De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ja vond het niet zo aardig van jequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
^ wat is deze
Wel geile pics verder.
Maar S-F is een hommoFucking mooi topic toch
En ik vond 't wel baas dat hij dit topic nog wist te vindenEn die tettenfoto, ghehehehe
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik moet Danny toch eens aanspreken waarom ik niet onderaan in die waslijst met namen sta
mobile.fok.nl is mijn "ontwerp"![]()
![]()
Wtf? Nee.... ik kan me nog herinneren dat ik dat schreef.. ik schreef alles gewoon goed?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En maar zeggen "maar zoo dronkken bn ik to h niet ik typ iig nog w3el normaal"![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Oh en mijn penor is groter dan mijn behaarde balzak.Dit -- Parkiet is mijn papa
zoeken.fok.nl is voor iedereen toegankelijk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vond het niet zo aardig van jeFucking mooi topic toch
En ik vond 't wel baas dat hij dit topic nog wist te vindenEn die tettenfoto, ghehehehe
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf? Nee.... ik kan me nog herinneren dat ik dat schreef.. ik schreef alles gewoon goed?
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij zijn jouw niet-ingedaalde balletjes veel groter dan je penorquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en mijn penor is groter dan mijn behaarde balzak.![]()
![]()
Ben benieuwd of hij mij er bij zal zetten. Hij staat er denk ik niet zo om te springen, maar eerlijk is eerlijk natuurlijkquote:![]()
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij mij er bij zal zetten. Hij staat er denk ik niet zo om te springen, maar eerlijk is eerlijk natuurlijk![]()
Oh.quote:Hihi, soms is opeens een balletje weg uit mijn balzak, en even later komt ie weer terug.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw niet-ingedaalde balletjes veel groter dan je penor
En mijn penis is 2cm en 0,5cm breed.![]()
Boom tsjikke ladieladielaOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik klikte die spoiler aan, en toen stonden ineens al die spoilers in de OP open watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbelklik is alle spoilers op die pagina openen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik klikte die spoiler aan, en toen stonden ineens al die spoilers in de OP open wat![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]nawwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dubbelklik is alle spoilers op die pagina openen.![]()
Fuck the EBU.![]()
volgens mij zijn ze heul niet echt krijg ik trouwens de indrukquote:
Die ring die ik daar om had is ongeveer 350 euro waard en ligt hier nu 500 meter verderop ergens in het bos![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze heul niet echt krijg ik trouwens de indruk
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
Die ring die ik daar om had is ongeveer 350 euro waard en ligt hier nu 500 meter verderop ergens in het bos![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
MY PRECIOUSSSSSSSSquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat iemand anders er nu heel blij mee is?
[ afbeelding ]Fuck the EBU.![]()
quote:
Hoi schatquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik zit al in mijn neus te pulken.quote:
Hoi hoe is het?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Er is nog ruimte voor meer.quote:
Toen liepen we Pluis_Konijn te trollen. Soort van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is 't verhaal achter die dode konijntjes
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen liepen we Pluis_Konijn te trollen. Soort van.
Whehe dan ben ik je daar vast ook wel eens tegen gekomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik durf de PUB SC rond 2009 ook niet terug te lezen
Fuck the EBU.![]()
Ik word er altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen was het meer omdat tiener en emoticons, nu is het gewoon omdat ik vaak stoned ben en dan altijd![]()
![]()
![]()
ben
van
ligt er ook aan in welke situatie, als ik uit ben en bij een feestje ben of in leuk gezelschap met leuke muziek word ik ook helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
en kan ik niet genoeg hebben
echt? met Ren en MASD enzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe dan ben ik je daar vast ook wel eens tegen gekomen
haha preciesquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen was het meer omdat tiener en emoticons, nu is het gewoon omdat ik vaak stoned ben en dan altijd![]()
![]()
![]()
ben
![]()
![]()
Ja en vaak als ik stoned ben dan wil ik mijn getypte zinnen extra expressie geven door gewoon overal een bijpassende emoticon achter te zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik word er altijdvan
ligt er ook aan in welke situatie, als ik uit ben en bij een feestje ben of in leuk gezelschap met leuke muziek word ik ook helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
en kan ik niet genoeg hebben
Oui, en Krentenbol.quote:
Fuck the EBU.![]()
Mijn hemel, gouden tijdenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en vaak als ik stoned ben dan wil ik mijn getypte zinnen extra expressie geven door gewoon overal een bijpassende emoticon achter te zetten
[..]
Oui, en Krentenbol.
whehehe, hoewel ik destijds ook al meer in ONZ (en KLB) zat dan in PUB hoor, maar PUB stond ook wel hoog op het lijstjequote:
Fuck the EBU.![]()
Okee om 4 uur ga ik uiterlijk met huiswerk beginnen? nee okee nouja 5 dan, nou nu maar eten, daarna echt beginnen, okee om 7 uur ga ik dus echt met huiswerk beginnen, nouuuu 8 uur danOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Nouja PUB SC was 't enige waar ik uithing, toen mono met Radio 49, of onz radio whateva, daarzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe, hoewel ik destijds ook al meer in ONZ (en KLB) zat dan in PUB hoor, maar PUB stond ook wel hoog op het lijstjeOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Herkenbaar, maar dan met alle bezighedenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:49 schreef Onorgineel het volgende:
Okee om 4 uur ga ik uiterlijk met huiswerk beginnen? nee okee nouja 5 dan, nou nu maar eten, daarna echt beginnen, okee om 7 uur ga ik dus echt met huiswerk beginnen, nouuuu 8 uur dan
Fuck the EBU.![]()
Radio ONZ ja, toen heb ik ook wel naar Mono geluisterd, maar tunede toen eigenlijk in voor Paulquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nouja PUB SC was 't enige waar ik uithing, toen mono met Radio 49, of onz radio whateva, daarzo![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
paulinthelight/dark, en DJ Koelkast was opperheldquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Radio ONZ ja, toen heb ik ook wel naar Mono geluisterd, maar tunede toen eigenlijk in voor Paul![]()
![]()
Maar da's nog niet zo heel lang geleden toch? Eind 2010, 2011 ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
paulinthelight/dark, en DJ Koelkast was opperheldFuck the EBU.![]()
Oh dat kan wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar da's nog niet zo heel lang geleden toch? Eind 2010, 2011 ofzo?
Heb volgens mij nog naar dat programma gebeld met een stemvervormer, a la mamasmurf op m'n microfoon![]()
wutquote:
Ik ben 12.Dit -- Parkiet is mijn papa
+3Dit -- Parkiet is mijn papa
+6Dit -- Parkiet is mijn papa
Godver ben net aangereden terwijl ik voorrang had. Voorwiel en spatbord zijn in ieder geval compleet naar de klote (morgen even beter kijken). Mankeer zelf niks gelukkig maar ben wel erg geschrokken, shit. Morgen maar even kosttenplaatje laten maken bij de fietsenmaker, de bitch mag (en gaat) mooi de repatie kostten vergoedenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:
Mooi dat je zelf niks mankeertquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Godver ben net aangereden terwijl ik voorrang had. Voorwiel en spatbord zijn in ieder geval compleet naar de klote (morgen even beter kijken). Mankeer zelf niks gelukkig maar ben wel erg geschrokken, shit. Morgen maar even kosttenplaatje laten maken bij de fietsenmaker, de bitch mag (en gaat) mooi de repatie kostten vergoeden
Maar het was in ieder geval niet iemand die er snel vandoor ging begrijp ik?
hallon[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hallon luchtwagon.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hallon ballonquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik denk dat ik kettlebells neem, Jesse zegt dat het goed is:
http://sport.tweedehands.(...)e-van-der-velde.html![]()
Hallon magnetron.quote:
Mag jij al wel blowen, 17-jarig klein bruin meisje?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zo irritant als je denkt voor drie dagen te koken en je vreet alles in een avond op.
https://www.facebook.com/(...)84869&type=2&theater
Haha, kijk dit filmpje eens.
Het begint een beetje sloom, maar daarna is het echt geniaal.
quote:neequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hallon magnetron.
Mag jij al wel blowen, 17-jarig klein bruin meisje?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hoiquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Oh jij bent dat meisje die ook wel eens op TC zit.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh jij bent dat meisje die ook wel eens op TC zit.
quote:![]()
![]()
Wie noem jij een hoer?quote:
Weuw.quote:
Offensive..Dit -- Parkiet is mijn papa
Aapjens.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Jullie zijn echt inactief de laatste tijd..Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik begin juist weer wat actiever te wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie zijn echt inactief de laatste tijd..
Ik wil leren skateboarden[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
thnx for the tipsquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik kan je leren grindenquote:
ifyouknowwhatimean.gifDit -- Parkiet is mijn papa
Iedereen behalve jij, dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik begin juist weer wat actiever te worden
zal je eens laten zien hoe actief ik kan zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie zijn echt inactief de laatste tijd..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zal je eens laten zien hoe actief ik kan zijn
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zal je eens laten zien hoe actief ik kan zijn![]()
Doe maar eens
Ze stapte meteen uit, ze was zelf ook enorm geschrokken. Heb haar adres en andersom. Ik zit wel onder de blauwe plekken ben ik achter gekomen maar dat gaat wel weer over hehequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf niks mankeert
Maar het was in ieder geval niet iemand die er snel vandoor ging begrijp ik?Your beauty never ever scared me.![]()
Mensen, ik ga slaapjes doen.
Weltrusten
https://www.facebook.com/gothiccynthiaaavsphotoshop OmgDit kan echt niet
Your beauty never ever scared me.![]()
Is dat niet die chick die denkt dat ze model is enzoot?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/gothiccynthiaaavsphotoshop OmgDit kan echt niet
ijs_beer fan!![]()
Jep, lekkertje is hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is dat niet die chick die denkt dat ze model is enzoot?
Snap niet dat ze door gaat met fotos posten enzquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op de foto zelf 5 maar in reactie's op de foto ong. 555![]()
![]()
Ik heb hier echt hele discussies over gehad met huisgenoten. Ik zei dus ook tegen hun dat het beter zou zijn als ze die foto's niet meer online zou zetten telkens. Mijn huisgenoten vonden vervolgens dat iedereen het recht heeft om foto's online te zetten en dat wij allemaal niet kunnen beslissen dat ze dat niet moet doen bla bla. Pffquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap niet dat ze door gaat met fotos posten enzZe wouden maar niet begrijpen dat het voor dat meisje beter is dat ze dat niet meer doet
Ja tuurlijk iedereen mag doen met die foto's wat ze willen maarja ze moet het zelf weten natuurlijk, volgensmij spoort ze ook niet helemaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier echt hele discussies over gehad met huisgenoten. Ik zei dus ook tegen hun dat het beter zou zijn als ze die foto's niet meer online zou zetten telkens. Mijn huisgenoten vonden vervolgens dat iedereen het recht heeft om foto's online te zetten en dat wij allemaal niet kunnen beslissen dat ze dat niet moet doen bla bla. PffZe wouden maar niet begrijpen dat het voor dat meisje beter is dat ze dat niet meer doet
![]()
Ja tuurlijk mag dat maar als je door heel internet uitgelachen wordt dan gaat er toch wel een lampje branden in je hoofd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk iedereen mag doen met die foto's wat ze willen maarja ze moet het zelf weten natuurlijk, volgensmij spoort ze ook niet helemaalYour beauty never ever scared me.![]()
Tja, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat maar als je door heel internet uitgelachen wordt dan gaat er toch wel een lampje branden in je hoofd?![]()
Als je haar eigen fb pagina ziet, dan denk je van niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat maar als je door heel internet uitgelachen wordt dan gaat er toch wel een lampje branden in je hoofd?
Ik denk ook dat t kind niet helemaal spoort, maar wie ben ik om daarover te oordelen.ijs_beer fan!![]()
True maar dit gaat wel erg ver als het om aandacht is..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, negatieve aandacht is ook aandacht.Niet sporen klinkt niet zo vriendelijk hihiquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je haar eigen fb pagina ziet, dan denk je van niet.
Ik denk ook dat t kind niet helemaal spoort, maar wie ben ik om daarover te oordelen.maar denk idd dat ze geestelijk niet helemaal 100% is
sinds het algemeen credo "haters zijn 100% fan" schijnt dat lampje wat minder vaak te branden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat maar als je door heel internet uitgelachen wordt dan gaat er toch wel een lampje branden in je hoofd?Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Maar als je uitgekotst wordt door zoveel mensen dan kan je dat toch niet meer denkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
sinds het algemeen credo "haters zijn 100% fan" schijnt dat lampje wat minder vaak te branden.Your beauty never ever scared me.![]()
Heb het zowaar gepresteerd om vandaag 100 pagina's te lezen (weliswaar zo snel mogelijk en onbelangrijke dingen filterend, en met een pilletje ritalin op) Dit + werken net doet mijn humeur ten goede. Studeren en werken is het recept voor je goed voelen. Nu moet ik dit nog vol zien te houden de komende 8 dagen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is zeker waar, ik snap er ook niks van en blijf me ontzettend om haar verbazenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als je uitgekotst wordt door zoveel mensen dan kan je dat toch niet meer denken
Aan de ene kant vind ik 't ook aardig triest, al die opmerkingen die maar gemaakt worden, aan de andere kant roep je 't toch een beetje over jezelf af
tevens wiet en katten op je tumblr
Ik ben heel enthousiast vorige week begonnen aan Tumblr en nu doe ik er weinig meequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik snap er ook niks van en blijf me ontzettend om haar verbazen
Aan de ene kant vind ik 't ook aardig triest, al die opmerkingen die maar gemaakt worden, aan de andere kant roep je 't toch een beetje over jezelf af
tevens wiet en katten op je tumblrGa nu maar even wat plaatjes zoeken
Ik heb geen tumblr, wil nog wel her en der lurken als ik een linkje tegenkomquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben heel enthousiast vorige week begonnen aan Tumblr en nu doe ik er weinig meeGa nu maar even wat plaatjes zoeken
Goedzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
Heb het zowaar gepresteerd om vandaag 100 pagina's te lezen (weliswaar zo snel mogelijk en onbelangrijke dingen filterend, en met een pilletje ritalin op) Dit + werken net doet mijn humeur ten goede. Studeren en werken is het recept voor je goed voelen. Nu moet ik dit nog vol zien te houden de komende 8 dagenOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Woah, ik besef me net dat er waarschijnlijk geen dag in mijn leven is geweest waarop ik geen scheet heb gelaten.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
meestal laat je er ongeveer 10 per dag ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Ugjerke het volgende:
Woah, ik besef me net dat er waarschijnlijk geen dag in mijn leven is geweest waarop ik geen scheet heb gelaten.![]()
Minimaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
meestal laat je er ongeveer 10 per dag ofzoOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En met deze kennis ga ik m'n bed in hoiquote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
meestal laat je er ongeveer 10 per dag ofzo
Scheten laten in bed.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En met deze kennis ga ik m'n bed in hoi
Ik smikkel lekker van de Kinder Chocolade momenteel
Oh en ik ga weer effe een aflevering van Baantjer kijken.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Jointje draaien
Daarna slapen hihi
[ Bericht 88% gewijzigd door Ama op 10-04-2013 01:14:34 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ja hoiquote:
Ik was even issues aan het solven vanavond
Nu ben ik tantoe stoned en moe dus zit hier nog beetje te lurken terwijl ik van een sigaretje lurk, en ga nu dus zo'n beetje slapenhihi
Slaap lekker![]()
Fuck the EBU.![]()
Borsten zijn net cadeau's. Een groot cadeau is een stuk interessanter dan een klein cadeau maar een groot cadeau kan flink tegenvallen terwijl het kleine cadeau ontzettend leuk / mooi kan zijn.
En dan heb je ook nog cadeau's die uit veel verpakking bestaan en er niets meer van het cadeau overblijft.![]()
Godverdomme ik zit dus ff dit topic door te lezen, en wat een random shit wordt er gezegd
Wij zijn hilarisch
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:21 schreef Dimens het volgende:
Borsten zijn net cadeau's. Een groot cadeau is een stuk interessanter dan een klein cadeau maar een groot cadeau kan flink tegenvallen terwijl het kleine cadeau ontzettend leuk / mooi kan zijn.
En dan heb je ook nog cadeau's die uit veel verpakking bestaan en er niets meer van het cadeau overblijft.
Truste
Fuck the EBU.![]()
Tietenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:21 schreef Dimens het volgende:
En dan heb je ook nog cadeau's die uit veel verpakking bestaan en er niets meer van het cadeau overblijft.prachtige dingen
Normaal?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij grote cadeau's of kleine cadeau's?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ben er zeer tevreden overquote:Op woensdag 10 april 2013 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Middelmatig maar dan niet matig als in eigenlijk niet voldoende maar matig als in de maat?
Mooi gezegd, kan ook vervangen worden voor billen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:21 schreef Dimens het volgende:
En dan heb je ook nog cadeau's die uit veel verpakking bestaan en er niets meer van het cadeau overblijft.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Goeienmorgen en zulks.
Waarom dan?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Nightmare dreams no mortal mind could hold
A man would tear his brother's flesh, a chance to die
To turn to mold.![]()
Het moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:35 schreef OllieWilliams het volgende:
vroeg
laatste keer dat ik dit tijdstip mee maakte, was ik nog wakker.. nu gewoon al opgestaan
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme ik zit dus ff dit topic door te lezen, en wat een random shit wordt er gezegd
Wij zijn hilarisch
GoooodmorningOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
uitkering?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:35 schreef OllieWilliams het volgende:
vroeg
laatste keer dat ik dit tijdstip mee maakte, was ik nog wakker.. nu gewoon al opgestaan![]()
Zo vroeg is half negen nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:35 schreef OllieWilliams het volgende:
vroeg
laatste keer dat ik dit tijdstip mee maakte, was ik nog wakker.. nu gewoon al opgestaan![]()
![]()
Hahaha,, lekker toch zo'n vroege dag. Waarschijnlijk vroeg klaar,, dan heb je nog es wat aan je dagquote:
Vroeg klaar niet, helaas.. Heb tentamens dus zit hele dagen te studeren. Wil vanavond CL kijken dus dacht voor de verandering eens om 8:30 beginnen ipv 12:00quote:Op woensdag 10 april 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha,, lekker toch zo'n vroege dag. Waarschijnlijk vroeg klaar,, dan heb je nog es wat aan je dag![]()
![]()
Nou,, hoppa dan.. Jonko draaien en studeren gijquote:
Haha nee, drie weekjes geen wiet kan geen kwaad. Ook goed voor de portemonneequote:Op woensdag 10 april 2013 11:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou,, hoppa dan.. Jonko draaien en studeren gij![]()
![]()
Dat zeker.. Knalt die lekker hard in straksquote:Op woensdag 10 april 2013 11:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha nee, drie weekjes geen wiet kan geen kwaad. Ook goed voor de portemonnee
Goeiemorgen. Chick van gisteren komt zo schade formulier invullen. Achteraf valt schade aan fiets wel meevoorwiel verbogen en beide spatborden kapot
OHH.. wat heb ik gemistquote:Op woensdag 10 april 2013 11:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemorgen. Chick van gisteren komt zo schade formulier invullen. Achteraf valt schade aan fiets wel meevoorwiel verbogen en beide spatborden kapot
quote:
Schade aan jezelf?quote:Achteraf valt schade aan fiets wel meevoorwiel verbogen en beide spatborden kapot
Gelukkig.quote:
Nou je fiets nog ff helemaal na de klote stampen voor een nieuwe ^^
Nee haha zo ben ik niet. Ik ga de achterlamp wel laten vergoeden hehe die was al kapot maar die viel dus van mijn fiets en die vrouw heeft hem zelf in mijn mandje gelegdquote:Op woensdag 10 april 2013 11:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nou je fiets nog ff helemaal na de klote stampen voor een nieuwe ^^Kan dus makkelijk zeggen dat die tijdens de val kapot gegaan is
Verbazend.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha zo ben ik niet. Ik ga de achterlamp wel laten vergoeden hehe die was al kapot maar die viel dus van mijn fiets en die vrouw heeft hem zelf in mijn mandje gelegdKan dus makkelijk zeggen dat die tijdens de val kapot gegaan is
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Tis niet fysiek zwaar, alleen mentaal.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat dacht ik ook.quote:
Deze gaat ook maar door en door en door.
Dit soort shit levert trouwens ook altijd wel leuke discussies op met stoners. Sowieso de "What if" vragen. Hoe uitgekauwen ze soms ook zijn.
(Doe mij maar Intervene trouwens)Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doe mij maar Telekinesis,, lekker lui zijn
Doe mij maar copy cat, heerlijk als je huiswerk moet maken voor meerdere vakken of het huis moet schoonmaken, gewoon een kloon in elke kamer. En als je geen zin hebt in seks ofzo stuur je je kloon naar de slaapkamer en allesquote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
Doe mij maar Telekinesis,, lekker lui zijn.
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mij maar copy cat, heerlijk als je huiswerk moet maken voor meerdere vakken of het huis moet schoonmaken, gewoon een kloon in elke kamer. En als je geen zin hebt in seks ofzo stuur je je kloon naar de slaapkamer en alles.
was da nou??
Huiswerk kan ik wel inkomen, schoonmaken ook wel.. maar seks 0.o.. dat doe je toch wel zelfquote:Op woensdag 10 april 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was wa nou?
edit: Oh. Ja kan toch.
Het was ook maar een algemene opmerking over wat de mogelijkheden zijn met klonen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Huiswerk kan ik wel inkomen, schoonmaken ook wel.. maar seks 0.o.. dat doe je toch wel zelf.
![]()
Hmmm, je masturberen met je eigen kloon.
zou het als vreemdgaan tellen dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:33 schreef Ugjerke het volgende:
Hmmm, je masturberen met je eigen kloon.
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
En als je geen zin hebt in seks ofzo stuur je je kloon naar de slaapkamer en alles.
Gewoon kwartetje met nog 2 keer jezelf erbij.
Mij lijkt ectoplasmic wel chill, maar mij kennende zou ik de eerste dag al dood gaan in een muur.![]()
![]()
He daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon kwartetje met nog 2 keer jezelf erbij.
Mij lijkt ectoplasmic wel chill, maar mij kennende zou ik de eerste dag al dood gaan in een muur.. Maar dan had je wel heel veel werk te doen
.
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
ascendancy
Zorgen dat vas zich kloont, dat 1 gaat schoonmaken, 1 koken, en 1 neuken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
ascendancy
Zorgen dat vas zich kloont, dat 1 gaat schoonmaken, 1 koken, en 1 neuken.
Murderaquote:Op woensdag 10 april 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsjeblieft Vasje, verlaag je niet tot dat niveau..
![]()
Zonder trein had je moeten lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch zo, elk weekend in die klote trein voor die gast daarzo
Treinen![]()
![]()
met de brommer had ook gekundquote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder trein had je moeten lopen.
Treinen.
![]()
inddquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is dat stelletje trouwens, ze zijn zo weinig meer online![]()
![]()
OLLIE WAT?!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
oh lol, heb hem nu pas door.
IT'S RAINING SIDEWAYS![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik hoor steeds verschillende verhalen daarover. Bij de een werkt het fantastisch en bij de ander werkt het alleen maar tegenovergesteldquote:Werkt het echt zo goed?
![]()
Bij mij in ieder geval wel. Kan me veel beter concentreren en ik blijf niet in teksten haken. Heb tot nu toe voor alle tentamens ritalin gebruikt tijdens het leren en ik zweer erbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik hoor steeds verschillende verhalen daarover. Bij de een werkt het fantastisch en bij de ander werkt het alleen maar tegenovergesteldWerkt het echt zo goed?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ah, okquote:Op woensdag 10 april 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel. Kan me veel beter concentreren en ik blijf niet in teksten haken. Heb tot nu toe voor alle tentamens ritalin gebruikt tijdens het leren en ik zweer erbij.Ik ga het zelf niet gebruiken denk ik, hoef toch bijna geen tekst te lezen.. voornamelijk berekeningen.
![]()
Heb een potje naast me staan, is een ontspanner die bij slaapproblemen wordt aangeraden.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Melatonine![]()
Weet je wel waar je het over hebt
en een hormoon dat normaal gesproken door je lichaam aangemaakt wordt als je gaat slapen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb een potje naast me staan, is een ontspanner die bij slaapproblemen wordt aangeraden.
en een hormoon dat normaal gesproken door je lichaam aangemaakt wordt als je gaat slapen.Ik ken Melatonine wel, ik heb t zelf namelijk ook, die Bio.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb een potje naast me staan, is een ontspanner die bij slaapproblemen wordt aangeraden.
en een hormoon dat normaal gesproken door je lichaam aangemaakt wordt als je gaat slapen.
Maar die combi met Ritalin lijkt me wat onwaarschijnlijk
qua werking en chillheid. Melatonine is immers een lichaamseigen stof.Ook in moeilijke tijden.![]()
Probeer het zou ik zeggen...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik ken Melatonine wel, ik heb t zelf namelijk ook, die Bio.
qua werking en chillheid. Melatonine is immers een lichaamseigen stof.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
De hallucinogenen uit paddos ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik ken Melatonine wel, ik heb t zelf namelijk ook, die Bio.
qua werking en chillheid. Melatonine is immers een lichaamseigen stof.![]()
![]()
Meer slikken.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Melatonine heb ik ook geslikt, werkte voor geen kut.
![]()
Werkt voor mij prima.
Wat zit iedereen hier toch aan de medicijnen.. Wiet niet meer voldoende?
Nope werkte echt niet, heb ongeveer 1,5 jaar slaapproblemen gehad maar dat had ook te maken met problemen in m'n leven dus ik lag elke avond te piekeren tot 5 à 6 uur 's ochtends en moest er om half 8 weer uitquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Meer slikken.![]()
Werkt voor mij prima.. Vaak spijbelen dus ook omdat ik het niet volhield
![]()
![]()
Jawel, maar een paracetamolletje word op kantoor meer geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
Wat zit iedereen hier toch aan de medicijnen.. Wiet niet meer voldoende?
Dat klinkt ook meer alsof je een echte slaappil nodig had.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope werkte echt niet, heb ongeveer 1,5 jaar slaapproblemen gehad maar dat had ook te maken met problemen in m'n leven dus ik lag elke avond te piekeren tot 5 à 6 uur 's ochtends en moest er om half 8 weer uit. Vaak spijbelen dus ook omdat ik het niet volhield
Allemaal add hebbende depressieve insomnierende stoners hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
Wat zit iedereen hier toch aan de medicijnen.. Wiet niet meer voldoende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ja maar dat wilde de huisarts me dus niet geven omdat dat te verslavend is en je het eigenlijk maar een week mag gebruiken dus op de lange termijn haalde dat toch niks uitquote:Op woensdag 10 april 2013 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat klinkt ook meer alsof je een echte slaappil nodig had.![]()
Dan maar fappen/soppen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat wilde de huisarts me dus niet geven omdat dat te verslavend is en je het eigenlijk maar een week mag gebruiken dus op de lange termijn haalde dat toch niks uitOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou, chill. Ik ben m'n stage ook kwijt. Er was niets meer te doen![]()
![]()
Gaat m'n opleiding. Bijna klaar godverdomme
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Je moet wat als je niet kunt pitten héquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig ook wel als ik niet kan slapenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Je moet wat als er geen pik voorhanden is hé.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet kunt pitten hé![]()
of Copy-Cat ^^quote:Op woensdag 10 april 2013 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet wat als er geen pik voorhanden is hé.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hoe, wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
![]()
Gaat m'n opleiding. Bijna klaar godverdomme
Lijkt me beetje lullig om te zeggen zo vlak voor het einde.. ToedeloeGeen werk meer
Zoek het maar uit met je opleiding
Klinkt als een test. Volgens mij had je iemand op je stage moeten uitdagen voor een gevecht in de Ring des Doods om aan te tonen dat de Goden je een stageplek gunnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
![]()
Gaat m'n opleiding. Bijna klaar godverdommeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou precies dat dus welquote:Op woensdag 10 april 2013 15:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe, wat?
Lijkt me beetje lullig om te zeggen zo vlak voor het einde.. ToedeloeGeen werk meer
Zoek het maar uit met je opleiding
Ik had 't gevoel al, maar de branche ligt gewoon op z'n gat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klinkt als een test. Volgens mij had je iemand op je stage moeten uitdagen voor een gevecht in de Ring des Doods om aan te tonen dat de Goden je een stageplek gunnen.
Hoelang moest je nog? en kun je het niet op een akkoordje gooien zodat je iig je opleiding kunt afmaken?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou precies dat dus welIk had 't gevoel al, maar de branche ligt gewoon op z'n gat.
quote:quote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef Ugjerke het volgende:
Dit soort shit levert trouwens ook altijd wel leuke discussies op met stoners. Sowieso de "What if" vragen. Hoe uitgekauwen ze soms ook zijn.
[ afbeelding ]
(Doe mij maar Intervene trouwens)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ojaquote:Het is een soort voedselvergiftiging, en de stoffen die je lichaam aanmaakt om daar tegen te vechten zijn de stoffen waar je van gaat hallucineren.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En lichaamseigen stof ?
Zo zo. Nooit geweten.![]()
![]()
Meer slikken werkt idd goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Meer slikken.![]()
Werkt voor mij prima.Ook in moeilijke tijden.![]()
Zo'n 3/4 maanden ; ik heb morgen overleg op school.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoelang moest je nog? en kun je het niet op een akkoordje gooien zodat je iig je opleiding kunt afmaken?valt vast wel wat te regelen. Het was (gelukkig) toch redelijk een kutstage.
watdan als je dat combineert?quote:
een opwekkend middel (voor degenen die geen ad(h)d hebben) met een vermoeiend middel combineren...Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: