drinken ook maar het stopt niemandquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:19 schreef RenRen- het volgende:
Zo jammer dat eten bij Henk zo reteongezond is
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
De moeder van Henk (die er ook was gister) vond jullie allemaal eeeeeeenig
Riep ze op Facebook.
ik heb er nooit iets anders gedronken dan cola lightquote:
lolquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb er nooit iets anders gedronken dan cola lighten ik ben net 2 kilo kwijt dus ik wil het er niet weer aanvreten bij Henk
couscous is toch niet slecht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb er nooit iets anders gedronken dan cola lighten ik ben net 2 kilo kwijt dus ik wil het er niet weer aanvreten bij Henk
De mevrouw met het kladblok!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
wijs de moeder van Henk eens aan op een foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik heb hem al vaker gezien. Het is tot nu toe goed gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
wacht maar tot je die hamburger ziet!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De mevrouw met het kladblok!oh daar heb ik nog mee gekletst gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Toen ik bij henk at was dat er nietquote:
Volgens mij is dat een pic van de steentijd... voordat de fokkers de kroeg op maandagavond overnamen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
ow die vind ik ook enig
waarom zit jij aan de verkeerde tafel te sjoelen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De mevrouw met het kladblok!zij heeft altijd een gave bril op toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jullie er toen niet warenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
ow die vind ik ook enig
waarom zit jij aan de verkeerde tafel te sjoelen
ow dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een pic van de steentijd... voordat de fokkers de kroeg op maandagavond overnamen.
JA!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zij heeft altijd een gave bril op toch?
Oh oké dacht alquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen ik bij henk at was dat er niethet enige gezonde was een salade waar ik geen ingredient van lekker vond
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zij heeft altijd een gave bril op toch?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r Facebook foto is AWESOME!
Niet quoten ajb, haal hem zo weer weglolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r Facebook foto is AWESOME!
Niet quoten ajb, haal hem zo weer wegDie heb ik weleens gezien! Ze lijkt te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze was er elke keer idd als jullie kwamen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien! Ze lijkt te jong
Weet ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Hoe lang sjoelen die dames eigk al samen Greys?
Echt leuk, dat stel.quote:
nou ja dat is standaard. Beter dan 3 of 3,5 uur.quote:
ja mega drukte in de trein joh pfffquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja dat is standaard. Beter dan 3 of 3,5 uur.
zomerquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
Zondag 18 graden
sp3c, je korte broek kan weer aan
Ow handig......eerste mooie dag van het jaar en ik ga de nacht in dus moet overdag slapenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
Zondag 18 graden
Kan lekker in de zon dan hèquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ow handig......eerste mooie dag van het jaar en ik ga de nacht in dus moet overdag slapen
22 hierquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
Zondag 18 graden
Uhhhm maar de zon staat amper in mijn slaapkamer en de bank slaapt niet zo goed als mijn bed.quote:
Ik keek eerst wie mee zong voordat ik durfde mee te zingenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Wij zijn dol op de bossen
Daar kunnen we hossen
Daar kunnen we hossen
Ja toen ik jou zag zingen durfde ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
dat nummer heb ik gister nog schaamteloos mee staan blerenik ga vaak zingen na n paar drankjes teveel.. eneehm dat kan ik niet zo goed
Nee, jij kan dat dragenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ben ik te oud voor deze schoenen?
http://www.adidas.nl/Dame(...)tml?cgid=women-Shoes
geeft niks heb ook staan zingen ( als een valse kraai)quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
dat nummer heb ik gister nog schaamteloos mee staan blerenik ga vaak zingen na n paar drankjes teveel.. eneehm dat kan ik niet zo goed
oh had ik daarom oorpijn vanmorgenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geeft niks heb ook staan zingen ( als een valse kraai)
greys kijkt GTST!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh daar is dat schattige liedje weer in de C&A reclame![]()
![]()
Ik zou niet weten wie wie is in GTST, ik kijk al niet meer sinds Linda Roos en Jessicaquote:
helemaal lentequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh daar is dat schattige liedje weer in de C&A reclame![]()
![]()
ik moet echt verder vanaf S7 maar heb nog geen goeie leenversie gevondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie wie is in GTST, ik kijk al niet meer sinds Linda Roos en Jessica
Maar het stond wel aan jaOmdat ik ondertussen aan het zoeken was bij welke Grey's Anatomy aflevering ik ook alweer gebleven was...
En deze is ook zo'n op-je-rug-in-het-grasveld-met-een-spriet-in-je-mond nummerquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal lente
in dezelfde categorie
Geen excuus, in de zon jijquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhhhm maar de zon staat amper in mijn slaapkamer en de bank slaapt niet zo goed als mijn bed.
echt hoorquote:
Wij niet hė Sp3c?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt hoor
jullie moeten nog flink bijkleuren
Zon? Dan smelt ik....quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
nee wij zien er goed uit
maar die bleke mannekes en Greys moeten de zon in
Wij hebben afgelopen zondag al gebbqdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben al een voorzichtige bbq optie open gezet voor zondag
Zou de Veolia (of hun opvolger tzt) zo ver rijden voor onsquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef sp3c het volgende:
lol
de hond geeft het goede voorbeeld aan Toekito
Als we genoeg pensioenpunten sparen vast wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou de Veolia (of hun opvolger tzt) zo ver rijden voor ons?
Of een gouden chipknip hebquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we genoeg pensioenpunten sparen vast wel.
Die gaat er in 2015 al uit.quote:
Dan kan ik vast mijn reissaldo op mijn ICD zetten. Nooit meer mijn kaartje kwijt!quote:
Over BBQ gesproken we kunnen hier bij mij wel een keer een meet houden en gaan BBQ'en, ik ben 1 maart verhuisd en heb hier bij mijn nieuwe huis een heel groot dakterras (45 m2 ofzo).quote:
jij speelt vals.... maar ik kan ook wel zon gebruiken goed voor mijn humeur denk ik...quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
nee wij zien er goed uit
maar die bleke mannekes en Greys moeten de zon in
well duh ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij speelt vals.... maar ik kan ook wel zon gebruiken goed voor mijn humeur denk ik...
ahhhh vandaar... en ik maar eerlijk blijven spelen... tsssquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
well duh ...
hoe denk je dat ik aan die hoge scores met sjoelen kom steeds
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ben ik te oud voor deze schoenen?
http://www.adidas.nl/Dame(...)tml?cgid=women-Shoes
Jep.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
dan zou de rest dus weer een kans maken technisch gezien?
hoedatzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik wil die met vleugels.
Wat is er met BBQ? Als er een bbq komt dan verlaat Fiets me
dan kopen we alleen worstjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij meer van spareribs houdt dan van mijhuilie
wil je fiets en ren uit elkaar hebbenquote:
ik weet net wie je bent mens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
hij wil je inpikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet net wie je bent mens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hij wil fietsquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon bij het Breeplein (Rotterdam-Zuid dus).quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Anne het volgende:
Als heiden nog woont waar ik 'm ooit heb bezocht; Rotterdam.
Edit; ow, je bent natuurlijk verhuisd, kut!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb jij ook nachtdiensten waarbij je mag slapen?
ik heb er morgen eentje
ik kan nooit slapen terwijl het wel magquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan nooit slapen terwijl het wel mag
boefjequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nu een boze collega.
Ik heb me verslapen tijdens het voorslapen. Half uur te laat op het werk.
Slapen na een nachtdienstquote:
das lekker jaquote:
I knowquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das lekker javoelt heel verdiend ofzo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
I know.
7.30 thuis komen, dan een pilsje drinken, en dan een welverdiend tukje doen.
Heerlijk is dat.quote:
die dagen heb ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
ik mag er midden in de nacht uit om één van de eerste treinen te pakken. Dat is echt het meest kloterige gevoel dat er is
Ik vind het heerlijk. Ik zou echt geen 9 tot 5 baan willen hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die dagen heb ik ookyay voor onregelmatig werk
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
als die verdomde crisis voorbij is
wat doe je danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Ik zou echt geen 9 tot 5 baan willen hebben.
Ik moest ook al vroeg weg. 21.40 uur Maar dat was vanwege het ov. Anders was ik nooit meer thuis gekomen die nacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
als die verdomde crisis voorbij is ga ik regelmatig werk zoekendan hoef ik ook biet absurd vroeg naar huis als we gaan sjoelen ( en hup we zijn weer ontopic
)
Na 21 jaar bij de Luchtmacht werk ik nu sinds een paar maanden als teamleider in de beveiliging.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe je dan? (pm mag ook hoor)
kun je ook echt vliegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na 21 jaar bij de Luchtmacht werk ik nu sinds een paar maanden als teamleider in de beveiliging.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest ook al vroeg weg. 21.40 uur Maar dat was vanwege het ov. Anders was ik nooit meer thuis gekomen die nacht.
ik moet bij jouw nick steeds aan bambi denkenquote:
Ik kan alleen vliegen in een sim. Maar ik heb wel de mazzel gehad dat ik 2 x mee mocht in een F16.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je ook echt vliegen? of is dat een naïeve vraag
Ik niet. Ik woon diep in 't Gooi. De NS en de busmaatschappijen denken dat iedereen die daar woont een auto heeft. Weinig tot geen OV daar laat in de avond en nacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Als ik om 22.40 de sjoelkroeg uit loop, kom ik met het OV nog thuis aan de andere kant van het land...
maakt dat geen klereherrie binneninquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vliegen in een sim. Maar ik heb wel de mazzel gehad dat ik 2 x mee mocht in een F16.
Ik niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Als ik om 22.40 de sjoelkroeg uit loop, kom ik met het OV nog thuis aan de andere kant van het land...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maakt dat geen klereherrie binnenin?
Zo zie ik er niet uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet bij jouw nick steeds aan bambi denken
geen mooie wapper wimpersquote:
Naar CatTown rijden ze zo laat ook nog. Maarja, dan kan van station naar CatHouse nog een probleem zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik woon diep in 't Gooi. De NS en de busmaatschappijen denken dat iedereen die daar woont een auto heeft. Weinig tot geen OV daar laat in de avond en nacht.
Het enige wat wappert is mijn bierbuik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen mooie wapper wimpers?
wel coolquote:
Ik ga vast voorpretten voor de 22equote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga de foto's nog een keer kijken, napret
Sexyquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het enige wat wappert is mijn bierbuik.
you sexy mothafokkaaaa!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leuke foto's zijn het!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga de foto's nog een keer kijken, napret
Die van jou valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja hequote:
Als gefogelte eet een fogelbuik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik lust geen bier.
Wat voor buik moet ik gaan kweken dan om er bij te horen?
zou limoncello wat doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik lust geen bier.
Wat voor buik moet ik gaan kweken dan om er bij te horen?
Dan moeten het héél véél rondjes zijnquote:
kan gewoon in longdrink glazenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten het héél véél rondjes zijn...
Ohja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan gewoon in longdrink glazen
Loop dan ook niet langs een koelkast.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Fogel het volgende:
Mijn huis is te groot, ik ben al een kwartier ofzo onderweg naar bed
Oh jemig, moest je helemaal naar de westvleugel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Fogel het volgende:
Mijn huis is te groot, ik ben al een kwartier ofzo onderweg naar bed
Ik kan nog niet slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik lig al n uurhad kouwe voeten
Tot zo!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mijn sjoelbuik nu toch echt te bed gooien.
Schuif 'm erin!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mijn sjoelbuik nu toch echt te bed gooien.
Nee, noord.:Pquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jemig, moest je helemaal naar de westvleugel?
[..]
Ik kan nog niet slapen.
Nog even muziekjes doen enzo.
ABO inside informatiequote:
Welterusten jonge damequote:
hihi jonge damequote:
Leuk om zo'n avond nog eens opnieuw te "beleven".quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heErgens is het stom om heel zo'n avond te lopen flitsen, maar na afloop ben ik altijd wel weer blij om de foto's te hebben
of als je vergeten bent hoe mensen eruit zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk om zo'n avond nog eens opnieuw te "beleven".
truste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ik ga n tukje makenslaap lekker/werkse
![]()
Slaap lekker LDG'tjequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ik ga n tukje makenslaap lekker/werkse
![]()
dm schatquote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Mogge poekies!!!
Ik heb nog geen link gekregen van de feauteauxIk word buitengesloten *kras*
oh wacht we zitten niet in R&P he?
Ik vrees dat ik nog steeds alleen heiden6 en LDG zou herkennen. Nou en ik denk greys ook wel. en misschien catje22.
ben echt een drama met gezichten
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik vrees dat ik nog steeds alleen heiden6 en LDG zou herkennen. Nou en ik denk greys ook wel. en misschien catje22.
Ik voel me enigszins beledigd.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Mogge poekies!!!
Door de week niet heur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar CatTown rijden ze zo laat ook nog. Maarja, dan kan van station naar CatHouse nog een probleem zijn.
oh dat laatste is wel makkelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door de week niet heur.stomme overstap in Eindhoven.
Station-catHouse is te lopen.
Weet je dat ik geen idee heb wie jij nu bent?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Mogge poekies!!!
Ik zou jou ook wel herkennen denk ikquote:Op woensdag 10 april 2013 09:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik herkende jou wel. En ik heb je geeneens ontmoet.
Dan moet je even in het mapje van 18 maart kijken eh op Photobucketquote:Op woensdag 10 april 2013 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel herkennen denk ik.
Jij herkent me inmiddels al van achteren.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Bart het volgende:
Waarvan herkende je me trouwens. Staan er ergens foto's?
Oh. Dan moet ik eerst gaan zoeken naar de inloggegevensquote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je even in het mapje van 18 maart kijken eh op Photobucket.
Ik herken jou van alle kanten.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij herkent me inmiddels al van achteren.
quote:
Die blonde chick. Maar niet die van in de 50 maar die van in de 20.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je even in het mapje van 18 maart kijken eh op Photobucket.
Feliciteer haar maar van mijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Cat22 het volgende:
Omdat het in de F&F SC nu ongepast is... mag ik hier evenvoor mijn oudtante die vandaag 100 jaar wordt?
Hartstikke krasse dame, die vandaag receptie krijgt en zondag de burgemeester op bezoek.
Ja. Was niet zo moeilijk ehquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Die blonde chick. Maar niet die van in de 50 maar die van in de 20.
Zal ze leuk vinden!quote:
Nou ja ik twijfelde dus eerst wel even, maar toen vond ik die van 50 toch net te veel op Yvonne lijken.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja ik twijfelde dus eerst wel even, maar toen vond ik die van 50 toch net te veel op Yvonne lijken.
Ik tel er toch nog zeker 2quote:Op woensdag 10 april 2013 09:50 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Ik bedoelde meer dat er verder niet veel blondines aanwezig waren.
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Cat22 het volgende:
Omdat het in de F&F SC nu ongepast is... mag ik hier evenvoor mijn oudtante die vandaag 100 jaar wordt?
Hartstikke krasse dame, die vandaag receptie krijgt en zondag de burgemeester op bezoek.
wie ben jij? Ik herkende Greys, Elisa, JJ, LDG, Heiden en BrandX oh en Henk en Peter uiteraard.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
Enige die ik herkende was toekito en jjdj hahaha
i've got no idea..quote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie ben jij? Ik herkende Greys, Elisa, JJ, LDG, Heiden en BrandX oh en Henk en Peter uiteraard.
JEEJ! collega is vandaag jarig en die gaf ik hem en hoor haar nog steeds springen terwijl ik 5 verdiepingen hoger zitquote:Op woensdag 10 april 2013 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen vind mn olli cute toek![]()
Je krabt hem in zijn nek terwijl je andere hand "ergens anders" aan het krabben is?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Greys het volgende:
Leuke foto van ons vind ik dat
Er gebeurt iets heel raars bij/met mijn arm![]()
Wat heb jij gedronken vandaag? Beetje vroeg, niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef Greys het volgende:
Nee ik dacht even dat er een vouw in mijn arm zat maar da's een sliertje haar zie ik nu
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken vandaag? Beetje vroeg, niet?
geen idee wat je dronk lieverdquote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef Greys het volgende:
Ja van al die Fanta en Cola Light ga je ook flink lallen idd.
die heb ik niet op, ik faalquote:
Verstandigquote:Op woensdag 10 april 2013 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks behalve fris iig, ik moest nog rijden
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
Hotelkamer geboekt voor de songfestivalmeet
Je spelling sowieso niet.quote:
Quoted for future reference.quote:
ik zit gewoon in mijn kooi op TOZ hoorquote:
rotterdammerquote:
and im proud of it.quote:
Jullie allebei toch?quote:
Doe maarquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
and im proud of it.
http://shop.dare2wear.eu/ ga hier misschien nieuwe trui kopen om dat te tonen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maarnaar dat overgebleven bed op mijn kamer.
Toek is heftig aan het solliciteren voor het tweede bed op mijn hotelkamer voor 14 mei.quote:
En zijn vriendin dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toek is heftig aan het solliciteren voor het tweede bed op mijn hotelkamer voor 14 mei.
die mag niet komen want dan moet hij voor haar betalen. De trein en zo. Dus dat kan niet. Maar ik had afgesproken dat ze wel zou komen.quote:
mag ik die reserveren?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog een overgebleven bed.
Maar die laat ik nog even overgebleven
ik wil helemaal niksquote:Op woensdag 10 april 2013 12:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij wilt Cat als bijvrouw misschien?
ik val zeker buiten de boot?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Een bijman/-vrouw, is dat hip?
Dan wil ik er ook eentje. Of drie.
Zeg je nou dat jij en Cat een dikke reet hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:24 schreef Greys het volgende:
Toek jij wilt te graag
En je wedt op iets teveel paarden () tegelijk
ik wil niksquote:Op woensdag 10 april 2013 12:24 schreef Greys het volgende:
Toek jij wilt te graag
En je wedt op iets teveel paarden () tegelijk
jij bent zo iemand die je er altijd wel bij kan hebbenquote:
gewoon niet zeuren tijdens de ijshockey en alles komt goedquote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 10 april 2013 12:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zeg je nou dat jij en Cat een dikke reet hebben?![]()
Er is al een setje ontstaan hier, dus oppassen hae met wat je zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil niksiedereen neemt me veel te serieus
dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die je er altijd wel bij kan hebben
Waar kan ik tekenenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Een bijman/-vrouw, is dat hip?
Dan wil ik er ook eentje. Of drie.
onder sp3c=bossquote:
nu wil jij ook te graagquote:Op woensdag 10 april 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Zouden ze daar ook vijfpersoonskamers hebben?
mag ik wel schreeuwen tijdens rugbyquote:Op woensdag 10 april 2013 12:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook!
gewoon niet zeuren tijdens de ijshockey
Wil je niet een vrouwke voor jezelf...of is dat teveel gedoe?quote:
Gewoon die suite met dat brede bedquote:Op woensdag 10 april 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Zouden ze daar ook vijfpersoonskamers hebben?
hoezo?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wil je niet een vrouwke voor jezelf...of is dat teveel gedoe?
Rugby snap ik nietquote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik wel schreeuwen tijdens rugby?
ik weet niet zoveel van de regels ofzo, maar ik vind het leuk om te kijken en een beetje commentaar te leveren als "ja hoor, ga maar weer liggen, zo kom je nooit aan de overkant" enzo
Jouw vriendin zijn is hetzelfde als werken?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
mits je niet loopt te zeuren tijdens de ijshockey
[..]
Rugby snap ik niet
ligt een beetje aan je gevoel voor humor ... het zijn heel veel heel flauwe grappen en de was moet ook gedaan wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jouw vriendin zijn is hetzelfde als werken?
basketball snap ik wel!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet
Mijn vriend basketballt, daar snap ik ook de ballen niet van, maar ik roep gewoon af en toe iets als ik denk dat iets goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |