soemp is sporten wel handig als je zwanger bent?Geen idee hoe dat allemaal zit.
Als er morgen niks gaat gebeuren dan zeker de 12e. Alhoewel ik ook wel eens een heel erg moeizame inleiding heb gezien, maar dat was ook wel een geval apart.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat LBaby op de 12e geboren wordt
Jij was van plan om met 4 weken zwangerschap op je luie reet te gaan zitten?quote:En Soemp is sporten wel handig als je zwanger bent?Geen idee hoe dat allemaal zit.
En er was een atlete die met 39 weken nog een marathon liep. Dat zou ik dan weer nooit doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef Mark het volgende:
Zag vorige week Marleen Veldhuis nog hoogzwanger haar baantjes trekken
op je luie reet zitten is wel wat anders dan niet sporten hèquote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als er morgen niks gaat gebeuren dan zeker de 12e. Alhoewel ik ook wel eens een heel erg moeizame inleiding heb gezien, maar dat was ook wel een geval apart.
[..]
Jij was van plan om met 4 weken zwangerschap op je luie reet te gaan zitten?
[..]
En er was een atlete die met 39 weken nog een marathon liep. Dat zou ik dan weer nooit doen.
Er zijn wel twee belangrijke dingen die je moet laten.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef MaJo het volgende:
Zou zelf ook wel alles blijven doen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
ik bedoel qua activiteitenquote:Op donderdag 11 april 2013 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn wel twee belangrijke dingen die je moet laten.
Mijn UI ja. Die ben ik eigenlijk wel een beetje zat, maar ik weet geen andere te verzinnen.quote:
Zonder de streep?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:12 schreef ß het volgende:
Mijn UI ja. Die ben ik eigenlijk wel een beetje zat, maar ik weet geen andere te verzinnen.
We hebben op jou gewacht.quote:
Je verwart me met IARLquote:Op donderdag 11 april 2013 01:18 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat Mark zo laat nog hier doet. Je hebt toch een boel kinderen en werk? Had jij er niet om tien uur al in moeten liggen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:16 schreef wyccie het volgende:
Aan mijn voeding zou ik niks veranderen, rauwmelkse kaas eet ik toch al niet.
Geoorloofd voor twee eten is wel fijn, al is dat ook slechts een mythe. Je hebt slechts een boterham per dag meer nodig, heb ik ooit ergens gelezen.
We hebben op jou gewacht.
Ik was de Nederlandse aan het lezen en daar wordt SS getoond wanneer een woord in hoofdletters geschreven wordt.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:28 schreef ß het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Capital_%C3%9F
Toch wel blijkbaar, voor als het hele woord in hoofdletters geschreven moet worden.
Hoe laat moet je er dan uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:28 schreef Mark het volgende:
Je verwart me met IARLIk ga nooit zo vroeg naar bed, heb eindelijk het rijk alleen dan moet je ervan genieten
Mijn ervaring is dat je uiteindelijk toch vaak weer op dezelfde uitkomt. Ik heb nu alweer enige tijd Dommel, terwijl ik tussendoor ook Sonic en Donkey Kong heb gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 01:12 schreef ß het volgende:
[..]
Mijn UI ja. Die ben ik eigenlijk wel een beetje zat, maar ik weet geen andere te verzinnen.
Jemig, dan heb jij ook weinig slaap nodig. Ik zou helemaal gesloopt zijn, met die kinderen erbij.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:36 schreef Mark het volgende:
Meestal rond 6:30. Vroeger was dat 4:30, dus ik slaap tegenwoordig uit
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:49 schreef Mark het volgende:
Goed, oudste even op het potje zetten en slapen
Tijd voor een korte pauze?quote:Op donderdag 11 april 2013 03:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugghhhhh ik ben aan het werken aan foto's voor mijn afstudeer show en ik het lukt gewoon niet![]()
beter dan mijn badkuip fotos wordt het gewoon niet...![]()
UGH
Even doorbijten dan maar.quote:
Waar blijf je op stuk lopen?quote:
hmmm, wat is plan B?quote:
Ben je foto's aan het bewerken?quote:
ja dat was ik... maar nu geef ik op en ga ik maar naar bed. Het ziet er allemaal bagger uitquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat was ik... maar nu geef ik op en ga ik maar naar bed. Het ziet er allemaal bagger uitHopelijk helpt wat nachtrust (en het is hier 22:00 dus ik doe basically een Redje
Oh...quote:Op donderdag 11 april 2013 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ze hadden eigenlijk vandaag al naar de drukker gemoeten
quote:Op donderdag 11 april 2013 05:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar goed. Niet dus. Bed tijd. Morgen komt het allemaal goed.
Voorlopig kan ik wel gewoon volleyballen. Dit seizoen kan ik sowieso afmaken, omdat dat maar tot juli loopt. Daarna wordt het lastiger, aangezien je ook vaak moet duiken en dat lijkt me dan weer niet heel verstandig wat later in de zwangerschap.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef MaJo het volgende:
En Soemp is sporten wel handig als je zwanger bent?Geen idee hoe dat allemaal zit.
Andere sportschool, en vanaf nu om de dag een sport-actief-iets ingepland. Morgenavond wandelen, en zondag dus sportschool, enz.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
Maar hoe ga jij je nou voorbereiden op de Strongmanrun?
quote:Op donderdag 11 april 2013 07:03 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk, na 4 minuten fietsen al tot kotsen aan toe een hoestaanval. I love de naweeën van griep icm astma.![]()
Rauw vlees is toch ook niet goed? En mijn collega heeft het nu al over wat ze allemaal niet kan eten als ze zwanger is, ik vind het een beetje onzinquote:Op donderdag 11 april 2013 01:16 schreef wyccie het volgende:
Aan mijn voeding zou ik niks veranderen, rauwmelkse kaas eet ik toch al niet.
Geoorloofd voor twee eten is wel fijn, al is dat ook slechts een mythe. Je hebt slechts een boterham per dag meer nodig, heb ik ooit ergens gelezen.
[..]
Zonder de streep?
[..]
We hebben op jou gewacht.
Ok, gezellig met allemaal mannenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, je blijft de enige vrouw as. zaterdag tijdens de meet...
En goedemorgen...
Mijn ervaringen zijn over het algemeen positiefquote:
Heb er ook niet zoveel problemen mee, doorgaans beter dan met alleen maar vrouwen denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn over het algemeen positief(met het zijn van de enige vrouw in mannelijk gezelschap
)
zeker met een bierproeverij...quote:
Checkquote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb er ook niet zoveel problemen mee, doorgaans beter dan met alleen maar vrouwen denk ik
Ik ga waarschijnlijk helemaal niks drinkenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker met een bierproeverij...
Verwachte reactie: die zoete vind ik wel lekker en de rest is vies/ hoef ik niet. ..
Ik ben van vroeger uit ook meer gewend aan mannenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CheckIk moest heel erg wennen toen ik aan het werk ging en het allemaal vrouwen waren en 1 man
Oh? Heb je iets te vertellen?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk helemaal niks drinken
Ja, ik ben de bobquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |