quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat rode naast die Sinterklaas op die deur?Er staat me echt niets meer van bij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hadden die ook van die mooie stemmen?![]()
Ik gok op een glasschildering door een kind...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Wat is dat rode naast die Sinterklaas op die deur?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een glasschildering door een kind...
SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Jij ziet soms wel heel vreemde dingen.SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's zijn in ieder geval van voor die film...
Jij hebt geen Groenlands webadres nodig...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef Etcetera het volgende:
The Piratebay is weer beschikbaar in Nederland. Ze zijn naar een Groenlands domein verhuisd, met nieuwe IP's die (nog) niet geblockt worden in Nederland
Heb je inmiddels al een 'vast' appartement ter plaatse?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe geen moeite. Kan alvast verklappen dat dat volgende week en de week er op ook zo is
Scheelt in elk geval zoekwerkquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Woon elke keer in hetzelfde bejaardenhuis
Zuster!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Woon elke keer in hetzelfde bejaardenhuis
zou ik geen bezwaar tegen hebben. ...quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze hadden een recordtijd is het niet?
Als de Kwikfit nou zo snel zou zijn...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]2 seconden en 5 honderdsten. Om de auto op te krikken, vier wielmoeren los te draaien, oude banden eraf, nieuwe banden erop, wielmoeren weer vastzetten, auto in de versnelling, laten vallen en wegrijden. Heel, heel erg snel
2 Seconden loon kan nooit veel zijn...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Greenpeas het volgende:
Krijgen die monteurs daar nou veel voor betaald?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Greenpeas het volgende:
Krijgen die monteurs daar nou veel voor betaald?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Seconden loon kan nooit veel zijn...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even wat nader uitgezocht: het hangt af van je rol in het team en bij welk team je zit, maar 40-50.000 pond per jaar is relatief eenvoudig te halen. Eventuele bonussen komen daar dan nog bij. Bij McLaren zou het gemiddelde loon over al het personeel rond de 60.000 per jaar liggen
Onder andere. En ze kijken ook naar Formule 3, Formule Renault en andere juniorklassen. Voor andere taken binnen het bedrijf kan het absoluut geen kwaad om een studie lucht- en ruimtevaarttechniek of iets dergelijks achter de rug te hebbenquote:
Vermoeiend en tijdrovend allemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: Microsoft klaagt Google aan over de wijze waarop Google gratis programma's aanbiedt in Android. Je weet wel, die truc die Microsoft heeft gebruikt om Internet Explorer en Office te pushen
Mensen doen de vreemdste dingen als niemand ze zietquote:
Kan best lekker zijn hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou ik geen bezwaar tegen hebben. ...
Hier alleen een hotel vol grannies...
En een GILF gaat mij wat te ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door lubje25 op 10-04-2013 03:39:30 ]Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hoi.quote:
quote:
Da's al snel.quote:
Ja, is mijn verjaardagscadeautje voor LBquote:
Lief.quote:Op woensdag 10 april 2013 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, is mijn verjaardagscadeautje voor LB![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 05:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lief.
Gaat het een lange ceremonie worden?
quote:
Flink oefenen dan.quote:
volgens mij hebben ze het onderhoud e.d. Wel bij een andere partij ondergebracht. Maar ik zou lekker naar een ander merk auto uitkijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ik las net dat Daihatsu stopt met de verkoop van hun auto's in Europa. Klopt het dat het dan onverstandig is om een Daihatsu te kopen in verband met onderhoud en vervangende onderdelen?
dat weet je nu al?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, dan kan ik niet, dan heb ik een begrafenis.
Dus jij heet nu Lucie?quote:
Wijn meebrengenquote:
Jullie namen staan verkeerd omquote:Op woensdag 10 april 2013 06:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn allen van harte welkom
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Precies. Lotte, fix dat.quote:
Mij eerst aan een hamburger in de vorm van een gehurkt mensquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
De rechtse doet me denken aan ingewanden.
Raar is dat hè!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Precies. Lotte, fix dat.
Hihi, ik noem je nooit zo hiero
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
En mijn artikel (gebaseerd op mijn thesis) is under review bij het journal dat we hebben uitgekozen. De eerste stap is gezet!
Kun je dan niet, als je het wilt doen, onherkenbaar op de foto's?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gevraagd voor een naaktshoot
Ik vind zijn foto's echt supergaaf en het is ook een hele eer. Ik zou zoiets normaal nooit doen en dat is voor mij misschien wel een reden om het juist te doen
Maar het is wel een collega en er komen ook collega's op zijn exposities
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
En ik krijg net bericht dat mijn artikel (gebaseerd op mijn thesis) 'under review' is bij het journal dat we hebben uitgekozen. De eerste stap is gezet!
quote:
met dat laatste er bij is het nogal wat, lijkt me....quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gevraagd voor een naaktshoot
Ik vind zijn foto's echt supergaaf en het is ook een hele eer. Ik zou zoiets normaal nooit doen en dat is voor mij misschien wel een reden om het juist te doen
Maar het is wel een collega en er komen ook collega's op zijn exposities
mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef B.ertha het volgende:
En ik krijg net bericht dat mijn artikel (gebaseerd op mijn thesis) 'under review' is bij het journal dat we hebben uitgekozen. De eerste stap is gezet!
Nee. De fotograaf zegt heel expliciet - en dat respecteer ik - dat hij zich tijdens de shoot niet wil hoeven houden aan beperkingen en naderhand geen censuur wil m.b.t. de selectie van foto's voor zijn site en exposities.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan niet, als je het wilt doen, onherkenbaar op de foto's?
Ik ga het ook niet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met dat laatste er bij is het nogal wat, lijkt me....
Die foto's zou je dan overal weer tegen kunnen komen
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. De fotograaf zegt heel expliciet - en dat respecteer ik - dat hij zich tijdens de shoot niet wil hoeven houden aan beperkingen en naderhand geen censuur wil m.b.t. de selectie van foto's voor zijn site en exposities.
En het type foto's is er niet naar om niet je gezicht te laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |